mycie okien plastikowych

Data: 2009-12-02 12:42:58
Autor: XL
mycie okien plastikowych
Dnia Tue, 1 Dec 2009 19:08:18 +0100, Julia napisał(a):

witam. Czym myć ramy okien plastikowych białych aby nie pożółkły i nie zmatowiały z biegiem czasu a także żeby mycie ich nie było utrapieniem. Obecnie gdy się zabrudzą tak wżarty jest ten brud w plastik że mycie ich jest gehenną mycie mleczkami do czyszenia nic nie daje a przy tym trzeba też użyć niezłej siły aby to wyszorować trochę . Doradzcie jak je myć.
pozdrawiam

Każdy biały plastik/pcv żółknie - ponieważ zaobserwowałam to na wielu
przedmiotach, tudzież na plastikowych oknach użytkowników, to nie dałam się
naciągnąć na biale plastikowe okna.
--

Ikselka.

Data: 2009-12-02 13:03:01
Autor: Prawusek
mycie okien plastikowych

"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

Każdy biały plastik/pcv żółknie - ponieważ zaobserwowałam to na wielu
przedmiotach, tudzież na plastikowych oknach użytkowników, to nie dałam

PVC mozna malować. Trzeba tylko farbę olejną z bielą tytanową a nie cynkową,
która żółknie pod wpływem światła.
NIE  MA  ROZWIĄZAŃ  IDEALNYCH.

Data: 2009-12-02 15:55:23
Autor: XL
mycie okien plastikowych
Dnia Wed, 2 Dec 2009 13:03:01 +0100, Prawusek napisał(a):

[...]

Skoro i tak trzeba malować, to są: okna drewniane.

--

Ikselka.

mycie okien plastikowych