myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Data: 2013-03-02 23:36:38
Autor: Yakhub
myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
W liście datowanym 2 marca 2013 (14:00:18) napisano:

chcę kupić myszkę bezprzewodową ale nie za bardzo wiem którą wybrać [ chciałbym Logitecha , ale ceny trochę odstraszają ] więc patrzę na allegro na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na pełnych akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<
DZIeki.

W moim komputerze:
Microsoft   4000   -   myszka ma ok. 7 miesięcy, bateria AA wytrzymuje
ok.  miesiąca.  Poza  tym  kółko  się   klinuje,   a  cała  mysz  jest
pokryta gumą, która się obrzydliwie lepi.

Dla  porównania, w komputerze żony, używanym w tych samych warunkach i
mniej - więcej równie często:

Logitech   M195   -   myszka   ok.   2  letnia, identyczna bateria  AA
działa ok. 2-3 miesięcy, myszka działa bez zarzutu.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach