n-box ma USB sztucznie unieczynnione?

Data: 2012-03-08 17:01:11
Autor: Waldek Godel
n-box ma USB sztucznie unieczynnione?
Dnia Thu, 8 Mar 2012 08:29:16 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

Taki promocyjny zestaw z tnk kupiłem za <200zł z dekoderem "STB model
ITI-5800S". Jest tam złącze USB ale NIGDZIE nie ma funkcji która
mogłaby zeń zrobić użytek - ani na pilocie ani na urządzeniu.
Przypuszczam, że N-ka wgrała tam swój tzw. SOFT który uniemozliwia
wykorzystanie PVR?
Sprzedawca polecał mi to urządzenie mówiąc, że ma ono port USB i PVR.

Teraz "tylko" trzeba odnaleźć oryginalny SOFT i wgrać? Tylko JAK SIĘ
NAZYWA TEN MODEL ORYGINALNIE i gdzie szukac doń softu?

ADB-5800S
Jak już wgrasz, to się pochwal, w końcu to będzie ewenement na skalę
światową.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-03-08 09:06:20
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 8, 6:01 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

ADB-5800S
Jak już wgrasz, to się pochwal, w końcu to będzie ewenement na skalę

Jak to a dlaczego? I czy nie ma innego sposobu żeby nagrywać jakies
dowolne filmy, jakies NIEWINNE typu wiadomości BBC do celów nauki
języka?
I czy nie ma sposobu żeby odbierać PROGRAMY RADIOWE z satelity? Takie
rzeczy chyba oryginalne soft potrafił?
Skoro zwykły MEDIASAT to potrafi?
O kurcze z tym ACTA to robi się jakaś PARANOJA!

Data: 2012-03-08 17:10:43
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 8 Mar 2012 09:06:20 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

I czy nie ma sposobu żeby odbierać PROGRAMY RADIOWE z satelity? Takie
rzeczy chyba oryginalne soft potrafił?

a co to jest oryginalny soft?

O kurcze z tym ACTA to robi się jakaś PARANOJA!

Dorzuć jeszcze Tuska, Palikota, Kaczyńskiego i Ziobrę. Nie ograniczaj się.

Data: 2012-03-08 12:08:55
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 8, 6:10 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> O kurcze z tym ACTA to robi się jakaś PARANOJA!

Dorzuć jeszcze Tuska, Palikota, Kaczyńskiego i Ziobrę. Nie ograniczaj się.

z tych wampirów to o ile pamitam tylko PiS chciał POSTAWIĆ SIĘ
chciwości korporacji zachodnich!

juz niedługo to jak widać, cały wysiłek postepu naukowo-technicznego
będzie szedł nie w tym kierunku aby poprawiać jakość i funkcjonalność
urządzeń lecz aby KONTROLOWAĆ UŻYTKOWNIKÓW I ZABRANIAĆ IM
WYKORZYSTYWAĆ MOZLIWOŚCI TECHNICZNE KTÓRE JUŻ BYŁY ERĘ TEMU!

każda komórka i każdy telewizor będzie miał CHIP
POLICYJNY !!!!!!!!!!!!!!

a jeszcze trochę a taki chip kazdemu korporacyjnemu GŁUPO-PACHOŁKOWI
WSZCZEPIAĆ BĘDA DO ŁBA żeby NAWET nie przychodziły mu do głowy mysli,
że mozna cos nagrać lub SKOPIOWAĆ!!!!!!!!

Data: 2012-03-31 19:13:37
Autor: Mario
W dniu 2012-03-08 21:08, Yerine Ictimai pisze:
[...]

I dlatego posłowie PiS i SP głosowali w Europarlamencie przeciwko deklaracji sprzeciwiającej się ACTA.
http://lewica.pl/index.php?id=25945
Gierek walczy o wolność w necie :)

MD

Data: 2012-03-09 00:00:41
Autor: Arek.

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:19p1b0725j4n9.dlg@lepper.institute.com...

[...]

poszukaj na forach
akurat mam ten model tunera z wgranym softem alternatywnym na którym masz wszystko odblokowane
taki jak pokazuje link niżej
http://allegro.pl/nbox-tuner-hd-enigma2-linux-oryginalny-flash-i2109715267.html

Arek.

Data: 2012-03-08 23:06:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 9 Mar 2012 00:00:41 +0100, Arek. napisał(a):

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:19p1b0725j4n9.dlg@lepper.institute.com...

poszukaj na forach
akurat mam ten model tunera z wgranym softem alternatywnym na którym masz

Dlaczego uważasz, że powinienem szukać na forach? Mnie to nie interesuje.

Data: 2012-03-09 00:12:13
Autor: Arek.
[...]

to szukaj oryginalnego jak to nie pasi

Arek.

Data: 2012-03-08 23:34:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 9 Mar 2012 00:12:13 +0100, Arek. napisał(a):

[...]

Dlaczego uważasz, że mam czegokolwiek szukać?

Data: 2012-03-09 00:15:56
Autor: Kris
W dniu czwartek, 8 marca 2012, 18:01:11 UTC+1 użytkownik Waldek Godel napisał:
ADB-5800S
Jak już wgrasz, to się pochwal, w końcu to będzie ewenement na skalę
światową.

Poszukaj sopbie po sieci. Tozadne mistrzostwo swiata

n-box ma USB sztucznie unieczynnione?