myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Data: 2013-03-02 14:00:18
Autor: Gupik
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
chcę kupić myszkę bezprzewodow± ale nie za bardzo wiem któr± wybrać [ chciałbym Logitecha , ale ceny trochę odstraszaj± ] więc patrzę na allegro na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymuj± na pełnych akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO< DZIeki.

Data: 2013-03-02 14:05:28
Autor: Santana
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Użytkownik "Gupik"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kgst54$q6k$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Logitech B605 od roku na tych samych paluszkach :)

Data: 2013-03-02 14:10:08
Autor: JoteR
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
"Gupik" napisał:

chcę kupić myszkę bezprzewodow± [...] więc patrzę na allegro na używane

¦redni pomysł.

JoteR

Data: 2013-03-02 14:12:58
Autor: Jacek
Dnia Sat, 02 Mar 2013 14:00:18 +0100, Gupik napisał(a):

[...]

Logitech VX Nano:
- 150 dni na bateriach,
- 5 dodatkowych przycisków (konfigurowalne w zależno¶ci od używanej
aplikacji).

Data: 2013-03-02 14:43:29
Autor: qwerty
[...]

Akumulatorki do myszki to kiepski pomysł. Lepiej baterie.
M310 - 1,5 roku i dopiero pokazało, że słabe.

Data: 2013-03-02 15:30:20
Autor: Krystek
W dniu 2013-03-02 14:43, qwerty pisze:
Akumulatorki do myszki to kiepski pomysł. Lepiej baterie.
M310 - 1,5 roku i dopiero pokazało, że słabe.

A litowe baterie AA(A) nadadz± się do myszki?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-03-02 16:21:21
Autor: GLaF
Dnia Sat, 02 Mar 2013 15:30:20 +0100, Krystek napisał(a):

W dniu 2013-03-02 14:43, qwerty pisze:
Akumulatorki do myszki to kiepski pomysł. Lepiej baterie.
M310 - 1,5 roku i dopiero pokazało, że słabe.

A litowe baterie AA(A) nadadz± się do myszki?

Tak. Maj± jeszcze t± zaletę, że s± lekkie.

--
GLaF

Data: 2013-03-02 15:56:53
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 2 Mar 2013, qwerty wrote:

Akumulatorki do myszki to kiepski pomysł.

  Kiepskie akumulatorki to kiepski pomysł, a kiepsko dobrane
jeszcze gorszy ;)

Lepiej baterie.
M310 - 1,5 roku i dopiero pokazało, że słabe.

  Bierzesz tego Eneloopa (or compatible), ładujesz, i na
kolejne 1,5 roku spokój.
  Na jakie¶ 98,75% piszesz o "zwykłych" akumulatorkach :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-03-02 17:25:30
Autor: qwerty
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
Użytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1303021554170.4064@quad...
Na jakie¶ 98,75% piszesz o "zwykłych" akumulatorkach :D

Tylko dolicz cenę tych eneloopów i cenę ładowarki...
Akumulatorki się sprawdzaj± jak co¶ masz energochłonnego (aparaty itp.).
Zreszt± enelopy tak jak każdy akumulator się rozładowuje samoczynnie (znacznie wolniej, ale jednak).

Data: 2013-03-03 00:22:52
Autor: astro
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych a komulatorach
qwerty wrote:
Tylko dolicz cenÄ™ tych eneloopĂłw i cenÄ™ Ĺ‚adowarki...

Ladowarka przyda sie do "napelniania" baterii rowniez dla innych urzadzen.

Akumulatorki się sprawdzają jak coś masz energochłonnego (aparaty itp.).

Eneloop UTGB formalnie przezywaja 1800 ladowan.
http://eneloop.pl/ulotka_eneloop
Sa przy tym kilka(nascie) razy drozsze od jednorazowych baterii. Oplaca sie mimo wszystko dla myszy (pilotow zdalnego sterowania bym raczej nimi nie zasilal). Nie sadze, by specyfikacja producenta byla chocby 10x zawyzona.

Zresztą enelopy tak jak każdy akumulator się rozładowuje samoczynnie
(znacznie wolniej, ale jednak). Wg. producenta 90% pojemnosci po roku, 70% po 5. latach.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-03-03 08:35:06
Autor: qwerty
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych a komulatorach
UĹĽytkownik "astro"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:kgu54s$uj4$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
Zresztą enelopy tak jak każdy akumulator się rozładowuje samoczynnie
(znacznie wolniej, ale jednak).
Wg. producenta 90% pojemnosci po roku, 70% po 5. latach.

Masz enelopy, czy tylko wierzysz ulotce?

Data: 2013-03-08 17:45:18
Autor: Gotfryd Smolik news
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych a komulatorach
On Sun, 3 Mar 2013, qwerty wrote:

Użytkownik "astro"  napisał
[...a tu nie on...]
Zreszt± enelopy tak jak każdy akumulator się rozładowuje samoczynnie
(znacznie wolniej, ale jednak).
Wg. producenta 90% pojemnosci po roku, 70% po 5. latach.

Masz enelopy, czy tylko wierzysz ulotce?

  Ja mam.
  Stopniowo wszystkie możliwe aku wymieniam na 'eneloopy' (znaczy
Eneloopy, Ready2use, ReCyko+ itede), wła¶nie dlatego że po pół roku
zamaskowania gdzie¶ w k±cie (zapomnienie w sezonowym sprzęcie)
nie ma "efektów". Je¶li sprzęt nie pobiera pr±du (inna sprawa,
to "elektroniczne wył±czanie" czę¶ci urz±dzeń), to nie widać
organoleptycznych objawów samorozładowania (ewentualne 10% jest
niezauważalne).
  Pięciu lat leżenia w stanie nieużywanym nie testowałem :>
  Mam dot±d jeden padnięty z tych "długotrwałych", AFAIR Ready2use
(a tych mam znacznie mniej niż Eneloopów), ale to też o niczym nie
¶wiadczy.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-03-03 11:59:45
Autor: Budzik
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
Użytkownik qwerty qwerty01@poczta.fm ...

[...]

20zł doliczone do ceny myszki.
ładowarke mam wiec nie ma problemu.
U mnie zaskakujaco szybko zaczeła klawiatura narzekac na niski poziom pradu w bateriach pomimo ze miernik pokazywał, ze bateria jest całkiem ok, wiec przerzucilem sie na aku eneloop. Jakies 2 tygodnie i wymiana.
A myszka mysle ze około 6 miesiecy ale nie wył±czam jej nigdy.

Zestaw microsoft.

Data: 2013-03-02 15:47:41
Autor: Rabarbar
W dniu 2013-03-02 14:00, Gupik pisze:
[...]

myszka medion lub noname 3-8 dni

myszka logitech pół roku

Data: 2013-03-02 18:22:26
Autor: Gupik
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
a allegro widzę kilka myszek Logitech MX Revolution , czy to s± dobre myszki i ile wytrzymuj± na pełnym naładowaniu ??

Data: 2013-03-02 18:40:29
Autor: atm
On 2013-03-02 18:22, Gupik wrote:
a allegro widzę kilka myszek Logitech MX Revolution , czy to s± dobre
myszki i ile wytrzymuj± na pełnym naładowaniu ??

Mam dwie rozne myszki Logitecha, w obu przypadkach uzywam Eneloopow i prawde powiedziawszy nie pamietam jak czesto musze ja ladowac...raz na 3-4 miesiace moze.
W przypadku tej fimry nie stresowalbym sie czasem pracy na jednym ladowaniu/wymianie baterii.

Data: 2013-03-02 18:44:40
Autor: Santana
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Użytkownik "Gupik"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kgtcgj$9po$1@node1.news.atman.pl...

a allegro widzę kilka myszek Logitech MX Revolution , czy to s± dobre myszki i ile wytrzymuj± na pełnym naładowaniu ??

Zapytaj sprzedawców :)

Data: 2013-03-02 23:29:19
Autor: Yakhub
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
W li¶cie datowanym 2 marca 2013 (18:22:26) napisano:

a allegro widzę kilka myszek Logitech MX Revolution , czy to s± dobre myszki i ile wytrzymuj± na pełnym naładowaniu ??

Jedna taka leży u mnie w szafce.

Fantastyczne urz±dzenie pod względem funkcjonalnym.
Niestety, na jednym ładowaniu wytrzymuje tylko kilka dni.

Jeżeli używasz do komputera stacjonarnego - to nie problem. W zestawie
ładowarka   biurkowa,   po prostu musisz wyrobić sobie odruch, żeby po
wył±czeniu   komputera  odkładać mysz na ładowarkę (ładowarka biurkowa
w zestawie).

