myszka na 2 lata

Data: 2011-02-18 09:40:38
Autor: zly
myszka na 2 lata
Dnia Fri, 18 Feb 2011 07:33:47 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

Jestem fanem dużych/wielkich lekkich myszek przewodowych.

Mimo tego, że co rok pada ci kabel? Dobre :)
Logitech ślizgacze wysyła za friko. --
marcin

Data: 2011-02-18 10:18:53
Autor: Piotr Rezmer
myszka na 2 lata
zly pisze:
Jestem fanem dużych/wielkich lekkich myszek przewodowych.

Mimo tego, że co rok pada ci kabel? Dobre :)

Miałem kiedyś bezprzewodową ale miała dwie istotne wady:
-ciężka (dwa akumulatory AAA)
-nie pozwala slęczeć godzinami przy PC - pada akumulator. choć  może to zaleta: ochrona przed pracocholizmem.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-02-18 09:57:44
Autor: Wojtek
myszka na 2 lata
Piotr Rezmer wrote:

Miałem kiedyś bezprzewodową ale miała dwie istotne wady:
-ciężka (dwa akumulatory AAA)

dwa AAA i ciężka???

-nie pozwala slęczeć godzinami przy PC - pada akumulator.

Mam akurat dość małą gabarytowo esperanzę EM117 na BT i bateryjki
wymieniam moża raz 4-5 miesięcy? nie pamiętam kiedy ostatnio...

--
Wojtek

Data: 2011-02-18 10:32:39
Autor: Tomek
myszka na 2 lata
W dniu 2011-02-18 10:18, Piotr Rezmer pisze:
zly pisze:
[...]

U mnie czas przeżycia myszki "ogoniastej" jest znacznie większy niż bezprzewodowej. Wszystko z tego powodu, że ta pierwsza jak spada ze stołu to zawiśnie nad podłogą, a druga nie... A uszkodzony przewód (łamie się tam gdzie powinna być odgiętka) to 5 minut roboty łącznie z grzaniem lutownicy i szukaniem śrubokręta - u mnie a4tech rocznik 2003 w ciągłej służbie :)

Data: 2011-02-18 20:06:22
Autor: Irokez
myszka na 2 lata
Użytkownik "Tomek" <x@y.z> napisał w wiadomości news:4d5e3cb2$0$2453$65785112news.neostrada.pl...

[...]

hmm
No to namówiłeś mnie do naprawy przewodu do Microsoft IntelliMouse Optical, bo tak leży od 2 tygodni a teraz jadę na Dell'owskiej (ma gorszą optykę niestety)
Bo poza ułamanym kabelkiem co jakieś 3 lata to jest niedozajechania i precyzyjna oraz nie śfiruje na błyszczącym blacie drewnianym.
Rocznik - hmm.. chyba jeszcze starszy niż Twoja

Pozdro

--
Irokez

Data: 2011-02-18 20:39:03
Autor: Przesmiewca
myszka na 2 lata
Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał(a):

zly pisze:
[...]

Mam bezprzewodowego Logitecha M510
Czas pracy na 2 akku - 2 lata, ale co Tobie moze byc istotne
mysz dziala tez na 1 paluszku. W zestawie dostajesz odbiornik
unifying do ktorego mozesz podlaczac inne urzadzenia Logitecha
pracujace w tym standardzie.

Data: 2011-02-19 17:30:07
Autor: Marek Dyjor
myszka na 2 lata
Piotr Rezmer wrote:
zly pisze:
[...]

hm...

mam zestaw Microsoftu  klawiatrua i myszka bez przewodowe...

baterie zmieniam tak raz na 0.5 roku, a spędzam przed kompem sporo czasu.

Zacznij kupowac markowe produkty.

myszka na 2 lata