........myślę, żesą praktyczne, ale czy w........

Data: 2009-03-22 11:11:35
Autor: rowerzysta2
........myślę, żesą praktyczne, ale czy w........
 Witam wszystkich rowerzystów. Zastanawiam się nad zakupem pedałów zatrzaskowych. Mam rower trekingowy, którym wybieram się na wyprawy rowerowe, jak również poruszam się po mieście. Podczas wypraw rowerowych poza miastem myślę, że są praktyczne, ale czy w mieście (gdzie myślę, że dosyć często trzeba z nich się wypinać)? .A jeżeli nie to czy rozwiązaniem było by zastosowanie pedałów, które z jednej strony są zatrzaskowe a z drugiej platformowe?. Za wszystkie odpowiedzi z góry  dziękuję.

Pozdrawiam
rowerzysta2       --

Data: 2009-03-22 11:51:42
Autor: Kuba Stasiak
........myślę, żesą praktyczne, ale cz y w........

zastosowanie pedałów, które z jednej strony są zatrzaskowe a z drugiej
platformowe?. Za wszystkie odpowiedzi z góry  dziękuję.

Nie polecam. Przy próbie wpięcia będziesz musiał obracać pedał tak by ustawić na platformę bądź SPD. Albo SPD albo platforma.

Data: 2009-03-22 17:48:07
Autor: Bartek
Kuba Stasiak <mp3fan@op.pl> napisał(a):
Nie polecam. Przy próbie wpięcia będziesz musiał obracać pedał tak by ustawić na platformę bądź SPD.
Ale to żaden problem. Pedał (Author A-SPORT 22) zawsze ustawia się sam w pozycji zatrzaskiem do dołu i da się łatwo wytćwiczuć ruch zapinający.
--
Bartek

Data: 2009-03-23 13:16:51
Autor: Jan Cytawa
Kuba Stasiak napisał:

> [...]

Nie polecam. Przy próbie wpięcia będziesz musiał obracać pedał tak by ustawić na platformę bądź SPD. Albo SPD albo platforma.

Bardzo polecam. Do tych celow, o ktorych piszesz sa idealne.  Problem
obracania pedalu nie jest zadnym problemem. Bardzo szybko wyrobisz sobie
odpowiedni ruch noga. W jak juz bedziesz wpiety to nie ma zadnego
znaczenia. Osobiscie mam takie bedaly w roznych rowerach.

Jan Cytawa

........myślę, żesą praktyczne, ale czy w........