myjka ciśnieniowa do mycia okien (duża powierzchni a)

Data: 2009-03-24 07:50:50
Autor: tombaz
myjka ciśnieniowa do mycia okien (duża powierzchni a)
Mam na mysli jakies pozadne urzadzenie, takie do mycia samochodu, a
nie "superoferty" z gazetek supermarketowych.
Czy ktoś probowal myć ramy z PCV myjka wysokocisnieniowa? Tak sobie
mysle, ze mozna by potraktowac taka duza witryne okienna jakims
srodkiem, podobnym do tego stosowanego w myjniach samochodowych i zmyc
razem z brudem strumieniem wody pod cisnieniem. Oczywiscie zakladam,
ze same szyby trzeba bedzie domyc ręcznie.
Wg mnie zalety to:
- wygoda
- szybkość
- bezdotykowe czyszczenie podatnych na zarysowania powierzchni

Wady:
- mozliwosc zabrudzenia elewacji
- halas
- koniecznosc podlaczenia zrodla wody pod cisnieniem (mieszkam w
bloku, ale zlew kuchenny mam 2m od okna, wiec musialbym zmieniac
koncowke we wlewce)
Idealem bylaby myjka potrafiaca zassac wode np z wiadra. Jest to
mozliwe?

Data: 2009-03-24 16:48:01
Autor: Tomasz Nowicki
myjka ciśnieniowa do mycia okien (duża powierzchnia)
Pomysł jest co najmniej kuriozalny - ale jesli go zrealizujesz, to
koniecznie filmuj, a potem umieść na youtube ;•)

T.

Data: 2009-03-24 17:29:45
Autor: Jacek
myjka ciśnieniowa do mycia okien (duża powierzchnia)
Ja tak myję elewację (klinkier) i przy okazji okna piwnic (PCV) i bramę garażową i nie widzę w tym niczego kuriozalnego.
Szyby potem "przelatuję" gumową ściągaczką i gotowe.
Każda myjka powinna zassać z wiadra pod warunkiem, że wąż ssący i reszta układu po stronie ssania będzie zalane wodą. Mówiąc inaczej, jeżeli po stronie ssania będzie zbyt dużo powietrza, to nie zaciągnie.
Karcher 2.02 i 7.85
Jacek

Data: 2009-03-24 10:38:00
Autor: tombaz
On 24 Mar, 17:29, "Jacek" <m...@wp.pl> wrote:
[...]

Dziękuję za odpowiedź.
Ta 2.02 to chyba do umycia samochodu nie wystarczy? Bo chciałbym, żeby
oprócz mycia okien jeszcze coś dało się tym zrobić... Za to z 7.85
musisz być zadowolony, to już jest coś. Tylko ta cena...

Data: 2009-03-24 17:51:08
Autor: Marex
tombaz <tombaz@gazeta.pl> napisał(a):
On 24 Mar, 17:29, "Jacek" <m...@wp.pl> wrote:
> Ja tak myj=EA elewacj=EA (klinkier) i przy okazji okna piwnic (PCV) i
bra=
m=EA
> gara=BFow=B1 i nie widz=EA w tym niczego kuriozalnego.
> Szyby potem "przelatuj=EA" gumow=B1 =B6ci=B1gaczk=B1 i gotowe.
> Ka=BFda myjka powinna zassa=E6 z wiadra pod warunkiem, =BFe w=B1=BF
ss=B1=
cy i reszta
> uk=B3adu po stronie ssania b=EAdzie zalane wod=B1. M=F3wi=B1c inaczej,
je=
=BFeli po
> stronie ssania b=EAdzie zbyt du=BFo powietrza, to nie zaci=B1gnie.
> Karcher 2.02 i 7.85
> Jacek

Dzi=EAkuj=EA za odpowied=BC.
Ta 2.02 to chyba do umycia samochodu nie wystarczy? Bo chcia=B3bym, =BFeby
opr=F3cz mycia okien jeszcze co=B6 da=B3o si=EA tym zrobi=E6... Za to z
7.8=
5
musisz by=E6 zadowolony, to ju=BF jest co=B6. Tylko ta cena...
      Więc pomyśl o K7,91 MD.Cena znośniejsza ( za 1400zł na Allegro jeszcze są) a i calety modelu K 7,85 posiada..

Data: 2009-03-24 20:02:26
Autor: Jacek
myjka ciśnieniowa do mycia okien (duża powierzchnia)
Ten maluch do umycia auta spokojnie wystarczy, bo niezależnie od tego, czy maly, czy duży to zawsze pozostaje osad, który niestety trzeba ręcznie "przeganiać" z lakieru. Trochę poprawia sytuacje używanie preparatu "aktywna piana", ale i tak po myciu Karcherem auto nie jest nigdy tak czyste, jak po zwykłym ręcznym umyciu. Tym niemniej jest to urzadzonko przydatne.
Jacek

myjka ciśnieniowa do mycia okien (duża powierzchni a)