mysz programowana

Data: 2013-06-27 22:18:40
Autor: rs
mysz programowana
czy moze ktos polecic, jakas niedroga, dobrze lezaca pod reka i dobrze wykonana mysz, ze sterownikami pod W7, ktora ma 6-7 programowanych klawiszy, ktorych definicje, prosto i szybko mozna zmieniac.
z gory dzieki za porade. <rs>

Data: 2013-06-28 10:28:42
Autor: Grzexs
mysz programowana
[...]

Ja proponuję, żebyś wziął programik AutoHotkey (darmowy) i oprogramował sobie zwykłą mysz - można tam przypisać praktycznie dowolną akcję do wszelakich kombinacji klawiszy, wciśnięć, puszczeń, następstw, obrotów kółka itp. Przez dodanie różnego rodzaju menu masz nieograniczone praktycznie możliwości.

Jedyna trudność, że help do tego AutoHotkeya (a można się z niego nauczyć pisać nawet skomplikowane skrypty) jest po angielsku.
--
Grzexs

Data: 2013-06-28 12:54:44
Autor: rs
mysz programowana
On 6/28/2013 4:28 AM, Grzexs wrote:
[...]

jak wyzej, szukam myszy z wieksza liczba, programowalnych klawiszy, nie kombinacji mysz|klawiatura. <rs>

Data: 2013-06-29 00:23:53
Autor: Grzexs
mysz programowana
[...]

Chodziło mi o kombinacje klawiszy myszy i obrotów kółka myszki.

--
Grzexs

Data: 2013-06-28 18:51:42
Autor: rs
mysz programowana
On 6/28/2013 6:23 PM, Grzexs wrote:
[...]

wiem o co ci chodzilo, ale ja szukam innego rozwiazania. <rs>

Data: 2014-01-16 15:46:24
Autor: \(c\)RaSz
mysz programowana

:
[...]

 - co prawda było to wczerwcu, ale podepnę się pod temat, chociaż problem
mam nieco inny. Oto on:

Bardzo mnie irytuje pewien aspekt widzenia standardowego kursora myszki w
Windowsach. Choć w wielu aplikacjach po najechaniu tym kursorem na niektóre
pola - pojawia się dymek z dodatkowym opisem, to byłoby znacznie bardziej
wygodne, gdyby... Otóż jest tak, iż sam kursor myszy zasłania owe "dymki" -
tak, iż części tekstu nie da się przeczytać. Czyżby tylko mnie to irytowało?

Dobrym rozwiązaniem byłoby - albo inne rozmieszczanie owych dymków, co
byłoby raczej trudno wykonalne, albo - co jest zdecydowanie
dużo prostsze - "zrotowanie" kursora myszy o 180 stopni, tak, aby zamiast
"w lewo - do góry"  -  wskazywał punkt  "w prawo do dołu".

Oczywiście trzeba by się na nowo przyzwyczajać do takiego funkcjonowania
strzałki, parę razy by człowiek kliknął co innego, niż miał zamiar, ale...
no cóż, i tak póki co, w zestawie podręcznym owych strzałek - takich
"zrotowanych" nie ma. Ale mam nadzieję, że ktoś z użytkowników zna jakieś
satysfakcjonujące rozwiązanie, czyli że można skądyś ściągnąć odpowiedni
zestaw myszowych strzałek?

Data: 2014-01-16 15:48:11
Autor: GAD Zombie
mysz programowana
W dniu 2014-01-16 15:46, (c)RaSz pisze:

[...]

Bierzesz pierwszy lepszy program do edycji kursorów, wczytujesz ulubiony kursor, odwracasz go, zmieniasz mu punkt zaczepienia na prawy/dolny rog i zapisujesz. Potem w ustawieniach myszki zmieniasz kursor na zapisany i włala :)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-01-16 16:11:24
Autor: \(c\)RaSz
mysz programowana

Użytkownik "GAD Zombie" napisał w
news:lb8rgs$uvp$1opal.futuro.pl ...
[...]
: >
:
[...]

Nnno świetnie, ale skąd wziąć "pierwszy lepszy program do edycji kursorów"? Od Gatesa?

