n-box ma USB sztucznie unieczynnione?

Data: 2012-03-08 08:29:16
Autor: Yerine Ictimai
n-box ma USB sztucznie unieczynnione?
Taki promocyjny zestaw z tnk kupiłem za <200zł z dekoderem "STB model
ITI-5800S". Jest tam złącze USB ale NIGDZIE nie ma funkcji która
mogłaby zeń zrobić użytek - ani na pilocie ani na urządzeniu.
Przypuszczam, że N-ka wgrała tam swój tzw. SOFT który uniemozliwia
wykorzystanie PVR?
Sprzedawca polecał mi to urządzenie mówiąc, że ma ono port USB i PVR.

Teraz "tylko" trzeba odnaleźć oryginalny SOFT i wgrać? Tylko JAK SIĘ
NAZYWA TEN MODEL ORYGINALNIE i gdzie szukac doń softu?

Data: 2012-03-08 17:01:11
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 8 Mar 2012 08:29:16 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

[...]

ADB-5800S
Jak już wgrasz, to się pochwal, w końcu to będzie ewenement na skalę
światową.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-03-08 09:06:20
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 8, 6:01 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

ADB-5800S
Jak już wgrasz, to się pochwal, w końcu to będzie ewenement na skalę

Jak to a dlaczego? I czy nie ma innego sposobu żeby nagrywać jakies
dowolne filmy, jakies NIEWINNE typu wiadomości BBC do celów nauki
języka?
I czy nie ma sposobu żeby odbierać PROGRAMY RADIOWE z satelity? Takie
rzeczy chyba oryginalne soft potrafił?
Skoro zwykły MEDIASAT to potrafi?
O kurcze z tym ACTA to robi się jakaś PARANOJA!

Data: 2012-03-08 17:10:43
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 8 Mar 2012 09:06:20 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

I czy nie ma sposobu żeby odbierać PROGRAMY RADIOWE z satelity? Takie
rzeczy chyba oryginalne soft potrafił?

a co to jest oryginalny soft?

O kurcze z tym ACTA to robi się jakaś PARANOJA!

Dorzuć jeszcze Tuska, Palikota, Kaczyńskiego i Ziobrę. Nie ograniczaj się.

Data: 2012-03-08 12:08:55
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 8, 6:10 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> O kurcze z tym ACTA to robi się jakaś PARANOJA!

Dorzuć jeszcze Tuska, Palikota, Kaczyńskiego i Ziobrę. Nie ograniczaj się.

z tych wampirów to o ile pamitam tylko PiS chciał POSTAWIĆ SIĘ
chciwości korporacji zachodnich!

juz niedługo to jak widać, cały wysiłek postepu naukowo-technicznego
będzie szedł nie w tym kierunku aby poprawiać jakość i funkcjonalność
urządzeń lecz aby KONTROLOWAĆ UŻYTKOWNIKÓW I ZABRANIAĆ IM
WYKORZYSTYWAĆ MOZLIWOŚCI TECHNICZNE KTÓRE JUŻ BYŁY ERĘ TEMU!

każda komórka i każdy telewizor będzie miał CHIP
POLICYJNY !!!!!!!!!!!!!!

a jeszcze trochę a taki chip kazdemu korporacyjnemu GŁUPO-PACHOŁKOWI
WSZCZEPIAĆ BĘDA DO ŁBA żeby NAWET nie przychodziły mu do głowy mysli,
że mozna cos nagrać lub SKOPIOWAĆ!!!!!!!!

Data: 2012-03-31 19:13:37
Autor: Mario
W dniu 2012-03-08 21:08, Yerine Ictimai pisze:
[...]

I dlatego posłowie PiS i SP głosowali w Europarlamencie przeciwko deklaracji sprzeciwiającej się ACTA.
http://lewica.pl/index.php?id=25945
Gierek walczy o wolność w necie :)

MD

Data: 2012-03-09 00:00:41
Autor: Arek.

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:19p1b0725j4n9.dlg@lepper.institute.com...

[...]

poszukaj na forach
akurat mam ten model tunera z wgranym softem alternatywnym na którym masz wszystko odblokowane
taki jak pokazuje link niżej
http://allegro.pl/nbox-tuner-hd-enigma2-linux-oryginalny-flash-i2109715267.html

Arek.

