........myślę, żesą praktyczne, ale czy w........

Data: 2009-03-22 11:10:06
Autor: rowerzysta2
........myślę, żesą praktyczne, ale czy w........
 Witam wszystkich rowerzystów. Zastanawiam się nad zakupem pedałów zatrzaskowych. Mam rower trekingowy, którym wybieram się na wyprawy rowerowe, jak również poruszam się po mieście. Podczas wypraw rowerowych poza miastem myślę, że są praktyczne, ale czy w mieście (gdzie myślę, że dosyć często trzeba z nich się wypinać)? .A jeżeli nie to czy rozwiązaniem było by zastosowanie pedałów, które z jednej strony są zatrzaskowe a z drugiej platformowe?. Za wszystkie odpowiedzi z góry  dziękuję.

Pozdrawiam
rowerzysta2       --

Data: 2009-03-22 10:39:36
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-22, rowerzysta2 <rowerzysta2WYTNIJTO@op.pl> wrote:
[...]

W mieście również. Wypinanie po pewnym czasie staje się automatyczne,
nie ma z tym żadnego cudowania.

Kwestią do wzięcia pod uwagę są natomiast buty. ;)

........myślę, żesą praktyczne, ale czy w........