Niestety,  odk±d  przesiadłem się na laptopa, takie używanie stało się
upierdliwe.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-03-03 00:32:25
Autor: Marek
W dniu 2013-03-02 23:29, Yakhub pisze:

Fantastyczne urz±dzenie pod względem funkcjonalnym.
Niestety, na jednym ładowaniu wytrzymuje tylko kilka dni.

Potwierdzam, mam to samo.
Co do funkcjonalno¶ci to mała korekta: pod W8 przestało działać kółko - przeł±cznik aplikacji pod kciukiem. Była to mega wygodna funkcja tej myszy. Bardzo duży plus za możliwo¶ć definiowania funkcjonalno¶ci przycisków i kółek dla każdej aplikacji niezależnie.

Mimo znacznej ułomno¶ci pod W8 wspomnianej powyżej jest to jedna z najlepszych myszy.

Marek

Data: 2013-03-03 00:48:07
Autor: Yakhub
[...]

Nie używałem jej pod W8, więc się nie wypowiem

Mimo znacznej ułomno¶ci pod W8 wspomnianej powyżej jest to jedna z najlepszych myszy.

Potwierdzam. Fantastyczne urz±dzenie, ze spieprzonymi detalami :(. Jak
dla     mnie,     myszka    (pomimo    swojej    zaje***¶ci)   została
zdyskwalifikowana  przez nadajnik i słaby akumulator.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-03-03 18:17:05
Autor: Marek
W dniu 2013-03-03 00:48, Yakhub pisze:
Potwierdzam. Fantastyczne urz±dzenie, ze spieprzonymi detalami :(. Jak
dla     mnie,     myszka    (pomimo    swojej    zaje***¶ci)   została
zdyskwalifikowana  przez nadajnik i słaby akumulator.

Myszka ma ładowarkę wymagaj±c± jedynie umieszczenie w niej myszy. Osobi¶cie jest mi obojętne, że raz na tydzień myszkę zamiast na padzie zostawię obok w ładowarce. Myszka posiada segmentowy wskaĽnik poziomu naładowania więc nigdy nie rozładowała się nieoczekiwanie w ci±gu 2 lat jak j± używam.

A co do nadajnika, to co z nim jest nie tak? Działa stabilnie u mnie.

Marek

Data: 2013-03-03 21:22:07
Autor: JoteR
"Marek" napisał:

A co do nadajnika, to co z nim jest nie tak? Działa stabilnie u mnie.

Rozmiar. O ile w stacjonarnym nie ma to większego znaczenia, o tyle w laptopie może to przeszkadzać.

JoteR

Data: 2013-03-03 23:29:40
Autor: Marek
W dniu 2013-03-03 21:22, JoteR pisze:

A co do nadajnika, to co z nim jest nie tak? Działa stabilnie u mnie.

Rozmiar. O ile w stacjonarnym nie ma to większego znaczenia, o tyle w
laptopie może to przeszkadzać.

A tak, choć z drugiej strony internet bezprzewodowy to jeszcze większe moduły.

Marek

Data: 2013-03-04 17:37:52
Autor: Yakhub
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
Witam!

W li¶cie datowanym 3 marca 2013 (18:17:05) napisano:

[...]

A  mnie  się rozładowywała za każdym razem w trakcie używania :( Jako¶
nie  udało mi się wyrobić w sobie przyzwyczajenia, żeby odkładać j± na
podstawkę.  Chociaż,  oczywi¶cie,  trudno mieć o to pretensje do myszy
:).
--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-03-02 19:05:55
Autor: PiteR
Gupik pisze tak:

napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymuj± na pełnych
akumulatorach

Mamy M180, M210 i M185 i czasy pracy s± tak długie że nie pamiętamy co ile wymiana. Po za tym w kerfurze s± R6 po 11zł za 16szt.

--
Piter

Data: 2013-03-02 21:17:39
Autor: R.e.m.e.K
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
Dnia Sat, 02 Mar 2013 19:05:55 +0100, PiteR napisał(a):

napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na pełnych
akumulatorach

Blisko roku, uzywane po 12h/dobe.
Mamy M180, M210 i M185 i czasy pracy są tak długie że nie pamiętamy co ile wymiana. Po za tym w kerfurze są R6 po 11zł za 16szt.