Data: 2012-03-08 23:06:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 9 Mar 2012 00:00:41 +0100, Arek. napisał(a):

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:19p1b0725j4n9.dlg@lepper.institute.com...

poszukaj na forach
akurat mam ten model tunera z wgranym softem alternatywnym na którym masz

Dlaczego uważasz, że powinienem szukać na forach? Mnie to nie interesuje.

Data: 2012-03-09 00:12:13
Autor: Arek.
[...]

to szukaj oryginalnego jak to nie pasi

Arek.

Data: 2012-03-08 23:34:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 9 Mar 2012 00:12:13 +0100, Arek. napisał(a):

[...]

Dlaczego uważasz, że mam czegokolwiek szukać?

Data: 2012-03-09 00:15:56
Autor: Kris
W dniu czwartek, 8 marca 2012, 18:01:11 UTC+1 użytkownik Waldek Godel napisał:
ADB-5800S
Jak już wgrasz, to się pochwal, w końcu to będzie ewenement na skalę
światową.

Poszukaj sopbie po sieci. Tozadne mistrzostwo swiata

Data: 2012-03-08 19:03:40
Autor: ToMasz
W dniu 08.03.2012 17:29, Yerine Ictimai pisze:
[...]

o ile wiem, w ten port usb, możesz sobie wetknąć odbiornik cyfrowej telewizji naziemnej.
JAk Ci się uda coś "namieszać" w sofcie, albo np zgrać materiał z dysku do plików avi - stawiam piwo.

ToMasz

Data: 2012-03-08 10:29:56
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 8, 7:03 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
> [...]

telewizji naziemnej.
JAk Ci się uda coś "namieszać" w sofcie, albo np zgrać materiał z dysku

Telewizor ma funckę PVR i potrafi zgrywać na pendrive audycje z MUKSu,
ale to co idzie z tego dekodera przez HDMI to nie chce, choćby to były
reklamy z telewizji somalijskiej...

Tak więc sprzedawca mnie oszukał zapewniając, że nagrywanie na
pendrive jest możliwe. Trzeba ludzi ostrzec żeby sie trzymali od tego
modelu i tv 'N' na kilometr!

Data: 2012-03-08 18:41:45
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 8 Mar 2012 10:29:56 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

Telewizor ma funckę PVR i potrafi zgrywać na pendrive audycje z MUKSu,
ale to co idzie z tego dekodera przez HDMI to nie chce, choćby to były
reklamy z telewizji somalijskiej...

Na tym polega właśnie HDMI.

Data: 2012-03-08 12:00:47
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 8, 7:41 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> Telewizor ma funckę PVR i potrafi zgrywać na pendrive audycje z MUKSu,
> ale to co idzie z tego dekodera przez HDMI to nie chce, choćby to były
> reklamy z telewizji somalijskiej...

Na tym polega właśnie HDMI.

czyli w sumie to na czym?
że PVR w telewizorze juz tego nie obsługuje? Przeciez to też CYFROWE!

Data: 2012-03-08 20:13:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 8 Mar 2012 12:00:47 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

Na tym polega właśnie HDMI.

czyli w sumie to na czym?
że PVR w telewizorze juz tego nie obsługuje? Przeciez to też CYFROWE!

http://en.wikipedia.org/wiki/Hdcp
Choć sądząc z jakości twoich wypowiedzi, to raczej to będzie potrzebne:
http://pl.wikipedia.org/wiki/HDCP

Data: 2012-03-08 13:28:48
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 8, 9:13 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hdcp
Choć sądząc z jakości twoich wypowiedzi, to raczej to będzie potrzebne:http://pl.wikipedia.org/wiki/HDCP

To w czym to zaprzecza co wcześniej napisałem?
 Pisząc skrótem:  technologia się rozwija PRZECIW użytkownikowi - nie
żeby mu ułatwić korzystanie lecz żeby mu ZABRONIĆ zrobienie z tym co
sobie kupił CO CHCE

 To bardzo niebezpieczne, jeśli sobie wyobrazić Kosmitów którzy chcą
przejąć kontrolę nad Ziemią to właśnie TEN sposób jest chyba GENIALNY!
(Ale nie wiem czy ten poziom abstrakcji to nie za trudne
korporacyjnych pachołków)

Data: 2012-03-08 21:36:19
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 8 Mar 2012 13:28:48 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

[...]

A co byś chciał sobie z nim zrobić, jak dostawcy treści odmówiliby ich
dostarczania na to urządzenie?

