mysz bezprzedowowa

Data: 2012-09-30 19:35:47
Autor: identyfikator: 20040501
mysz bezprzedowowa
czy istnieją jakieś zestawy mysz+klawiatura bezprzewodowe, ale takie które mają dwa urządzenia odbiorcze? coby działały z dwoma komputerami?
nie wiem co wpisać na allegro, więc nie znalazłem...

Data: 2012-09-30 20:10:44
Autor: Santana
mysz bezprzedowowa

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k49vte$16q$1node1.news.atman.pl...
czy istnieją jakieś zestawy mysz+klawiatura bezprzewodowe, ale takie które mają dwa urządzenia odbiorcze? coby działały z dwoma komputerami?
nie wiem co wpisać na allegro, więc nie znalazłem...

wpisz "unifying" i poczytaj.

Data: 2012-09-30 20:22:14
Autor: identyfikator: 20040501
mysz bezprzedowowa
dzięki, ale to w drugą stronę, mi chodziło o podłączenie jednej klawiatury i myszki do PC i laptopa...

Data: 2012-09-30 20:27:32
Autor: Santana
mysz bezprzedowowa

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k4a2kh$e41$1node2.news.atman.pl...
dzięki, ale to w drugą stronę, mi chodziło o podłączenie jednej klawiatury i myszki do PC i laptopa...

Jak w drugą stronę? Poczytałeś ze zrozumieniem? Kupujesz jedną myszke i jedną klawiature. Każde z tych urządzeni posiada nadajnik-odbiornik który obsługuje obydwa urządzenia. Ogarniasz?

Data: 2012-09-30 20:29:53
Autor: identyfikator: 20040501
mysz bezprzedowowa
obsługuje obydwa urządzenia. Ogarniasz?

nie bardzo, to jeden od myszki wpinam do PC drugi od klawiatury do laptopa i zestsaw mi śmiga na obu?

Data: 2012-09-30 20:55:26
Autor: Gabriel Zastawnik
mysz bezprzedowowa

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k4a32s$ei9$1node2.news.atman.pl...
nie bardzo, to jeden od myszki wpinam do PC drugi od klawiatury do laptopa i zestsaw mi śmiga na obu?

Tak.
Taki sobie zestaw własnie kup.

--
Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2012-09-30 20:59:23
Autor: identyfikator: 20040501
mysz bezprzedowowa
dzięki rewelka że się da.

Data: 2012-10-01 10:01:14
Autor: JD
mysz bezprzedowowa
dzięki rewelka że się da.
Napisz, jak uda ci się coś z lapka na kompa skopiować.

JD

Data: 2012-10-01 17:53:55
Autor: m4rkiz
mysz bezprzedowowa
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:k4a282$eis$1mx1.internetia.pl...
czy istnieją jakieś zestawy mysz+klawiatura bezprzewodowe, ale takie które mają dwa urządzenia odbiorcze? coby działały z dwoma komputerami?

watpie, byloby to nieco samobojcze gdyby oba odbiorniki znalazly sie
w zasiegu urzadzen

nie wiem co wpisać na allegro, więc nie znalazłem...
wpisz "unifying" i poczytaj.

przeciez to mu nie zadziala

odbiornik obsluguje do 6 urzadzen, ale kazde urzadzenie moze
byc sparowane tylko z jednym odbiornikiem

mysz bezprzedowowa