myjnia bezdotykowa

Data: 2012-01-24 18:59:47
Autor: Bydlę
myjnia bezdotykowa
On 2012-01-24 12:15:14 +0100, "M1SLQ" <m-b-i-e-r-w-i-a@minusyPRECZ.o2.pl> said:

Korzystam z myjni bezdotykowych ale nie wiem, za co dokładnie płacę, więc

....więc czytasz instrukcje obslugi lub pytasz pracownikow?

 pozwalam sobie zapytać Szanowną Grupę.

No tak...

Zatem:
1) czy wrzucając monetę na takowej myjni upływający czas liczony jest non stop

Czas nie wrzuca monety.
:>

, czy tylko w momencie sikania z lancy?

Zgodnie z instrukcją - najczęściej od wciśnięcia guzika...

2) czy każdy program trwa tak samo długo? (może np warto spłukiwać zwykłą wodą, bo dłużej leci, zamiast demineralizowaną)

Nie. (pytasz oczywiście o tę myjnię, z której korzystam)

3) czy wrzucając większy nominał zyskuję jakiś "bonus" czasowy?

Nie.

4) czy na różnych myjniach czas sikania jest taki sam?

Nie.

--
Bydlę

Data: 2012-01-24 20:15:32
Autor: M1SLQ
myjnia bezdotykowa
Korzystam z myjni bezdotykowych ale nie wiem, za co dokładnie płacę, więc

...więc czytasz instrukcje obslugi lub pytasz pracownikow?

Tak, jest tam napisane żeby nie myć silnika, nie używać własnego sprzętu i nie lać wody na ludzi oraz na panel kontrolny myjni. Pracownika jeszcze tam nie widziałem.

1) czy wrzucając monetę na takowej myjni upływający czas liczony jest non stop

Czas nie wrzuca monety.
:>

Hehe ;) Dokształć się w kwestii imiesłowów (czynnych i biernych) w kontekście podmiotu domyślnego ;)

Pozdrawiam

Data: 2012-01-24 19:59:18
Autor: to
myjnia bezdotykowa
begin M1SLQ
[...]

Raczej Ty się dokształć.

Data: 2012-01-24 21:05:35
Autor: M1SLQ
myjnia bezdotykowa
Raczej Ty się dokształć.

Zrobione, dziękuję za sugestię ;) Ty zaś spróbuj wypowiadać się merytorycznie, kosztem ograniczenia trollowania.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-25 18:33:16
Autor: Bydlę
myjnia bezdotykowa
On 2012-01-24 21:05:35 +0100, "M1SLQ" <m-b-i-e-r-w-i-a@minusyPRECZ.o2.pl> said:

Raczej Ty się dokształć.

Zrobione, dziękuję za sugestię ;)

I chwała niebiosom.

 Ty zaś spróbuj wypowiadać się

Ile masz lat? Bo dostałeś odpwoiedzi, ale postanowiłeś czepiać się swoich braków w wykształceniu - może więc poświęć się nadrabianiu zaległości?
;>

--
Bydlę

Data: 2012-01-25 19:49:05
Autor: M1SLQ
myjnia bezdotykowa
Ile masz lat? Bo dostałeś odpwoiedzi, ale postanowiłeś czepiać się swoich braków w wykształceniu - może więc poświęć się nadrabianiu zaległości?
;>

Dobry pomysł, dziękuję! Może też kiedyś do tego dojrzejesz i pójdziesz moim śladem ;)

Pozdrawiam

Data: 2012-01-27 17:17:38
Autor: Bydlę
myjnia bezdotykowa
On 2012-01-25 19:49:05 +0100, "M1SLQ" <m-b-i-e-r-w-i-a@minusyPRECZ.o2.pl> said:

Ile masz lat? Bo dostałeś odpwoiedzi, ale postanowiłeś czepiać się swoich braków w wykształceniu - może więc poświęć się nadrabianiu zaległości?
;>

Dobry pomysł, dziękuję!

I na tym się skoncentruj, bo ciągle wywlekasz braki w swoim wykształceniu.

--
Bydlę

Data: 2012-01-24 20:23:10
Autor: Bydlę
myjnia bezdotykowa
On 2012-01-24 20:15:32 +0100, "M1SLQ" <m-b-i-e-r-w-i-a@minusyPRECZ.o2.pl> said:

[...]

A ja w każdej, którą widziałem. I w tych przy Orlenach, i w tych ze słonikiem, i w tych noname. Pracownik pilnuje interesu, rozmienia banknoty, udziela informacji...

Wrzucając monetę czas jest liczony?
Idąc do szkoły wykoleił się tramwaj?
;>

--
Bydlę

Data: 2012-01-27 13:30:16
Autor: Jakub Witkowski
myjnia bezdotykowa
W dniu 2012-01-24 20:15, M1SLQ pisze:
[...]

Zaprawdę powiadam ci, a moja żona (doktor filologii polskiej) potwierdza, że takie ich użycie
nie mieści się póki co w normie językowej. Choć rada językowa nieustannie działa :)

myjnia bezdotykowa