Data: 2012-03-08 14:39:38
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 8, 10:36 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> sobie kupił CO CHCE

A co byś chciał sobie z nim zrobić, jak dostawcy treści odmówiliby ich

Jak to, dostawca treści pozwala RAZ obejrzeć i nie pozwala ZAPISAĆ
(aby móc obejrzeć powtórnie)? A czy pozwala się WYSIUSIAĆ podczas
oglądania?

Data: 2012-03-08 22:48:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 8 Mar 2012 14:39:38 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

Jak to, dostawca treści pozwala RAZ obejrzeć i nie pozwala ZAPISAĆ
(aby móc obejrzeć powtórnie)? A czy pozwala się WYSIUSIAĆ podczas
oglądania?

Nie pozwala zarejestrować poza urządzeniem które jest źródłem sygnału. Taka
jest specyfikacja HDMI i urządzenie które na to pozwala nie dostanie
certyfikacji. Tak sobie zażyczono i tak jest.
Chcesz nagrywać, to kup sobie czarnego, albo lobbuj wśród dostawców treści,
żeby zmienili podejście. Jęczenie w usenecie jaki to cały świat jest zły
jest szczeniackie.

Data: 2012-03-11 09:11:05
Autor: Marek
On Thu, 8 Mar 2012 22:48:37 +0000, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
Nie pozwala zarejestrować poza urządzeniem które jest źródłem
sygnału. Taka
jest specyfikacja HDMI i urządzenie które na to pozwala nie dostanie
certyfikacji. Tak sobie zaĹźyczono i tak jest.

A moim zdaniem udalo się coś takiego wprowadzić, bo 99% konsumentów nie miała pojęcia co kupuje i jakie sa tego konsekwencje. Gdyby te 99% konsumentów odmówiło kupowania sprzętu który ogranicza w jakikolwiek sposob korzystanie z tego, za co się zapłaciło i obejrzalo, to "dostawcy kontentu" musieliby zmienić podejście albo zmienić branże, bo nikt by nie odglądał tego co dostarczają. Gdyby większość odmówiła kupowania np. dekodera który uniemożliwia zgranie zawartości wew. dysku to szybko by zniknął z rynku i się więcej nie pojawiał. Produkt który się nie sprzedaje znika. To ze mamy hdcp to tylko możemy podziękować sami sobie, bo zaakceptowaliśmy to kupujac taki sprzet. Potrzebny jest silny ogolnoswiatowy społeczny , ruch który masowo będzie odmawiał kupowania technologi która, jak ktoś zauważył wcześniej, w pewien sposób zniewala. Ale niestety, dopóki większość poprzez bezmyślna konsumpcję będzie akceptowala wszystko co dają jak leci, to dostawcy będą dyktować warunki i nic się nie zmieni. Smutne, ze nie korzystamy z najsilniejszej broni przeciwko dostawcom, na która sa praktycznie bezsilni: NIE KUPOWAC.

--
Marek

Data: 2012-03-11 12:40:18
Autor: Kapec
wrote:
[...]

przeciwko dostawcom, na ktĂłra sa praktycznie bezsilni: NIE KUPOWAC.

Bo mozna kupic sprzet ktory umozliwia to za co sie placi ale jak cie qrwa nie stac i myslisz ze za zlotowke dostaniesz to co normalnie kosztuje 500zl to wybacz.

Jebac frajerstwo gleboko w dupe to jest mysl przewodnia wszelkich marketoidow.

Data: 2012-03-11 13:34:35
Autor: Marek
On Sun, 11 Mar 2012 12:40:18 +0100, Kapec <nurt@pr.pl> wrote:
Bo mozna kupic sprzet ktory umozliwia to za co sie placi ale jak
cie AleĹź ja nie kupuje wcale ani drogich ani tanich to
Inicjator wątku czuje się rozczarowany i się mu
 nie dziwię. Skoro urządzenie miało nagrywać
obraz to powinno nagrywać bez względu na źródło sygnału. Wprowadzenie hdcp to po prostu kpina z konsumenta a kupowanie jakiegokolwiek sprzętu uzywajacego hdcp uważam za bezmyślne akceptowanie tego stanu rzeczy.
BTW jakiś czas temu w sieci objawił się master key, intel zagroził ze pozwie firmę która zbuduje urzadzenie ktora bedzie nagrywać (wykorzystując ten klucz) chroniony kontent. Czy jakaś odważna (chińska) firma podjęła wyzwanie? :-)

--
Marek

Data: 2012-03-11 18:12:34
Autor: Kapec
W dniu 2012-03-11 13:34, Marek pisze:
[...]