Baterie sa bardzo nieekologiczne, wiekszosc ludzi wyrzuca je w kosz nie
zdajac sobie sprawy z konsekwencji. Wiem, ze mozna miec to w dupie i dolaczyc do grona idiotow, ale warto o tym
wspomniec.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-03-02 21:34:49
Autor: Santana
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

UĹĽytkownik "R.e.m.e.K"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:51325e68$0$1297$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

DuĹĽo Ĺ‚atwiej jest doĹ‚Ä…czyć do grona ekoidiotĂłw  :P

Data: 2013-03-02 21:38:54
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Sat, 2 Mar 2013 21:34:49 +0100, Santana napisał(a):

DuĹĽo Ĺ‚atwiej jest doĹ‚Ä…czyć do grona ekoidiotĂłw  :P

Poswiece sie i zrobie to dla idiotow i ich dzieci :)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-03-02 21:47:14
Autor: Santana
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

UĹĽytkownik "R.e.m.e.K"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:51326362$0$26681$65785112@news.neostrada.pl...

Dnia Sat, 2 Mar 2013 21:34:49 +0100, Santana napisał(a):

DuĹĽo Ĺ‚atwiej jest doĹ‚Ä…czyć do grona ekoidiotĂłw  :P

Poswiece sie i zrobie to dla idiotow i ich dzieci :)

I co ci z tego przyjdzie? Szybciej się twoje truchło rozłoży? :P

Data: 2013-03-02 22:00:10
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Sat, 2 Mar 2013 21:47:14 +0100, Santana napisał(a):

DuĹĽo Ĺ‚atwiej jest doĹ‚Ä…czyć do grona ekoidiotĂłw  :P

Poswiece sie i zrobie to dla idiotow i ich dzieci :)

I co ci z tego przyjdzie? Szybciej się twoje truchło rozłoży? :P

Poswiecenie nie zawiera w swojej definicji slow zwiazanych z "przychodami".

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-03-02 22:17:58
Autor: PiteR
R.e.m.e.K pisze tak:

Baterie sa bardzo nieekologiczne, wiekszosc ludzi wyrzuca je w
kosz nie zdajac sobie sprawy z konsekwencji.

Ja nie wyrzucam. Noszę do Stonki. Co oni potem z nimi robi± nie mam wiedzy.

Wiem, ze mozna miec to w dupie i dolaczyc do grona idiotow, ale
warto o tym wspomniec.

Ale wiesz że kiedy¶, Słońce stanie się czerwonym olbrzymem, podniesie temperaturę na Ziemi do 1200'C i będzie miało w dupie ekologię.

--
Piter

Data: 2013-03-02 22:33:31
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Sat, 02 Mar 2013 22:17:58 +0100, PiteR napisał(a):

Baterie sa bardzo nieekologiczne, wiekszosc ludzi wyrzuca je w
kosz nie zdajac sobie sprawy z konsekwencji.
Ja nie wyrzucam. NoszÄ™ do Stonki. Co oni potem z nimi robiÄ… nie mam wiedzy.

Z pewnoscia nie wyrzucaja do lasu.
Wiem, ze mozna miec to w dupie i dolaczyc do grona idiotow, ale
warto o tym wspomniec.
Ale wiesz że kiedyś, Słońce stanie się czerwonym olbrzymem, podniesie temperaturę na Ziemi do 1200'C i będzie miało w dupie ekologię.

Hmm... A nie mieli przypadkiem zjechac z niebios czterej ekologiczni jezdzcy
apokalipsy? :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-03-03 01:45:19
Autor: Krystek
W dniu 2013-03-02 22:17, PiteR pisze:
R.e.m.e.K pisze tak:

Baterie sa bardzo nieekologiczne, wiekszosc ludzi wyrzuca je w
kosz nie zdajac sobie sprawy z konsekwencji.

Ja nie wyrzucam. Noszę do Stonki. Co oni potem z nimi robi± nie mam
wiedzy.

Ja niedziałaj±ce już baterie odnoszę do sklepów, które maj± pojemniki Reba do odbioru zużytych baterii i akumulatorów - <http://www.reba.pl/>

K.

PS: Czekam jeszcze aż pojawi± się w mie¶cie punkty odbioru niebezpiecznych materiałów. Nazbierało się trochę zużytych ¶wietlówek kompaktowych i nie ma gdzie ich oddać. W sklepie trzeba kupić now±, żeby oddać star± a ja nowych w domu mam pewien zapas.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-03-05 00:40:15
Autor: Michal
myszki bezprzewodowe & czas działania na peł nych akomulatorach
W dniu 2013-03-03 01:45, Krystek pisze:

PS: Czekam jeszcze aż pojawią się w mieście punkty odbioru
niebezpiecznych materiałów. Nazbierało się trochę zużytych świetlówek
kompaktowych i nie ma gdzie ich oddać. W sklepie trzeba kupić nową, żeby
oddać starą a ja nowych w domu mam pewien zapas.

