mycie okien plastikowych

Data: 2009-12-01 21:15:32
Autor: Big Jack
mycie okien plastikowych
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/hf3mmm$7pl$1@nemesis.news.neostrada.pl
*Julia* napisał(-a):

witam. Czym myć ramy okien plastikowych białych aby nie pożółkły i nie
zmatowiały z biegiem czasu a także żeby mycie ich nie było utrapieniem.
Obecnie gdy się zabrudzą tak wżarty jest ten brud w plastik że mycie ich
jest gehenną mycie mleczkami do czyszenia nic nie daje a przy tym trzeba
też użyć niezłej siły aby to wyszorować trochę . Doradzcie jak je myć.

Ja mam problem z żółknięciem ale tylko jednego okna. I jest to dosyć specyficzne żółknięcie, bo żólkną tak jakby spływające krople (deszcz?). Okno to jest od strony południowej. Inne też od strony południowej, ale na nie deszcz nie pada nie żółknie. Od strony północnej okna mimo że narażone na deszcz nie żółkną. A te żółte zacieki na południowym oknie są strasznie trudne do usunięcia. Nawet Cifem jak tarłem, to musiałem włożyc masę pracy żeby zacieki usunąć. Znajoma ma taki sam problem i też z jedynym oknem od strony południowej. Wydaje mi się, że słońce smaży jakieś świństwa które osiadają przyniesione deszczem. Problem nasila się latem.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

mycie okien plastikowych