Data: 2014-01-17 00:11:39
Autor: Gotfryd Smolik news
mysz programowana
On Thu, 16 Jan 2014, (c)RaSz wrote:

Nnno świetnie, ale skąd wziąć "pierwszy lepszy program do edycji kursorów"?
Od Gatesa?

  Można.
  Ale od konkurencji też można, oprócz binga istnieją również inne wyszukiwarki, nie wiedziałeś? ;)
  Pierwszy link z googla, hasło "program do edycji kursorów" (z listy
podpowiedzi dobrane "animowanych"):
http://www.dobreprogramy.pl/Tworzenie-ikon,Programy,Windows,157.html
  Kolejny wybrany z trafień:
http://www.instalki.pl/programy/Download/Windows/tworzenie_ikon_i_kursorow.html
(w obu jest zakładka do wyboru freeware)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-01-17 08:35:47
Autor: GAD Zombie
mysz programowana
[...]

Ja używam Microangelo, ale jest niestety płatny. Chociaż nie taki drogi. Jednak do zmiany jednego kursora to się nie opłaca płacić. Kiedyś miałem jakieś darmowe programy, ale nazw już nie pamiętam.

Data: 2014-01-17 22:14:24
Autor: animka
mysz programowana
W dniu 2014-01-17 08:35, GAD Zombie pisze:
On Thu, 16 Jan 2014, (c)RaSz wrote:

Nnno świetnie, ale skąd wziąć "pierwszy lepszy program do edycji
kursorĂłw"?
Od Gatesa?

   MoĹźna.
   Ale od konkurencji teĹź moĹźna, oprĂłcz binga istnieją rĂłwnieĹź inne
wyszukiwarki, nie wiedziałeś? ;)
   Pierwszy link z googla, hasło "program do edycji kursorĂłw" (z listy

https://www.google.pl/#q=Kursory+myszy+free+download

--
animka

Data: 2014-01-17 18:55:21
Autor: \(c\)RaSz
mysz programowana

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w
[...]
:  (...).
[...]

Oooo, wielkie dzięki. Sam w międzyczasie uległem podpowiedzi Windy, i
dowiedziałem się, że (być może!) da się coś-tam (nie wiem jeszcze dokładnie:
co?) zrobić z kursorami myszy za pomocą programu irfanview    -- ->
http://www.irfanview.com/  tyle, że mam jakieś dziwne kłopoty z próbą jego
zainstalowania, bo wszelkie wskazane tam ścieżki do tego, powodują przede
wszystkim próbę zainstalowana całkiem innego programu, który jest mi na
plaster. Hmm, to zdaje się jest dość powszechna praktyka w przypadku softu
*nominalnie* darmowego...

Data: 2013-06-28 10:29:55
Autor: Przemysław Ryk
mysz programowana
Dnia Thu, 27 Jun 2013 22:18:40 -0400, rs napisał(a):

[...]

Logitech MX1000

[ W piwie są żeńskie hormony. Jak się za dużo wypije, to zaczyna się mówić ]
[ bezładnie i nie umie się prowadzić samochodu.              (Craig David) ]

Data: 2013-06-28 12:52:48
Autor: rs
mysz programowana
On 6/28/2013 4:29 AM, Przemysław Ryk wrote:
[...]

dzieki, ale szukam takiej, ktora mialaby klawisze w miare rownomiernie porozkladane, na powierzchni pod kciukiem i pod palcami po prawej stronie. myslalem moze o jakiejs gierkowej, ale nieprzegiętej. o tym sprzecie nie mam bladego pojecia. te mysz akurat mam na jednym z kompow w pracy. <rs>

Data: 2013-06-28 19:18:14
Autor: aL
mysz programowana
W dniu 2013-06-28 18:52, rs pisze:

[...]

Logitecha G600 widział?
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.

Data: 2013-06-28 13:33:42
Autor: rs
mysz programowana
On 6/28/2013 1:18 PM, aL wrote:
[...]

juz widzial. dzieki. a czegos takiego, zeby ta klawiatura, ale  mniejsza byla po obu stronach myszy, nie ma?
tak sie teraz przygladam G300 i mysle, ze moze zalatwiloby to moje potrzeby, choc idealnie by bylo, jakby miala po trzy klawisze po obu stronach a nie dwa. <rs>

mysz programowana