myjnia porysowała auto?

Data: 2009-08-03 15:26:19
Autor: Tom
myjnia porysowała auto?
Witam, po wyechaniu z automatycznej myjni zauwazylem na calej dlugosci
auta ryse taką lekko pofalowaną, czy mogło to się stać przez myjnie?
Obsluga wmawia mi ze to niemozliwe :|

Data: 2009-08-03 15:36:32
Autor: Duch
myjnia porysowała auto?
Użytkownik "Tom" <tomek.sa0@op.pl> napisał w wiadomości

Witam, po wyechaniu z automatycznej myjni zauwazylem na calej dlugosci
auta ryse taką lekko pofalowaną, czy mogło to się stać przez myjnie?
Obsluga wmawia mi ze to niemozliwe :|

W moim poprzednim samochodzie szczotka wyrwała lusterko. A tez mówili, że to nie możliwe...

--
Pzdr

Data: 2009-08-04 10:45:57
Autor: Massai
myjnia porysowała auto?
Duch wrote:

> [...]

> przez myjnie?  Obsluga wmawia mi ze to niemozliwe :|

W moim poprzednim samochodzie szczotka wyrwała lusterko. A tez

Kiedyś w Berlinie kupowałem lody, no i w jednym był zatopiony robal.
Pokazuje babce, bo zobaczyłem go zaraz jak mi go podała, a ona "to
niemożliwe".
Zbaraniałem ciut, "no ale jest!".
"to niemożliwe, u nas są takie procedury że to niemożliwe".

Powtarzała to jak mantrę, patrząc mi nad głową, nawet nie rzuciła okiem
na tego loda...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-08-03 19:16:29
Autor: mst
myjnia porysowała auto?
Dnia pięknego Mon, 03 Aug 2009 15:26:19 +0200, osobnik zwany Tom wystukał:

Witam, po wyechaniu z automatycznej myjni zauwazylem na calej dlugosci
auta ryse taką lekko pofalowaną, czy mogło to się stać przez myjnie?
Obsluga wmawia mi ze to niemozliwe :|

niech to powie sądowi

--
Ford Mondeo 1.8, Jeep Grand Cherokee 3.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-08-04 09:21:55
Autor: Paweł Ubysz
myjnia porysowała auto?

Użytkownik "Tom" <tomek.sa0@op.pl> napisał w wiadomości news:h56olc$9ga$1news.onet.pl...
Witam, po wyechaniu z automatycznej myjni zauwazylem na calej dlugosci
auta ryse taką lekko pofalowaną, czy mogło to się stać przez myjnie?
Obsluga wmawia mi ze to niemozliwe :|

Pofalowana to raczej nie przez myjnię. Myjnia dałaby  proste . Moze źle kiedys zaparkowałes ? jak auto było brudne to mogłes te ryse wozic ze soba pare tygodni nawet.

Data: 2009-08-04 11:14:59
Autor: bratPit[pr]
myjnia porysowała auto?

Witam, po wyechaniu z automatycznej myjni zauwazylem na calej dlugosci
auta ryse taką lekko pofalowaną, czy mogło to się stać przez myjnie?
Obsluga wmawia mi ze to niemozliwe :|

przez myjnię rysa nie byłaby 'ciągła', miałem przypadek porysowania auta przez super najnowszą myjnię ze szczotkami które mają nie rysować lakieru[na statoil], tylko że taka szczotka złapała 'coś' i zrobiła rysy, od tego czasu nie myję już na tej nowoczesnej myjni,
brat

Data: 2009-08-04 11:30:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
myjnia porysowała auto?
bratPit[pr] pisze:
miałem przypadek porysowania auta przez super najnowszą myjnię ze szczotkami które mają nie rysować lakieru[na statoil], tylko że taka szczotka złapała 'coś' i zrobiła rysy,

Zrekompensowali to jakoś?

> od tego czasu nie myję już na tej nowoczesnej myjni,

Myjnie automatyczne to wogóle jest pomyłka.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-08-04 12:01:25
Autor: bratPit[pr]
myjnia porysowała auto?

Zrekompensowali to jakoś?

nie było potrzeby, zeszło fareclą G3 :-) aczkolwiek obsługa mówiła że gdyby trzeba było to na takie sytuacje mają ubezpieczenie które pokrywa takie szkody i problemów nie robią,

> od tego czasu nie myję już na tej nowoczesnej myjni,

Myjnie automatyczne to wogóle jest pomyłka.

ano jest, ale trzeba mieć warunki do prawdziwej walki z myciem, próbowałem umyć parę razy na bezdotykowej ale mimo wszystko zostaje 'film' brudu po takim myciu, u mnie na 'zielonym choinkowym' ładnie to widać, więc de facto po bezdotykowej trzeba by gąbką całe auto umyć i wówczas byłby ideał, teraz na automat jeżdżę na BP [mimo że nie cierpię tych stacji] i tam dość ładnie myje ten automat,
brat

Data: 2009-08-04 11:20:04
Autor: kamil
myjnia porysowała auto?

"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:h590tn$v8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ze skrajnosci w skrajnosc. :)

Za drobne w kieszeni kupuje 12 minut na recznej, goraca piana pod cisnieniem, potem mycie szczota na kiju (wiec sie nie wymocze jak z gabka) z goraca woda i piana , na koniec splukac pod cisnieniem i nawet pylek nie zostanie..

Pozdrawiam
Kamil

myjnia porysowała auto?