myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Data: 2013-03-02 20:56:39
Autor: ToMasz
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
W dniu 02.03.2013 14:00, Gupik pisze:
chcę kupić myszkę bezprzewodow± ale nie za bardzo wiem któr± wybrać [
chciałbym Logitecha , ale ceny trochę odstraszaj± ] więc patrzę na
allegro na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymuj± na
pełnych akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<
DZIeki.
kup dobr± czyli raczej drog±. będziesz j± trzymał dłużej niż żonę, dłużej niż komórkę, dłużej niż.... sam wiesz co. tak więc nie oszczędzaj. Wbrew temu co pisz± koledzy, mam w pracy taniego logitecha, i baterie działaj± nie dłużej niż miesi±c, maks 1 godzina dziennie. mysz musi mieć matow± gładk± powierzchnie, przy zmianie biurka była masakra, bo kursor skakał, gdy myszka jeĽdziła po blacie MDF. W domu mam drogiego logitecha na kablu, nie ma czerwonego ¶wiatełka (ma IR)
za to działa na każdej powierzchni, nawet na ekranie tabletu....

ToMasz

Data: 2013-03-05 00:59:27
Autor: Michal
myszki bezprzewodowe & czas działania na peł nych akomulatorach
W dniu 2013-03-02 20:56, ToMasz pisze:

kup dobrÄ… czyli raczej drogÄ….

Szkoda że te dobre zaczynają się od ~150 zł. W sumie nawet nie o to chodzi, o to że te tańsze Logitechy itp. są złe, ale teraz jest jakaś taka mania, by były strasznie małe. O ile dla dziecka czy dziewczyny o małych dłoniach może to być OK, tak samo do laptopa jeśli bierze się ją w drogę to jako typowo desktopowa dla faceta (no chyba że ma ręce Azjaty) powinna być w miarę duża, a te zaczynają się od ~150 zł. Często nie zwraca się na to uwagi przy zakupie - widziałem jak działa u znajomego nawet tani zestaw Logitecha MK250 na 2,4 GHz - nie można przyczepić się ani do zasięgu (deklarowane 10m, w praktyce pewnie działał w testach nawet z 15m) czy też żywotności baterii (trzymają ~6-9 miesięcy dość intensywnego używania). Kupiłem taki dla siebie i po niecałym dniu odstawiłem do pudełka i potem musiałem sprzedać by zminimalizować straty. Ta mysz jest po prostu prawie 2 razy za mała, a to jest zestaw typu desktop, a nie laptopowy. Te tańsze myszki Logitecha też są takie małe.

będziesz ją trzymał dłużej niż żonę, dłużej niż komórkę, dłużej niż....

Dobrze gada, dać mu wódki ;)
Warto przyzwyczaić się do dobrej myszki/klawiatury - jak raz już się przyzwyczai potem strasznie ciężko przesiąść się, zwłaszcza jak poza myszką ktoś pisze na klawiaturze bezwzrokowo. To się potem ciągnie jak cholera - m.in. z tego względu cały czas siedzę na myszce/kb dodatkowej z Creative Desktop Wireless 6000 oraz przewodowej klawiaturze Samsunga
SMD4500P kupionych chyba w 2004 r. Potem próbowałem kilku bez wątpienia lepszych zestawów, ale za cholerę nie mogę się przestawić - kwestia przyzwyczajenia.

sam wiesz co. tak więc nie oszczędzaj.

W sumie racja. Większości ludzi jednak zapala się sygnał stop jak mają wydać ~200 zł na myszkę i nie grają w sieciowe FPSy czy nie parają się grafiką itp, a potem jest już za późno na zmianę przyzwyczajeń.

Wbrew temu co piszÄ… koledzy, mam w pracy taniego logitecha,
i baterie działają nie dłużej niż miesiąc, maks 1 godzina dziennie. mysz
musi mieć matową gładką powierzchnie, przy zmianie biurka była masakra,
bo kursor skakał, gdy myszka jeździła po blacie MDF.

Z ciekawości - co to za model? Bo aż tak badziewnego Logitecha nie widziałem.

