myjnia porysowała auto?

Data: 2009-08-03 15:36:32
Autor: Duch
myjnia porysowała auto?
Użytkownik "Tom" <tomek.sa0@op.pl> napisał w wiadomości

Witam, po wyechaniu z automatycznej myjni zauwazylem na calej dlugosci
auta ryse taką lekko pofalowaną, czy mogło to się stać przez myjnie?
Obsluga wmawia mi ze to niemozliwe :|

W moim poprzednim samochodzie szczotka wyrwała lusterko. A tez mówili, że to nie możliwe...

--
Pzdr

Data: 2009-08-04 10:45:57
Autor: Massai
myjnia porysowała auto?
Duch wrote:

> [...]

> przez myjnie?  Obsluga wmawia mi ze to niemozliwe :|

W moim poprzednim samochodzie szczotka wyrwała lusterko. A tez

Kiedyś w Berlinie kupowałem lody, no i w jednym był zatopiony robal.
Pokazuje babce, bo zobaczyłem go zaraz jak mi go podała, a ona "to
niemożliwe".
Zbaraniałem ciut, "no ale jest!".
"to niemożliwe, u nas są takie procedury że to niemożliwe".

Powtarzała to jak mantrę, patrząc mi nad głową, nawet nie rzuciła okiem
na tego loda...

--
Pozdro
Massai