myszka bezprzewodowa zamiast majtek

Data: 2010-12-29 12:11:49
Autor: muniek
myszka bezprzewodowa zamiast majtek
Witam,

zakupilem swojej zonce nie tak dawno myszke bezprzewodowac Logitech
M215 (zasilanie 1 x AA) z nano-receiverem - jak w temacie zamiast sexy
majteczek (na urodziny).

Moje pytanie: czy wylaczac te myszke przelacznikiem spod spodu czy to
nie ma wiekszego znaczenia? Powiedzmy, ze myszka lezac na stole ale
komp nie jest uzywany. Co pierwsze padnie: przelacznik czy bateria? No
bo, gdyby myszke chowac do torby to powiedzmy, ze bym ja wylaczyl.

Jakie macie doswiadczenie z takimi myszkami?

Data: 2010-12-29 12:24:07
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
myszka bezprzewodowa zamiast majtek
Dnia 2010-12-29, o godz. 12:11:49
muniek@to.ja.pl napisa³(a):

[...]

Chyba nie ma co chowaæ. Logitech NX60 który trafi³ do mojego desktopa z
torby z laptokiem awaryjnie po padzie poprzedniej myszki jakie¶ 2 lata
ma wy³±cznik ale go nie u¿ywam. Komplet 2 baterii AA z IKEA starcza na
5-6 miesiêcy u¿ytkowania. Komputer pracuje ca³y czas ale myszka jak jest
nie ruszana wygasza laser. Po prostu sprawd¼ na pierwszym komplecie
baterii do¶wiadczalnie. Jak podzia³a krótko to wy³±czaj. Jak d³ugo to
olej i tyle.

Zdrówko

Data: 2010-12-29 13:00:51
Autor: muniek
myszka bezprzewodowa zamiast majtek
On Wed, 29 Dec 2010 12:24:07 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz
<babcia@jewish.org.pl> wrote:

Dnia 2010-12-29, o godz. 12:11:49
muniek@to.ja.pl napisa³(a):

[...]

tak tez sobie myslalem, ze myszka na 2 x AA czyli zasilanie 3V to
gorsza elektronika niz na 1 X AA 1.5V - wiec moze na dluzej wystarczy,
skoro to jest "nano" komunikacja.

Przy okazji wizyty w sklepie pan stwierdzil, (na pytanie o myszki z
BT), ze producenci wychodza, bo sa Nano odbiorniki. A jezeli juz sa BT
myszki, to sa znacznie drozsze niz z nano. Mozecie mi wyjasnic ten
aspekt?

No i jeszcze: czy mozna sobie dokupic jakis nano odbiornik i uzytkowac
myszke na 2 maszynach (notebook, stacjonarny) oczywiscie nie w tym
samym czasie (wlaczenia)? Oraz czy nano odbiorniki to sa zawsze na
2.4GHz, nie mozna byloby zrobic jakiegos interfejsu typowo do myszek w
jakims wysokim pasmie, aby mysz nie chodzila na zatloczonym pasmie
wifi?

Data: 2010-12-30 00:19:26
Autor: BartekK
W dniu 2010-12-29 13:00, muniek@to.ja.pl pisze:
[...]
Bo żeby zrobić coś co działa z BT, to trzeba wykupić drogie licencje na tą technologię, włącznie z tym że trzeba zapłacić za możliwość umieszczania tego charakterystycznego znaczka "B" (żeby ludzie wiedzieli że to bluetooth).

Data: 2010-12-29 14:18:59
Autor: Andrzej S.
W dniu 2010-12-29 12:11, muniek@to.ja.pl pisze:

zakupilem swojej zonce nie tak dawno myszke bezprzewodowac Logitech
M215 (zasilanie 1 x AA) z nano-receiverem - jak w temacie zamiast sexy
majteczek (na urodziny).

No cóż - starzeją się nasze dziewczyny.
--
A S

Data: 2010-12-29 08:43:10
Autor: Pszemol
"Andrzej S." <AndrewStasiewicz@gmail.com> wrote in message news:4d1b3573$1news.home.net.pl...
[...]

:-)))) A może chłopaki, skoro seks przesuwa się niżej na listę priorytetów?
Jeśli seks jest niżej niż komputerowa myszka to sądzę że wiek > 60 latek ;-)

Data: 2010-12-29 16:47:48
Autor: Slawek Kotynski
Pszemol wrote:

[...]

Pochopny wniosek. Bierz pod uwagę, że tutaj chodzi o seks z żoną :P

--
mjk
Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka

Data: 2010-12-29 10:58:53
Autor: Pszemol
"Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> wrote in message news:4q1su7-2g3.ln1tower.askar.com.pl...
Pszemol wrote:

[...]

Sugerujesz że miarę wieku należy zamienić na miarę stażu małżeńskiego? ;-)

Data: 2010-12-29 15:20:22
Autor: animka
[...]

Jak nie zapomnę to wyłaczam przełącznikiem, żeby się niepotrzebnie nie rozladowywała.

--
animka

Data: 2010-12-29 18:22:26
Autor: Robson
myszka bezprzewodowa zamiast majtek
Jakie macie doswiadczenie z takimi myszkami?

Tak z ciekawosci, jak sie nosi myszka zamiast majtek? kabelek cienszy niz w stringach, ale ten przelacznik od dolu... czasem w towarzystwie niezrecznie bedzie wlaczac/wylaczac...

Data: 2010-12-31 13:51:35
Autor: Przesmiewca
[...]

ja mam podobna myszke logitecha od 2 miechow i ani razu
jej nie wylaczalem, uwazam to za niepotrzebna fatyge

stan baterii bez zmian, ale nawet jesli bedzie krotszy niz deklaruje
producent (2 lata) to nie zbiednieje

myszka bezprzewodowa zamiast majtek