Ten model przeciez nie mial mozliwosci nagrywania nawet w belkocie marketoidowym ale naprawde ma ale trzeba zaplacic te 150 zeta.

Powiem tak frajerstwo ktorego nie stac na dobry sprzet bedzie dalej w dupsko ruchane i bedzie wyplakiwac te swoje zale ze za 1zl kupili sprzet ktory mial a nie dziala.

Data: 2012-03-12 14:18:36
Autor: Terry Jonesty
On 11 Mar, 12:40, Kapec <n...@pr.pl> wrote:
> [...]

kosztuje 500zl to wybacz.

Jebac frajerstwo gleboko w dupe to jest mysl przewodnia wszelkich

tylko, że masowy popyt sprowadza cenydo skali mikro

Data: 2012-03-12 14:16:56
Autor: Terry Jonesty
On 11 Mar, 09:11, Marek <f...@fakeemail.com> wrote:

> [...]

który masowo będzie odmawiał kupowania technologi która, jak ktoś
zauważył wcześniej, w pewien sposób zniewala.

To przecież kwestia informowania, a patrząc jaka awantura powstała
wokół nieprzyznania miejsca w MUXie dla TV-Trwam to POtężne lobby juz
"dba" aby malutcy nie odzyskali czasem świadomości...

Data: 2012-03-08 19:42:31
Autor: Cavallino

Użytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.ictimai@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Tak więc sprzedawca mnie oszukał zapewniając, że nagrywanie na
pendrive jest możliwe. Trzeba ludzi ostrzec żeby sie trzymali od tego
modelu i tv 'N' na kilometr!

Dokładnie o to chodzi, co prawda niektórzy mają awersję do sprzętów uniwersalnych, w których nie jesteś skazany na pomysły operatora, ale tak na poważnie to jedyna słuszna droga.

Data: 2012-03-08 20:35:59
Autor: ToMasz
n-box ma USB sztucznie unieczynnione?

Telewizor ma funckę PVR i potrafi zgrywać na pendrive audycje z MUKSu,
ale to co idzie z tego dekodera przez HDMI to nie chce, choćby to były
reklamy z telewizji somalijskiej...
TELEWIZOR?
Tak więc sprzedawca mnie oszukał zapewniając, że nagrywanie na
pendrive jest możliwe
sprzedawca TELEWIZORA?
z tego co piszesz jest możliwe! nikt ci nie obiecywał że WSZYSTKO nagrasz.
Trzeba ludzi ostrzec żeby sie trzymali od tego
modelu i tv 'N' na kilometr!
dla czego OSTRZEC? Poinformować. Ja bardzo chciałem kupić odbiornik SAT do którego wetknę dowolną kartę i nagram/zgram co i jak chcę. ale odbiornik taki kosztuje kupę kasy, a za 3 lata będzie przestarzały.
Alternatywa? odbiornik N-ki _za darmo_ z 250GB miejsca na dysku do nagrywania..... Przed czym chcesz ostrzegać?

ToMasz

Data: 2012-03-08 11:59:25
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 8, 8:35 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
[...]

za jakie darmo????????  200zł z abo na 2 miechy, ale ja tego nie chcę
tylko chcę dostępu do tej przykładowej TELEWIZJI SOMALIJSKIEJ Z
MOŻLIWOŚCIĄ NAGRANIA ICH REKLAM (coby se sobie w spokoju jeszcze raz
zobaczyć bo za skomplikowane żeby załapać od razu)

z 250GB miejsca na dysku do
nagrywania..... Przed czym chcesz ostrzegać?

o, i następny oszust - NIEMA ŻADNEGO DYSKU, mówimy o 5800S !!!!!!!!!!!

P.S. OK, widzę, że tutaj DUSZNO OD MARKETINGU AŻ ZAWIESIĆ SIEKIERĘ -
kumpel już mi wytłumaczył jak wgrać na ten dekoder Linuksa a z wami
gadać to jak kopać się z koniem

Data: 2012-03-09 01:03:44
Autor: Zenek
W dniu 2012-03-08 20:59, Yerine Ictimai pisze:
[...]