Jak już zeszło na offtopic: Castorama w odróżnieniu od większości sklepów (zwłaszcza małych, które by nie przyjąć najchętniej sprawdzałyby numer seryjny) przyjmuje od osób fizycznych dowolną ilość (w granicach rozsądku - z ciężarówką sprzętu raczej nie ma co próbować) zużytego sprzętu elektronicznego i materiałów eksploatacyjnych nie wnikając czy u nich były kupowanie i nie licząc sztuka kupiona-sztuka oddana. To dla nich jeden z elementów budowania dobrego postrzegania firmy i mają za to u mnie bardzo duży plus.

--
/MB

Data: 2013-03-08 17:48:30
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 3 Mar 2013, Krystek wrote:

W sklepie trzeba kupić now±, żeby oddać star±

  Poważnie?? :O
  Wiem że na pocz±tku były cyrki z "wyparowaniem" podatku ¶mieciowego,
ale wydawało mi się że już to opanowano.
  Stare baterie odbieraj±?

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-03-10 14:00:14
Autor: Krystek
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
On Sun, 3 Mar 2013, Krystek wrote:

W sklepie trzeba kupić now±, żeby oddać star±

Stare baterie odbieraj±?

Stare baterie to wrzucam w wybranych sklepach do pojemników do odbioru baterii (<http://www.reba.pl/>). Takich pojemników na zużyte ¶wietlówki niestety w moim mie¶cie nie ma (w niektórych miastach s± takie punkty - <http://www.zuzyteswietlowki.pl/>, nie tylko w sklepach, także na osiedlach). Niby jest gminny punkt odbioru odpadów niebezpiecznych i szkodliwych, ale znajduje się on na terenie gminnej spółki zarz±dzaj±cej lokalnym wysypiskiem odpadów, wła¶nie przy wysypisku - kilkana¶cie kilometrów od centrum miasta. Ponoć maj± być też inne punkty zlokalizowane w samym mie¶cie, ale na razie ich nie ma. I tak wła¶nie wygl±da gospodarowanie odpadami.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-03-02 20:56:39
Autor: ToMasz
W dniu 02.03.2013 14:00, Gupik pisze:
[...]
kup dobr± czyli raczej drog±. będziesz j± trzymał dłużej niż żonę, dłużej niż komórkę, dłużej niż.... sam wiesz co. tak więc nie oszczędzaj. Wbrew temu co pisz± koledzy, mam w pracy taniego logitecha, i baterie działaj± nie dłużej niż miesi±c, maks 1 godzina dziennie. mysz musi mieć matow± gładk± powierzchnie, przy zmianie biurka była masakra, bo kursor skakał, gdy myszka jeĽdziła po blacie MDF. W domu mam drogiego logitecha na kablu, nie ma czerwonego ¶wiatełka (ma IR)
za to działa na każdej powierzchni, nawet na ekranie tabletu....

ToMasz

Data: 2013-03-05 00:59:27
Autor: Michal
myszki bezprzewodowe & czas działania na peł nych akomulatorach
W dniu 2013-03-02 20:56, ToMasz pisze:

kup dobrÄ… czyli raczej drogÄ….

Szkoda że te dobre zaczynają się od ~150 zł. W sumie nawet nie o to chodzi, o to że te tańsze Logitechy itp. są złe, ale teraz jest jakaś taka mania, by były strasznie małe. O ile dla dziecka czy dziewczyny o małych dłoniach może to być OK, tak samo do laptopa jeśli bierze się ją w drogę to jako typowo desktopowa dla faceta (no chyba że ma ręce Azjaty) powinna być w miarę duża, a te zaczynają się od ~150 zł. Często nie zwraca się na to uwagi przy zakupie - widziałem jak działa u znajomego nawet tani zestaw Logitecha MK250 na 2,4 GHz - nie można przyczepić się ani do zasięgu (deklarowane 10m, w praktyce pewnie działał w testach nawet z 15m) czy też żywotności baterii (trzymają ~6-9 miesięcy dość intensywnego używania). Kupiłem taki dla siebie i po niecałym dniu odstawiłem do pudełka i potem musiałem sprzedać by zminimalizować straty. Ta mysz jest po prostu prawie 2 razy za mała, a to jest zestaw typu desktop, a nie laptopowy. Te tańsze myszki Logitecha też są takie małe.

będziesz ją trzymał dłużej niż żonę, dłużej niż komórkę, dłużej niż....

Dobrze gada, dać mu wódki ;)
Warto przyzwyczaić się do dobrej myszki/klawiatury - jak raz już się przyzwyczai potem strasznie ciężko przesiąść się, zwłaszcza jak poza myszką ktoś pisze na klawiaturze bezwzrokowo. To się potem ciągnie jak cholera - m.in. z tego względu cały czas siedzę na myszce/kb dodatkowej z Creative Desktop Wireless 6000 oraz przewodowej klawiaturze Samsunga
SMD4500P kupionych chyba w 2004 r. Potem próbowałem kilku bez wątpienia lepszych zestawów, ale za cholerę nie mogę się przestawić - kwestia przyzwyczajenia.

sam wiesz co. tak więc nie oszczędzaj.

W sumie racja. Większości ludzi jednak zapala się sygnał stop jak mają wydać ~200 zł na myszkę i nie grają w sieciowe FPSy czy nie parają się grafiką itp, a potem jest już za późno na zmianę przyzwyczajeń.

Wbrew temu co piszÄ… koledzy, mam w pracy taniego logitecha,
i baterie działają nie dłużej niż miesiąc, maks 1 godzina dziennie. mysz
musi mieć matową gładką powierzchnie, przy zmianie biurka była masakra,
bo kursor skakał, gdy myszka jeździła po blacie MDF.

Z ciekawości - co to za model? Bo aż tak badziewnego Logitecha nie widziałem.

--
/MB

Data: 2013-03-05 21:32:15
Autor: animka
W dniu 2013-03-05 00:59, Michal pisze:
[...]

znajomego nawet tani zestaw Logitecha MK250 na 2,4 GHz - nie moĹĽna
[...]

myszkÄ… ktoĹ› pisze na klawiaturze bezwzrokowo. To siÄ™ potem ciÄ…gnie jak
[...]

Jak juz tu kiedyś pisałam: parę lat temu kupiłam sobie w Realu (wybór myszek, płyt cd-rom i dvd ogromny).Ta mi się spodobała, no i tania. Mysz WatsoN. Mam 2 komplety paluszków Enelop, ładowarkę, więc w razie czego baterie mogę od razu wymienić na nałodowane. Przez USB też można ładować i w tym czasie pracować, ale bez kabelka od myszki wygodniej. Zapominam o wylączaniu suwakiem, bo raz zapomniałam, że ją wyłączyłam a potrm się glowiłam dlaczego mi mysz nie działa :D

--
animka

Data: 2013-03-06 01:17:23
Autor: Marek
W dniu 2013-03-05 21:32, animka pisze:

 Zapominam
o wylączaniu suwakiem, bo raz zapomniałam, że ją wyłączyłam a potrm się
glowiłam dlaczego mi mysz nie działa :D

Serio wyłączasz mysz po pracy? Jeśli zostawiłaś ją włączoną na dzień, dwa i to wystarczyło aby akumulatory zeżarło, to raczej to smok a nie mysz :-D

Marek

Data: 2013-03-05 23:19:05
Autor: januszk2
W dniu ¶roda, 6 marca 2013 01:17:23 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
W dniu 2013-03-05 21:32, animka pisze:

>  Zapominam

> o wyl±czaniu suwakiem, bo raz zapomniałam, że j± wył±czyłam a potrm się

> glowiłam dlaczego mi mysz nie działa :D

Serio wył±czasz mysz po pracy? Je¶li zostawiła¶ j± wł±czon± na dzień, dwa i to wystarczyło aby akumulatory zeżarło, to raczej to smok a nie mysz :-D

-- Pozdrawiam

Marek

Nic nie zeżarło-nie działała bo była wył±czona,
Chciałe¶ dogryĽ dziewczynie ale się pospieszyłe¶ :)
Janusz

Data: 2013-03-08 17:56:02
Autor: Gotfryd Smolik news
myszki bezprzewodowe & czas działania na peł nych akomulatorach
On Tue, 5 Mar 2013, Michal wrote:

[...] W sumie nawet nie o to chodzi, o to że te tańsze Logitechy itp. s± złe, ale teraz jest jaka¶ taka mania, by były strasznie małe.

