mycie mechanizmów przerzutek

Data: 2009-06-08 10:54:49
Autor: kml
mycie mechanizmów przerzutek

Użytkownik "piotr" <kuzmiak@nospamicpnet.pl> napisał w wiadomości news:h0ij6v$1n51$1opal.icpnet.pl...
Witam

Czym polecacie myć mechanizmy przerzutek a więc przednie prowadzenie łańcucha i tylną przerzutkę. Chodzi mi w szczególności o sprężyny i kółka prowadzące (dla tylnej). Po jeździe w błocie mam sporo piasku, szmatą nie dojdę. Zastanawiałem się nad benzyną ekstrakcyjną czy to dobry pomysł?

Szczotka i płyn do mycia naczyń a potem delikatne płukanie i smarowanie przed ponownym złożeniem.

kml
Last update 31/05/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

mycie mechanizmów przerzutek