Powiem tak frajer jestes i tyle. Nie dosc ze nie potrafisz szukac to jeszcze przeplaciles bo ja te tunery mam nowki z gwarancja po 149zl

Niestety ale przerobienie do normalnej funkcjonalnosci kosztuje 100-150zl czyli enigma2 i pelna kontrola nad tunerem z mozliwoscia podlaczenia dysku SATA i roanych urzadzen USB a takze kontrola po LAN.

http://allegro.pl/nbox-bska-wymiana-pamieci-enigma2-neutrino-i2119189207.html

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=3479258

kiedys mozna bylo po rsie wgrac enigme2 ale pozmieniali bootloader i bez lutowania sie nie da a "oryginalny" software jest wlasnie taki jak ADB w Zielonej Gorze  dodaje do tunerow Nki czyli pozal sie boze wielkie gowno ktore nazywaja OSMOSIS.

Data: 2012-03-12 14:11:16
Autor: Terry Jonesty
On 9 Mar, 01:03, Zenek <tywi...@pot.pl> wrote:

> [...]

lutowania sie nie da a "oryginalny" software jest wlasnie taki jak ADB w
Zielonej Gorze  dodaje do tunerow Nki czyli pozal sie boze wielkie gowno

Hę, ACTA Ci n iedługo zabroni tego lutowania na Allegro ;)

Data: 2012-03-12 22:28:09
Autor: axel

Użytkownik "Terry Jonesty"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2619e02e-552a-4d79-a966-4f8b6b8bd4da@cj6g2000vbb.googlegroups.com...

On 9 Mar, 01:03, Zenek <tywi...@pot.pl> wrote:

Hę, ACTA Ci n iedługo zabroni tego lutowania na Allegro ;)

CHWDActa !!!!!!!!!

Kto za....niechaj powtórzy to hasło na wszystkich grupach !!!!!!!!!!!

Amen

Data: 2012-03-20 09:01:48
Autor: Yerine Ictimai

[...]

Ta cała ACTA to sprawa CIĘŻKO-polityczna, nie żadna tam biznesowa....
czy "walka z piractwem"...
 Skromnym zdaniem powiem, że USA coś kombinują aby przejąć kontrolę
nad światem jeszcze wiekszą i pełniejszą w obliczu takiego zagrożenia
jak PROGRAM ATOMOWY IRANU, czy Korei Północnej.
Tak więc pod pozorem "walki z piractwem komputerowym" wprowadza PEŁNĄ
INWIGILACJĘ jak największej liczby ludzi na świecie. Taka refleksja
przychodzi na wieść jak to ostatnio uruchomiono najnowszą wersję
ECHELON-u teraz już taką a la ULTRA-HIGH-TECH,  w pale się nie mieści
co przy obecnych technologiach takie monstrum potrafi!
Taki przykład pierwszy z brzegu... komórki nawet kiedy nie dzwonią to
jednak cały czas mają włączone mikrofony i... kamerki... ;)

Data: 2012-03-20 09:14:26
Autor: Yerine Ictimai
[...]

a, i jeszcze trzeba przede wszystkim dodać ekspresowo rosnącą potęgę
niepokornych Chin i zastępowanie przez nie USA w statusie WŁADCÓW
ŚWIATA :P
Ktoś tam więc w tych staczających się USA próbuje jakoś coś
"zmajstrować", szczerze trochę się tego obawiam bo nie wiem jak
desperackie moga to być posunięcia...

Data: 2012-03-22 19:38:48
Autor: K
W dniu 2012-03-20 17:14, Yerine Ictimai pisze:
[...]

Czesto tak bywa ze dajemy sie wydymac lokalnym oszustom.

Ten dekoder bez problemu z karta na 2 miechy mozna kupic po 149zeta. Przerobienie drugie 150 zeta i masz dreamboxa dla ubogich bo nie sadze zeby bylo cie stac na prawdziwy dekoder za 1500zl.

Data: 2012-03-26 04:17:34
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 22, 8:38 pm, K <a...@b.c> wrote:

> [...]

Przerobienie drugie 150 zeta i masz dreamboxa dla ubogich bo nie sadze
zeby bylo cie stac na prawdziwy dekoder za 1500zl.

to raczej idiotyzm wydawać na taki gadżet tyle kasy
a nie lepszy jakis LinBox za 300zł?

