myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Data: 2013-03-02 15:47:41
Autor: Rabarbar
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
W dniu 2013-03-02 14:00, Gupik pisze:
chcę kupić myszkę bezprzewodową ale nie za bardzo wiem którą wybrać [
chciałbym Logitecha , ale ceny trochę odstraszają ] więc patrzę na
allegro na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na
pełnych akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<
DZIeki.

myszka medion lub noname 3-8 dni

myszka logitech pół roku

Data: 2013-03-02 18:22:26
Autor: Gupik
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
a allegro widzę kilka myszek Logitech MX Revolution , czy to są dobre myszki i ile wytrzymują na pełnym naładowaniu ??

Data: 2013-03-02 18:40:29
Autor: atm
On 2013-03-02 18:22, Gupik wrote:
a allegro widzę kilka myszek Logitech MX Revolution , czy to są dobre
myszki i ile wytrzymują na pełnym naładowaniu ??

Mam dwie rozne myszki Logitecha, w obu przypadkach uzywam Eneloopow i prawde powiedziawszy nie pamietam jak czesto musze ja ladowac...raz na 3-4 miesiace moze.
W przypadku tej fimry nie stresowalbym sie czasem pracy na jednym ladowaniu/wymianie baterii.

Data: 2013-03-02 18:44:40
Autor: Santana

Użytkownik "Gupik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kgtcgj$9po$1@node1.news.atman.pl...

a allegro widzę kilka myszek Logitech MX Revolution , czy to są dobre myszki i ile wytrzymują na pełnym naładowaniu ??

Zapytaj sprzedawców :)

Data: 2013-03-02 23:29:19
Autor: Yakhub
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
W liście datowanym 2 marca 2013 (18:22:26) napisano:

a allegro widzę kilka myszek Logitech MX Revolution , czy to są dobre myszki i ile wytrzymują na pełnym naładowaniu ??

Jedna taka leży u mnie w szafce.

Fantastyczne urządzenie pod względem funkcjonalnym.
Niestety, na jednym ładowaniu wytrzymuje tylko kilka dni.

Jeżeli używasz do komputera stacjonarnego - to nie problem. W zestawie
ładowarka   biurkowa,   po prostu musisz wyrobić sobie odruch, żeby po
wyłączeniu   komputera  odkładać mysz na ładowarkę (ładowarka biurkowa
w zestawie).

Niestety,  odkąd  przesiadłem się na laptopa, takie używanie stało się
upierdliwe.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-03-03 00:32:25
Autor: Marek
W dniu 2013-03-02 23:29, Yakhub pisze:

Fantastyczne urządzenie pod względem funkcjonalnym.
Niestety, na jednym ładowaniu wytrzymuje tylko kilka dni.

Potwierdzam, mam to samo.
Co do funkcjonalności to mała korekta: pod W8 przestało działać kółko - przełącznik aplikacji pod kciukiem. Była to mega wygodna funkcja tej myszy. Bardzo duży plus za możliwość definiowania funkcjonalności przycisków i kółek dla każdej aplikacji niezależnie.

Mimo znacznej ułomności pod W8 wspomnianej powyżej jest to jedna z najlepszych myszy.

Marek

Data: 2013-03-03 00:48:07
Autor: Yakhub
[...]

Nie używałem jej pod W8, więc się nie wypowiem

Mimo znacznej ułomności pod W8 wspomnianej powyżej jest to jedna z najlepszych myszy.

Potwierdzam. Fantastyczne urządzenie, ze spieprzonymi detalami :(. Jak
dla     mnie,     myszka    (pomimo    swojej    zaje***ści)   została
zdyskwalifikowana  przez nadajnik i słaby akumulator.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-03-03 18:17:05
Autor: Marek
W dniu 2013-03-03 00:48, Yakhub pisze:
Potwierdzam. Fantastyczne urządzenie, ze spieprzonymi detalami :(. Jak
dla     mnie,     myszka    (pomimo    swojej    zaje***ści)   została
zdyskwalifikowana  przez nadajnik i słaby akumulator.

Myszka ma ładowarkę wymagającą jedynie umieszczenie w niej myszy. Osobiście jest mi obojętne, że raz na tydzień myszkę zamiast na padzie zostawię obok w ładowarce. Myszka posiada segmentowy wskaźnik poziomu naładowania więc nigdy nie rozładowała się nieoczekiwanie w ciągu 2 lat jak ją używam.

A co do nadajnika, to co z nim jest nie tak? Działa stabilnie u mnie.

Marek

Data: 2013-03-03 21:22:07
Autor: JoteR
"Marek" napisał:

A co do nadajnika, to co z nim jest nie tak? Działa stabilnie u mnie.

Rozmiar. O ile w stacjonarnym nie ma to większego znaczenia, o tyle w laptopie może to przeszkadzać.

JoteR

Data: 2013-03-03 23:29:40
Autor: Marek
W dniu 2013-03-03 21:22, JoteR pisze:

A co do nadajnika, to co z nim jest nie tak? Działa stabilnie u mnie.

Rozmiar. O ile w stacjonarnym nie ma to większego znaczenia, o tyle w
laptopie może to przeszkadzać.

A tak, choć z drugiej strony internet bezprzewodowy to jeszcze większe moduły.

Marek

Data: 2013-03-04 17:37:52
Autor: Yakhub
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
Witam!

W liście datowanym 3 marca 2013 (18:17:05) napisano:

[...]

A  mnie  się rozładowywała za każdym razem w trakcie używania :( Jakoś
nie  udało mi się wyrobić w sobie przyzwyczajenia, żeby odkładać ją na
podstawkę.  Chociaż,  oczywiście,  trudno mieć o to pretensje do myszy
:).
--
Pozdrowienia,
 Yakhub

myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach