........myślę, żesą praktyczne, ale cz y w........

Data: 2009-03-22 11:51:42
Autor: Kuba Stasiak
........myślę, żesą praktyczne, ale cz y w........

zastosowanie pedałów, które z jednej strony są zatrzaskowe a z drugiej
platformowe?. Za wszystkie odpowiedzi z góry  dziękuję.

Nie polecam. Przy próbie wpięcia będziesz musiał obracać pedał tak by ustawić na platformę bądź SPD. Albo SPD albo platforma.

Data: 2009-03-22 17:48:07
Autor: Bartek
Kuba Stasiak <mp3fan@op.pl> napisał(a):
Nie polecam. Przy próbie wpięcia będziesz musiał obracać pedał tak by ustawić na platformę bądź SPD.
Ale to żaden problem. Pedał (Author A-SPORT 22) zawsze ustawia się sam w pozycji zatrzaskiem do dołu i da się łatwo wytćwiczuć ruch zapinający.
--
Bartek

Data: 2009-03-23 13:16:51
Autor: Jan Cytawa
Kuba Stasiak napisał:

> [...]

Nie polecam. Przy próbie wpięcia będziesz musiał obracać pedał tak by ustawić na platformę bądź SPD. Albo SPD albo platforma.

Bardzo polecam. Do tych celow, o ktorych piszesz sa idealne.  Problem
obracania pedalu nie jest zadnym problemem. Bardzo szybko wyrobisz sobie
odpowiedni ruch noga. W jak juz bedziesz wpiety to nie ma zadnego
znaczenia. Osobiscie mam takie bedaly w roznych rowerach.

Jan Cytawa

........myślę, żesą praktyczne, ale cz y w........