Data: 2012-03-26 13:51:40
Autor: pawell32
W dniu 2012-03-26 13:17, Yerine Ictimai pisze:

to raczej idiotyzm wydawać na taki gadżet tyle kasy
a nie lepszy jakis LinBox za 300zł?

jeszcze powiedz, że za 300 zł kupisz dekoder hd (z linuxem oczywiście)

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-20 08:39:17
Autor: Yerine Ictimai
Zenek wrote:

> [...]
>
> o, i nast�pny oszust - NIEMA �ADNEGO DYSKU, m�wimy o 5800S !!!!!!!!!!!
>
> P.S. OK, widz�, �e tutaj DUSZNO OD MARKETINGU A� ZAWIESI� SIEKIER� -
> kumpel ju� mi wyt�umaczy� jak wgra� na ten dekoder Linuksa a z wami
> gadaďż˝ to jak kopaďż˝ siďż˝ z koniem

Powiem tak frajer jestes i tyle. Nie dosc ze nie potrafisz szukac to
jeszcze przeplaciles bo ja te tunery mam nowki z gwarancja po 149zl

Niestety ale przerobienie do normalnej funkcjonalnosci kosztuje
100-150zl czyli enigma2 i pelna kontrola nad tunerem z mozliwoscia
podlaczenia dysku SATA i roanych urzadzen USB a takze kontrola po LAN.

OJEJ, to rzeczywiscie wpakowałem te 200zł w SEDES (kupując dekoder w
ofercie 'N'-ki)!
Skoro samą kartę na 2 miechy mozna kupic za 26 zł...

Prosze o poradę, to co teraz mogę zrobic z tym modelem  ITI 5800S
zbrandowanym przez'N'-kę tak, że nie mozna skorzystać z jego
normalnych funkcji hardłerowych, a złącze USB w nim robi teraz za
ATRAPĘ?

Juz się dowiedziałem, że aby zmienic soft to trzeba najpierw lutować i
to tak, że bez doświadczenia w mikrolutowaniu można tylko schrzanić
ten sprzęcior. Trochę się więc boję tego ruszać samodzielnie. Tym
bardziej, że przeciez ten "N-BOX" jest w końcu na gwarancji.

Również do Zielonej Góry mam za daleko, tak na drugim końcu Polski :)
Tak więc może jakas tranzakcja wiązana?

Data: 2012-03-20 09:06:49
Autor: Yerine Ictimai
Zenek wrote:

> [...]

Prosze o poradę, to co teraz mogę zrobic z tym modelem  ITI 5800S
zbrandowanym przez'N'-kę tak, że nie mozna skorzystać z jego
normalnych funkcji hardłerowych, a złacze USB w nim robi teraz za
[...]

Także do Zielonej Góry mam daleko, tak na drugim końcu Polski :)
Tak więc może jakas tranzakcja wiązana?

Data: 2012-03-09 17:48:25
Autor: ToMasz
W dniu 08.03.2012 20:59, Yerine Ictimai pisze:
[...]

dalej nie rozumiem. chcesz na TV nagrywać? TV najczęściej niema żadnego "kodeka" ani sprzętowych możliwości zamiany sygnału TV na Avi. JEdynie co potrafi to nagrać na pendriva ten strumien który nadaje DVB-t. Analogu nie nagrasz, bo niema tam strumienia mpeg 4 czy jak on się tam nazywa.

z 250GB miejsca na dysku do
nagrywania..... Przed czym chcesz ostrzegać?
o, i następny oszust - NIEMA ŻADNEGO DYSKU, mówimy o 5800S !!!!!!!!!!!
PRzepraszam masz racje, nie sprawdziłem jakie możliwości ma 5800s. Założyłem błędnie że czytelnik tej grupy ma minimalne zdolności negocjacyjne i na podstawie naszych listów, nie wybierze gorszego abonamentu niż 48zł z dekoderem w którym jest 500gb dysku (250Vod+250 nagrywanie)
P.S. OK, widzę, że tutaj DUSZNO OD MARKETINGU AŻ ZAWIESIĆ SIEKIERĘ -
kumpel już mi wytłumaczył jak wgrać na ten dekoder Linuksa a z wami
gadać to jak kopać się z koniem
Za dekoder zapłaciłeś... 100? 200? za przeróbkę następne 150+przesyłka?
Uwierz mi (sprawdź posty) ze miałem dokładnie ten sam problem. mocno się zastanawiałem czy nie wywalić prawie 1000zł na sprzęt. ale tak czy siak, to co bym chciał zostawić na dysku nie byłoby w jakości lepszej niż DVD. TAk więc kupiłem sobie małą nagrywareczkę z dyskiem 500gb za 250zł i teraz mam wszystkie filmy w jednym małym pudełku, nie dowiązanym do żadnego TV na stałe. Jadna tylko wada. brak hdmi. Dlamnie do zaakceptowania.

ToMasz

n-box ma USB sztucznie unieczynnione?