  Witam w klubie :>
  O ile nie potrzebuję do szczę¶cia dużego fotoaparatu i wielu "dużych"
rzeczy, a r±k nie mam wcale ogromnych, też nie umiem zrozumieć braku
myszy do obejmowania *ręk±* (med. :P, pot."dłoń") a nie palcyma.
  Z rok temu upolowałem aukcję wyprzedaży na allegro i kupiłem sobie na
zapas co¶ choć trochę większego, ale starego radiowego A4techa i tak
nie zast±pi, choć on pr±dożerny jest :> (ale za to ma 2xR6, dzięki
czemu *waży* i wiadomo że *leży* na blacie).

tak samo do laptopa je¶li bierze się j± w drogę

  Jako¶ tak.

Warto przyzwyczaić się do dobrej myszki/klawiatury - jak raz już się przyzwyczai potem strasznie ciężko przesi±¶ć się,

  No, i teraz wyja¶nij dlaczego  w czasach w których co kwartał "obowi±zkowo"
jest nowy model ma być *WARTO* się przyzwyczajać :>
  Chyba po to, żeby sobie poziom irytacji na przyszło¶ć zagwarantować ;)
  Nie starczy Ci pomysłów MS$ ze zmienianiem co chwila interface?
  :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-03-02 23:36:38
Autor: Yakhub
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
W li¶cie datowanym 2 marca 2013 (14:00:18) napisano:

[...]

W moim komputerze:
Microsoft   4000   -   myszka ma ok. 7 miesięcy, bateria AA wytrzymuje
ok.  miesi±ca.  Poza  tym  kółko  się   klinuje,   a  cała  mysz  jest
pokryta gum±, która się obrzydliwie lepi.

Dla  porównania, w komputerze żony, używanym w tych samych warunkach i
mniej - więcej równie często:

Logitech   M195   -   myszka   ok.   2  letnia, identyczna bateria  AA
działa ok. 2-3 miesięcy, myszka działa bez zarzutu.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-03-03 09:22:23
Autor: nom
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kgst54$q6k$1node1.news.atman.pl...
[...]

Kupiłem z rok temu myszkę Omega w Kauflandzie z nadajnikiem nano 2,4GHz za 22,50zł, bo potrzebowałem najtańszej myszki i klawiatury na USB (niektóre stacjonarne komputery nie maj± już PS2, klawiaturka przewodowa Omega w Kaufladzie 10zł ;-) ). Myszka działa mi już ponad rok na AAA alkalicznych, ale ma wył±cznik pod spodem i może dlatego tak długo. :-)

Data: 2013-03-03 09:27:39
Autor: nom
[...]

Jak chcesz akumulatorki do myszki to proponuję akumulatorki na 1,5V:
http://www.hihawa.pl/produkty/Akumulatory/Pure%20Energy%20AAA%20akumulator%201,5V%20800%20mAh-689.html

ja takie kupiłem do pracy do myszek i klawiatur i się sprawdzaj±. Nie nadaj± natomiast się do aparatów cyfrowych. ;-)

Data: 2013-03-03 10:30:00
Autor: qwerty
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
Użytkownik "nom"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:51330979$0$1306$65785112@news.neostrada.pl...
ja takie kupiłem do pracy do myszek i klawiatur i się sprawdzaj±. Nie nadaj± natomiast się do aparatów cyfrowych. ;-)

Czemu niby się nie nadaj± do aparatu?

Przy 1,2V ma 0,96 Wh, a przy 1,5 V 1,2 Wh.

Data: 2013-03-03 11:32:04
Autor: Olaf Frikiof Skiorvensen
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 3 Mar 2013 10:30:00 +0100  doszła do mnie wiadomo¶ć  <kgv56q$hf0$1@usenet.news.interia.pl>  od "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>  :
[...]

Bo maj± spor± oporno¶ć wewnętrzn±.

Przy 1,2V ma 0,96 Wh, a przy 1,5 V 1,2 Wh.

Do myszy czy klawiatur lub małych latarek s± ok.
--
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NF-R-McfN1Q#t=80s

Data: 2013-03-03 11:42:50
Autor: Jawi
W dniu 2013-03-03 10:30, qwerty pisze:
[...]

bo chyba nie znosz± szybkiego rozładowania dużymi pr±dami. Jakby to napisali to żaden amerykaniec by tego nie zrozumiał i przeciętny kowalski pewnie też, a że aparaty bior± chwilowe duże pr±dy to napisali, że nie nadaj± się do aparatu ;)
Druga sprawa, że ilo¶ć naładować jak± podaje producent to: 100 - 500 razy, czyli niedużo. A zakładaj±c dolny podany próg to bardzo mało. A kto wie, czy praktyka jeszcze dodatkowo tego nie zweryfikuje.
No i specjalna ładowarka. To koszt wychodzi już nie taki atrakcyjny. Wtedy wolałbym ładować i czę¶ciej wymieniać tradycyjne akumulatorki.
W swojej 4techa wymieniam raz w miesi±cu, no może na 3 tygodnie.
Przeżyje.
Jedno co trzeba przyznać to ceny tego aku spadły strasznie w ci±gu około roku bo chyba kosztowały 3 -4 razy więcej z rok temu. Choć mogę się mylić.

Data: 2013-03-03 11:59:45
Autor: Budzik
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
Użytkownik Jawi tajny@poufny.pl ...

[...]

kiedys kupiłem aku w lidlu i nie dało sie naładować ani razu wiec 100 to całkiem dużo :)

Data: 2013-03-03 14:19:38
Autor: Jawi
W dniu 2013-03-03 12:59, Budzik pisze:
[...]

ha ha ha :)
no tak, ale mogłe¶ reklamować a tu ni ma czego :)

Data: 2013-03-03 17:59:34
Autor: Budzik
[...]

nie miałem paragonu...

Data: 2013-03-03 14:29:59
Autor: astro
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
Budzik wrote in <news:XnsA1787FB816087budzik61pocztaonetpl127.0.0.1>
kiedys kupiłem aku w lidlu i nie dało sie naładować ani razu

Masz ladowarke procesorowa, ktora po wlozeniu Tronicow nie wykrywa ich
obecnosci? Moja BC-700 czasem tez tak ma (nie tyko z Tronicami z Lidla).
Pomaga wtedu wlozenie na chwile akumulatorow do najglupszej ladowarki
(raczej prostownika) MW3288. Gdy napiecie na ogniwie wzrosnie, proces
ladowania bez problemu moze byc kontynuowany w procesorowej.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-03-03 18:59:36
Autor: Budzik
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
Użytkownik astro r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl ...

[...]

A to moze i to, bo ładowarka rzeczywiscie procesoorwa.
Ale aku juz dawno poszły się wiec temat nieaktualny.

Data: 2013-03-08 18:02:51
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 3 Mar 2013, astro wrote:

[...]

  W sprawie formalnej - BC-*00 przy braku napięcia minimalnego jednak
podaj± ¶ladowy pr±d. Bodaj 20mA.
  Nijak nie daje to tak szybkiego skutku jak użycie pomcniczej
ładowarki ani nawet "przywarcia" mocno rozładowanego aku do
innego, naładowanego :) (zazwyczaj wystarcza parę sekund, tylko
trzeba szybko do ładowarki przekładać), ale zostawienie pozornie
"niełapanego" aku na kilka godzin spowoduje że je wykryje.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-03-03 14:58:10
Autor: nom
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA1787FB816087budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

kiedys kupiłem aku w lidlu i nie dało sie naładować ani razu wiec 100 to
całkiem dużo :)

Pewnie masz jak±¶ "inteligentn±" ładowarkę. ;-)
U mnie bez problemu się ładuj± na prymitywnej ładowarce, bez mikroprocesora. :-)

Data: 2013-03-04 10:00:56
Autor: Chris
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
Gupik nabazgrał(a):

[...]

Olej używki, kupi Logitecha lub Microsofta i będ± smigać miesi±cami ..

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-03-06 17:56:58
Autor: m4rkiz
"Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote in message news:kgst54$q6k$1node1.news.atman.pl...
[...]

m620 ok 11 miesiecy na energizer lithium (bo lekkie bardzo)
m705 ok 16 miesiecy na energizer lithium

myszy nigdy nie wylaczane, uzywane po 8h dziennie 5 dni w tygodniu

Data: 2013-03-07 12:31:08
Autor: Dominik & Co
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
Dnia 02.03.2013 Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał/a:
chcę kupić myszkę bezprzewodową ale nie za bardzo wiem którą wybrać [

Ja kupiłem Microsoft Wireless Mobile Mouse 1000 za 36 zł w Kerfurze.
Działa kilka miesięcy na baterii AA, jakość zupełnie przyzwoita.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach