mydlące oczy bzdury

Data: 2010-10-09 13:39:08
Autor: kochamspamWYTNIJTO
mydlące oczy bzdury
Rośnie nadzieja na zmianę w Polsce. To możliwe. To w zasięgu ręki.
Popierając Ruch i występując z klubu PO Kazimierz Kutz wykazał idealizm
jakiego nam potrzeba. Odzyskać państwo świeckie, wzmocnić obywatela,
unowocześnić kraj – to nasze wspólne marzenia. Dzięki Kaziu!

http://palikot.blog.onet.pl/Decyzja-Kutza,2,ID415564518,RS1,n

-- Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Co mi z tego, że będzie państwo "świeckie", jeśli VAT wzrośnie o 5%, akcyzy o 10%, a pieniądze będą wydawane/marnowane diabli wiedzą na co.

To ja już zamiast tego wszystkiego wolę dziesięcinę i oddanie Kościołowi zawiadywania armią, policją itd.

Data: 2010-10-09 13:50:45
Autor: awe
mydlące oczy bzdury

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000d8f.4cb0545cnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
bardzo slusznie. Ja nie chce w PL KUColandu
awe

Data: 2010-10-09 13:53:50
Autor: Grzegorz Z.
"Odzyskać państwo świeckie!"

[...]

Jak to na co? Na pensje dla księży.

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2010-10-09 13:56:44
Autor: kochamspam
mydlące oczy bzdury

> [...]

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

-- Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele

Gdyby rodzice-katolicy tego nie chcieli, to ksiądz w szkole nie ostałby zatrudniony. Wystarczy?
Załóż więc Stowarzyszenie Wojujących Bezbożników.
Kto wie? - może osiągniesz sukces, jak w Sowietach.

Data: 2010-10-09 14:00:45
Autor: Grzegorz Z.
"Odzyskać państwo świeckie!"

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/bez-religii-w-szkole_152313.html

Data: 2010-10-09 14:04:24
Autor: Bogdan Idzikowski
"Odzyskać państwo świeckie!"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bps611iychdl.1jyo3glsxplnj$.dlg40tude.net...
Gdyby rodzice-katolicy tego nie chcieli

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/bez-religii-w-szkole_152313.html

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Pieprzenie.
Zrób ankietę na temat stosowania kary śmierci. Zobaczysz, co ci wyjdzie.

Data: 2010-10-09 14:06:27
Autor: Grzegorz Z.
"Odzyskać państwo świeckie!"

[...]

Pi...
Zrób ankietę na temat stosowania kary śmierci. Zobaczysz, co ci wyjdzie.

Nie pi... tylko zapytali się rodziców-katolików czy chcą by ich dzieci
uczono katechizmu w szkole.

Data: 2010-10-09 15:17:20
Autor: Bogdan Idzikowski
"Odzyskać państwo świeckie!"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gukxaoasn2eh$.gefxfeni9lvw$.dlg40tude.net...

[...]

Nie rodziców-katolików. Czytaj linki, które umieszczasz: "Tylko 46 procent Polaków posłałoby swoje dziecko na lekcje religii w szkole - wynika z sondażu Homo Homini dla Polskiego Radia."

Ankieta WP: internauci o karze śmierci

63% "za", 34% "przeciw" i 3% "nie mam zdania" - to wyniki ankiety Wirtualnej Polski, która zapytała internautów, czy popierają karę śmierci.
http://www.karasmierci.info.pl/wp18062001.htm

A chyba wiesz, że przywrócenie kary śmierci w Polsce jest niemozliwe.

Data: 2010-10-09 16:41:30
Autor: Grzegorz Z.
"Odzyskać państwo świeckie!"

[...]

Czyżbyś sugerował że lewda, feministki i geje mają w Polsce dzieci?

Data: 2010-10-09 18:06:18
Autor: Bogdan Idzikowski
"Odzyskać państwo świeckie!"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht4hvljw6d8b.k5kjj1sv7vnt.dlg40tude.net...

[...]

Tylko katolicy mają dzieci?

Data: 2010-10-09 18:10:07
Autor: u2
"Odzyskać państwo świeckie!"
Tylko katolicy mają dzieci?

A geje mają ?

Data: 2010-10-09 18:13:07
Autor: Grzegorz Z.
"Odzyskać państwo świeckie!"

[...]

Tzw. "prawicowych ateistów" pomijam.

Data: 2010-10-09 14:01:26
Autor: Bogdan Idzikowski
mydlące oczy bzdury

Użytkownik <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000d91.4cb0587cnewsgate.onet.pl...

> [...]

pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Gdyby rodzice-katolicy tego nie chcieli, to ksiądz w szkole nie ostałby

A co rodzice dzieci mieli do powiedzenia?

Data: 2010-10-09 15:16:48
Autor: cyc
mydlące oczy bzdury

Użytkownik <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000d91.4cb0587cnewsgate.onet.pl...

Gdyby rodzice-katolicy tego nie chcieli, to ksiądz w szkole nie ostałby
zatrudniony. Wystarczy?

Problem religii w szkolach mozna przyrownac do wymuszonego na pilotach ladowania w Smolensku .
Piloci  nie chcieli ale ladowali , rodzice na ogol nie chca w szkolach religii ale dzieci posulaja .
W obydwu przypadkach to syndrom ograniczonej woli pod wplywem presji .

Załóż więc Stowarzyszenie Wojujących Bezbożników.

Nie mieszaj Boga do tego co robia ksieza !.
Bog i kler to jak ogien i woda , to sprzecznosci !.
Gdybym wierzyl w diably , uznawalbym , ze wiekszosc ksiezy to wyslannicy Belzebuba a nie Boga .

cyc

Data: 2010-10-09 20:46:58
Autor: D. J. MC Donald Musk
mydlące oczy bzdury

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i8pq07$l98$1news.onet.pl...

[...]

juz wy komnuchy lepiej wiecie co chca rodzice....
no i by sie troche z tej koscielnej tacy nakradlo..
co nie?

mydlące oczy bzdury