--
/MB

Data: 2013-03-05 21:32:15
Autor: animka
W dniu 2013-03-05 00:59, Michal pisze:
[...]

znajomego nawet tani zestaw Logitecha MK250 na 2,4 GHz - nie moĹĽna
[...]

myszkÄ… ktoĹ› pisze na klawiaturze bezwzrokowo. To siÄ™ potem ciÄ…gnie jak
[...]

Jak juz tu kiedyś pisałam: parę lat temu kupiłam sobie w Realu (wybór myszek, płyt cd-rom i dvd ogromny).Ta mi się spodobała, no i tania. Mysz WatsoN. Mam 2 komplety paluszków Enelop, ładowarkę, więc w razie czego baterie mogę od razu wymienić na nałodowane. Przez USB też można ładować i w tym czasie pracować, ale bez kabelka od myszki wygodniej. Zapominam o wylączaniu suwakiem, bo raz zapomniałam, że ją wyłączyłam a potrm się glowiłam dlaczego mi mysz nie działa :D

--
animka

Data: 2013-03-06 01:17:23
Autor: Marek
W dniu 2013-03-05 21:32, animka pisze:

 Zapominam
o wylączaniu suwakiem, bo raz zapomniałam, że ją wyłączyłam a potrm się
glowiłam dlaczego mi mysz nie działa :D

Serio wyłączasz mysz po pracy? Jeśli zostawiłaś ją włączoną na dzień, dwa i to wystarczyło aby akumulatory zeżarło, to raczej to smok a nie mysz :-D

Marek

Data: 2013-03-05 23:19:05
Autor: januszk2
W dniu ¶roda, 6 marca 2013 01:17:23 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
W dniu 2013-03-05 21:32, animka pisze:

>  Zapominam

> o wyl±czaniu suwakiem, bo raz zapomniałam, że j± wył±czyłam a potrm się

> glowiłam dlaczego mi mysz nie działa :D

Serio wył±czasz mysz po pracy? Je¶li zostawiła¶ j± wł±czon± na dzień, dwa i to wystarczyło aby akumulatory zeżarło, to raczej to smok a nie mysz :-D

-- Pozdrawiam

Marek

Nic nie zeżarło-nie działała bo była wył±czona,
Chciałe¶ dogryĽ dziewczynie ale się pospieszyłe¶ :)
Janusz

Data: 2013-03-08 17:56:02
Autor: Gotfryd Smolik news
myszki bezprzewodowe & czas działania na peł nych akomulatorach
On Tue, 5 Mar 2013, Michal wrote:

[...] W sumie nawet nie o to chodzi, o to że te tańsze Logitechy itp. s± złe, ale teraz jest jaka¶ taka mania, by były strasznie małe.

  Witam w klubie :>
  O ile nie potrzebuję do szczę¶cia dużego fotoaparatu i wielu "dużych"
rzeczy, a r±k nie mam wcale ogromnych, też nie umiem zrozumieć braku
myszy do obejmowania *ręk±* (med. :P, pot."dłoń") a nie palcyma.
  Z rok temu upolowałem aukcję wyprzedaży na allegro i kupiłem sobie na
zapas co¶ choć trochę większego, ale starego radiowego A4techa i tak
nie zast±pi, choć on pr±dożerny jest :> (ale za to ma 2xR6, dzięki
czemu *waży* i wiadomo że *leży* na blacie).

tak samo do laptopa je¶li bierze się j± w drogę

  Jako¶ tak.

Warto przyzwyczaić się do dobrej myszki/klawiatury - jak raz już się przyzwyczai potem strasznie ciężko przesi±¶ć się,

  No, i teraz wyja¶nij dlaczego  w czasach w których co kwartał "obowi±zkowo"
jest nowy model ma być *WARTO* się przyzwyczajać :>
  Chyba po to, żeby sobie poziom irytacji na przyszło¶ć zagwarantować ;)
  Nie starczy Ci pomysłów MS$ ze zmienianiem co chwila interface?
  :>

pzdr, Gotfryd

myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach