n c+ czy polsat

Data: 2009-11-04 21:21:14
Autor: ia
n c+ czy polsat
no to już wybrałem telewizor samsung le46b750

teraz tvsat,
obecnie mam n-ke od grudnia 2007, umowa już się skończyła, antena zdążyła
zardzewieć,
co teraz wybrać?

c+, polsat czy przedłużyć n-kę, czy wypowiedzieć n-kę i kupić n-kę od nowa?

myślę już o wpełni wyposażonym dekoderze, z dyskiem itd.
zkares dla n-ki wybrałbym z 3 pakietami i n-hd, bez HBO
doraźcie lub odradźcie,

głównie oglądam filmy, nauka, kultura, muzyka,  sport mogę sobie darować..

pzdr
ia

Data: 2009-11-04 21:50:44
Autor: Alias Awatar
n c+ czy polsat
ia pisze:
[...]

teraz w n masz wszystkie pakiety za 48 zł

AA

Data: 2009-11-04 23:25:15
Autor: jo44
n c+ czy polsat
ia pisze:

obecnie mam n-ke od grudnia 2007, umowa już się skończyła, antena zdążyła
zardzewieć,
co teraz wybrać?

Tylko "N" - nie zastanawiaj się nawet.

Data: 2009-11-04 23:36:01
Autor: Mane
n c+ czy polsat
jo44 pisze:

Tylko "N" - nie zastanawiaj się nawet.

Bo?

Data: 2009-11-05 01:22:09
Autor: jo44
n c+ czy polsat
Mane pisze:

Bo?

Spróbuj - będziesz wiedział.

Data: 2009-11-05 07:30:52
Autor: Mane
n c+ czy polsat
jo44 pisze:

Bo?

Spróbuj - będziesz wiedział.

Liczylem na jakies argumenty
..

Data: 2009-11-05 07:59:05
Autor: pawell32
n c+ czy polsat
Mane pisze:
jo44 pisze:

Bo?

Spróbuj - będziesz wiedział.

Liczylem na jakies argumenty
..

bobry dekoder i dobra jakość, w cyfrze słabe dekodery tylko tyle, że można to podzielić

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-11-05 08:48:38
Autor: Robert_J
n c+ czy polsat
dobry dekoder i dobra jakość

Dla Ciebie jedynym kryterium jest jakość sprzętu? Myślałem że platformę wybiera się raczej ze względu na zawartość ;-))). Wódkę też kupujesz bo butelka ładna?

... w cyfrze słabe dekodery

A kto każe Ci brać od nich dekoder? Cyfra ma właśnie tę zaletę, że może sprzęt kupić sobie praktycznie jaki chcesz :-).

Data: 2009-11-05 09:44:53
Autor: pawell32
n c+ czy polsat
Robert_J pisze:
dobry dekoder i dobra jakość

Dla Ciebie jedynym kryterium jest jakość sprzętu? Myślałem że platformę wybiera się raczej ze względu na zawartość ;-))). Wódkę też kupujesz bo butelka ładna?

nie ważne co pijesz tylko z kim...
-tak to ktoś powiedział -;)
ważne, ważne tylko nie ma chyba znaczących różnic programowych.
jak są właśnie o tym dyskutujemy.
różnica jest w sporcie, filmów mało ogladam więc nie wypowiadam się
gdzie są lepsze.

... w cyfrze słabe dekodery

A kto każe Ci brać od nich dekoder? Cyfra ma właśnie tę zaletę, że może sprzęt kupić sobie praktycznie jaki chcesz :-).

zgadza się, jest to zaleta, ale dobry dekoder kosztuje ok 2000, a to nie mało, a tu dają.
wszystko zależy od wymagań, gdybym miał wybrać cyfre (a nie chciałbym z nimi współpracować z innych względów) to poza wysokim abo, niestety musiałbym wyrzucić te 2000.

Data: 2009-11-05 08:56:51
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:

bobry dekoder i dobra jakość, w cyfrze słabe dekodery tylko tyle

Ten dobry dekoder potrafi już jednocześnie wyświetlić obraz na wyjściach Euro i HDMI czy dalej trzeba do tego dwóch abonamentów? ;-)
Bo to że nie oferuje nic więcej niż Cyfra, za to mniej (brak multiroom i dvb-t na pokładzie) - i owszem, to już powszechnie wiadomo.

Data: 2009-11-05 09:46:13
Autor: pawell32
n c+ czy polsat
Cavallino pisze:
[...]

i tylko to mnie boli

Data: 2009-11-05 09:50:44
Autor: pawell32
n c+ czy polsat
pawell32 pisze:
Cavallino pisze:
[...]

tzn. dzielenia abo, euro już nie używam

Data: 2009-11-05 09:54:40
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
[...]

To nie jest "tylko".
To jest "aż".
Cecha dyskwalifikująca n dla każdego, kto chciałby czasem coś nagrywać z platformy.

Data: 2009-11-05 10:12:08
Autor: pawell32
n c+ czy polsat
Cavallino pisze:
[...]

a w czym widzisz problem?
zmieniasz rozdzielczość i nagrywasz z euro

Data: 2009-11-05 11:06:06
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:

a w czym widzisz problem?

W tym że taka funkcjonalność nie ma sensu, skoro nigdzie indziej nie występuje?
Głupia Manta za 100 zł potrafi jednocześnie podawać sygnał na wszystkich wyjściach.

zmieniasz rozdzielczość i nagrywasz z euro

Właśnie w tym, że dekoder sam się nie dowie że podłączono do niego nagrywarkę i sam się nie przełączy.
Co za tym idzie timer bierze w łeb.
Przy dekoderze z dyskiem problem jakby mniejszy, bo można najpierw nagrać na dysk, ale dalej nie jest to ułatwienie.

Data: 2009-11-05 11:37:44
Autor: pawell32
n c+ czy polsat
Cavallino pisze:
Przy dekoderze z dyskiem problem jakby mniejszy, bo można najpierw nagrać na dysk, ale dalej nie jest to ułatwienie.

tych bez dysku nie brałem pod uwagę.

Data: 2009-11-05 11:46:06
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4af2ab03$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:
Przy dekoderze z dyskiem problem jakby mniejszy, bo można najpierw nagrać na dysk, ale dalej nie jest to ułatwienie.

tych bez dysku nie brałem pod uwagę.

Ale problem pozostaje.
Kilku tv już nie podłączysz do jednego dekodera.
No chyba że zainwestujesz w rozdzielacz hdmi, ale to dość droga opcja.
Taniej wyjdzie zrezygnować z n.

Data: 2009-11-05 13:35:50
Autor: yoanka
n c+ czy polsat
Cavallino pisze:
> Przy dekoderze z dyskiem problem jakby mniejszy, bo można najpierw > nagrać na dysk, ale dalej nie jest to ułatwienie.

tych bez dysku nie brałem pod uwagę.

Jeśli chodzi Ci o to żeby najpierw nagrac na dysku dekodera, a potem coś z tym zrobić, to niestety tak się nie da. Ten dekoder nie ma żadnego wjścia. Możesz sobie tylko nagrać i mieć na tym dysku. Z tym, ze 250 GB to tylko reklama. Ponad połowa tego jest zajeta "oprogramowaniem i filmami". I nic się z tym nie da zrobić, nawet jak nie wybierasz tego pakietu.

Pozdrawiam,
Joanna

Data: 2009-11-05 13:48:19
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik <yoanka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:424e.000000a3.4af2c6a6newsgate.onet.pl...
Cavallino pisze:
> [...]

zrobić, to niestety tak się nie da. Ten dekoder nie ma żadnego wjścia.

Oczywiście że ma, inaczej byś go do telewizora nie podłączyła.

[...]

Mówiliśmy o turbo dekoderze, on ma dysk 500 GB.

Data: 2009-11-05 14:11:31
Autor: Joanna
n c+ czy polsat

> Jeśli chodzi Ci o to żeby najpierw nagrac na dysku dekodera, a potem coś z > tym
> zrobić, to niestety tak się nie da. Ten dekoder nie ma żadnego wjścia.

Oczywiście że ma, inaczej byś go do telewizora nie podłączyła.

To odłączać telewizor?
Pani nam długo i zawile tłumaczyła, że nie może mieć mozliwości żeby coś z niego nagrać np. na płytke, bo są prawa autorskie :[
> [...]
> da zrobić, nawet jak nie wybierasz tego pakietu.

Mówiliśmy o turbo dekoderze, on ma dysk 500 GB.

Wczoraj go jeszcze nie było. Z tym, że on pewnie też będzie miał "firmowo" zajęte cześć dysku...

W koncu wzięliśmy bez dysku. Podobno ma te same parametry, tylko nie ma dysku. Mam nadzieje, ze faktycznie. Nie jest nam potrzebny timer, a nagrywac można z telewizora na zwykłej nagrywarce.

Pozdrawiam,
Joanna --

Data: 2009-11-05 14:10:36
Autor: Mane
n c+ czy polsat
Joanna pisze:

To odłączać telewizor?
Pani nam długo i zawile tłumaczyła, że nie może mieć mozliwości żeby coś z niego nagrać np. na płytke, bo są prawa autorskie :[

A jak nagrywasz na dysk to juz prawa autorskie nie obowiazuja?

Data: 2009-11-05 14:24:24
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "Joanna" <yoankaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

Pani nam długo i zawile tłumaczyła, że nie może mieć mozliwości żeby coś z
niego nagrać np. na płytke, bo są prawa autorskie :[

No to raczej też nie miała pojęcia o czym gada.
Przez hdmi faktycznie pewnie się nie uda, ale już przez Euro jak najbardziej.

Wczoraj go jeszcze nie było. Z tym, że on pewnie też będzie miał "firmowo"
zajęte cześć dysku...

Zapewne.
Takie uroki korzystania z wypożyczanego i do tego badziewnego sprzętu.
W n niestety nie masz wyboru.
Oczywiście poza rezygnacją z tej platformy (wskazana opcja).

W koncu wzięliśmy bez dysku. Podobno ma te same parametry, tylko nie ma dysku.
Mam nadzieje, ze faktycznie. Nie jest nam potrzebny timer, a nagrywac można z
telewizora na zwykłej nagrywarce.

Tyle że musisz mieć włączony telewizor, albo specjalnie ustawiony dekoder.

Data: 2009-11-05 16:36:06
Autor: Marek
n c+ czy polsat
Cześć  Joanna
Thu, 05 Nov 2009 14:11:31 +0100 w
<news:424e.000000a9.4af2cf03newsgate.onet.pl> napisałeś:

W koncu wzięliśmy bez dysku. Podobno ma te same parametry, tylko nie ma dysku.

Wielki błąd. Od czasu wymyślenia tv nic lepszego od wbudowanego dysku
nie wymyślono. Dysk w tunerze pozwala ci sie calkowicie uwolnic od
ogladania ulubionych programów w godzinach narzuconych przez stacje.
Prawie pozwala pomijać reklamy. A nagrywanie seriali? Miodzio - w EPG
planujesz nagrywanie pierwszego odcinka, wciskasz 'serial' i tuner sam
nagrywa po kolei - obojetnie czy odcinki lecą raz w tygodniu, co drugi
dzień czy jeden po drugim w środku nocy. Podobnie filmy pelnometrazowe -
o ile sa pogrupowane przez stacje w jakis cykl.
Jedziesz na wakacje? Zaden problem, wszystko co chcesz ci sie nagra BEZ
dodatkowego ustawiania czegokolwiek (dalej mam na mysli programy
cykliczne i seriale). Limitem jest tylko pojemnosc dysku.
Juz sobie nie wyobrazam ogladania TV bez tego udogodnienia.
(opisuję doświadczenia ze sky'em, mysle jednak ze w polskich warunkach
to działa podobnie?)
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-11-05 19:43:22
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "Marek" <nie.ma@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:

Juz sobie nie wyobrazam ogladania TV bez tego udogodnienia.
(opisuję doświadczenia ze sky'em, mysle jednak ze w polskich warunkach
to działa podobnie?)

Jeszcze rok temu Cyfra na nagrywanie cykliczne wpaść nie mogła, mimo obietnic sprzed dwóch lat, że lada dzień będzie.
Nie zdziwiłbym się gdyby nadal tego nie mieli.

Data: 2009-11-20 14:55:29
Autor: Wmak
n c+ czy polsat
On 5 Lis, 19:43, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <nie...@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

obietnic sprzed dwóch lat, że lada dzień będzie.
Nie zdziwiłbym się gdyby nadal tego nie mieli.

W momencie dodania PVRowi możliwości odbioru DVB-t pojawiło się
nagrywanie seryjne -
można ustawić timer jednokrotnie, codziennie i cotygodniowo.
(magnetowid Philipsa potrafił jeszcze "monday-friday" ale nie
wymagajmy za dużo)
Za to przy okazji skopano wyjście analogowe - sygnał composite lub RGB
zawsze jest, niezależnie od tego, czy wybierze się TV SD czy HD w
dowolej rozdzielczości - niestety format na tym wyjściu jest stały -
nie zmienia się przy zmianach w menu ani przy naciskaniu guzika HD
pilota.
Mnie wkurza, bo telewizor mam kineskopowy.
Pisałem tutaj:
http://tinyurl.com/y9d39x9

Data: 2009-11-21 01:01:29
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "Wmak" <w.mak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A kiedyś było inaczej?
Format obrazu na wejściach analogowych można zmienić w TV, więc problem nie istnieje.

Data: 2009-11-21 05:46:33
Autor: Wmak
n c+ czy polsat
On 21 Lis, 01:01, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

A kiedyś było inaczej?
Format obrazu na wejściach analogowych można zmienić w TV, więc problem nie
istnieje.

Kiedyś, po jednorazowym wybraniu w menu dekodera "typ telewizora: HD"
i odpowiedniej rozdzielczości to po włączeniu telewizora wybierałem w
nim format (po wyłączeniu telewizor tego nie pamięta) i używałem
pilota cyfry - naciskanie guzika HD zmieniało formaty - łatwo było
ustawić proporcjonalny obraz po zmianie kanału.
Teraz wciskanie HD nie wpływa na wyjście analogowe.

Napięcie na 8-ce scarta, wymuszające wejście AV w telewizorze, pojawia
się tylko przy ustawieniu typu telewizora jako SD ale zmiana w
ustawieniach dekodera 4/3 na 16/9 nie daje żadnego efektu.
Krótko mówiąć, codzienna obsługa telewizji skomplikowała się.

Data: 2009-11-21 16:50:46
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "Wmak" <w.mak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Krótko mówiąć, codzienna obsługa telewizji skomplikowała się.

Bo naciskasz guzik na innym pilocie?
Bez przesady, ilość operacji ta sama.

Data: 2009-11-21 10:37:08
Autor: Wmak
n c+ czy polsat
On 21 Lis, 16:50, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Wmak" <w....@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

>Krótko mówiąć, codzienna obsługa telewizji skomplikowała się.

Bo naciskasz guzik na innym pilocie?
Bez przesady, ilość operacji ta sama.

Nie , nie taka sama.
Pilot Cyfry leży pod ręką a  tutaj trzeba czasem wstać z kanapy, iść
do stolika, wziąć pilota TV, otworzyć klapkę i naciskać guzik od
formatu - jest ze dwa razy więcej opcji, niż w dekoderze, niektóre
całkiem nieprzydatne, bo nigdy na nich nie ma proporcjonalnego obrazu
- zanim ocenię obraz, to menu znika, trzeba zaczynać od nowa.
Na zakończenie trzeba zamknąć klapkę, odłożyć pilota i wrócić na
kanapę - cholernie męczące....
Po zmianie programu od nowa....

Wiem, można w telewizorze ustawić auto albo innego "suprezooma" i
oglądać grube baby z jednym uchem większym,
jak ogląda pewno 99% telewidzów....."no bo jak taką panoramę kupiłem,
to dlaczego mają być czarne pasy po bokach albo u góry i dołu".
W sklepach większość telewizorów też tak ustawiona, by cały ekran
wypełnić a sprzedawca okropnie się dziwi, jak zarządam pilota i np
format na 14/9 zmienię przy nadawaniu 4/3.

Data: 2009-11-21 10:40:30
Autor: Wmak
n c+ czy polsat
On 21 Lis, 19:37, Wmak <w....@gazeta.pl> wrote:

, jak zarządam pilota i np

Tak mnie zbulwersowało, że pierwszego orta od kilkudziesięciu lat
palnąłem....

Data: 2009-11-21 21:11:00
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "Wmak" <w.mak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2fed5bee-fc51-450a-b9d8-4f20b49d0abdd10g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]
Użytkownik "Wmak" <w....@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

>Krótko mówiąć, codzienna obsługa telewizji skomplikowała się.

No to połóż dwa, dalej żaden problem.

Data: 2009-11-21 13:15:28
Autor: Wmak
n c+ czy polsat
On 21 Lis, 21:11, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

No to połóż dwa, dalej żaden problem.

Nie ma miejsca przy kanapie na dwa piloty...
Poczucia humoru widać nie masz za grosz...

Tak, czy inaczej utrudnili obsługę, w dodatku nie wiadomo, czy przy
nadawaniu 16/9 nie są obcięte boki.
Porównam z sygnałem HDMI, gdy Cyfra przyśle promocyjny telewizorek za
1zł - może w ciągu 3 miesięcy im się to uda, bo przysłali SMSa, że
mają spory "poślizg" w dostawach.

Data: 2009-11-21 22:17:33
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "Wmak" <w.mak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:abb3931b-d2f8-46f7-a177-dc8d0ea60a38p35g2000yqh.googlegroups.com...
On 21 Lis, 21:11, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

No to połóż dwa, dalej żaden problem.

Nie ma miejsca przy kanapie na dwa piloty...

W Ikei są na to specjalne schowki. ;-)

Porównam z sygnałem HDMI, gdy Cyfra przyśle promocyjny telewizorek za
1zł - może w ciągu 3 miesięcy im się to uda, bo przysłali SMSa, że
mają spory "poślizg" w dostawach.

Eee, u mnie umówili się na 10 dni i po tylu ma być.
Już dzwonili z propozycją terminu dostawy.

Data: 2009-11-21 14:43:26
Autor: Wmak
n c+ czy polsat
On 21 Lis, 22:17, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Eee, u mnie umówili się na 10 dni i po tylu ma być.
Już dzwonili z propozycją terminu dostawy.

Kiedy zamawiałeś ? nowa umowa czy zmiana starej?
Ja zmieniałem umowę 15.09, w ciągu 3 dni miał odezwać się kurier a
wczoraj przyszedł SMS z C+ o odroczeniu na czas nieokreślony.

Data: 2009-11-22 10:55:17
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "Wmak" <w.mak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8efbc1c4-ff36-4202-bc7e-353fe119ea43v25g2000yqk.googlegroups.com...
On 21 Lis, 22:17, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Eee, u mnie umówili się na 10 dni i po tylu ma być.
Już dzwonili z propozycją terminu dostawy.

Kiedy zamawiałeś ?

Umowę podpisywałem w piątek tydzień temu.

nowa umowa czy zmiana starej?

Nowa.

Ja zmieniałem umowę 15.09,

Czyli 2 dni po mnie.

w ciągu 3 dni miał odezwać się kurier a wczoraj przyszedł SMS z C+ o odroczeniu na czas >nieokreślony.

Widziałem co robię że decydowałem się bez zwłoki zbędnej.
Czy przy zmianie umowy dostałeś jakiś papier że Cyfra zobowiązuje się sprzedać Ci ten tv za 1 zł?

Data: 2009-11-23 13:55:00
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "Wmak" <w.mak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Porównam z sygnałem HDMI, gdy Cyfra przyśle promocyjny telewizorek za
1zł

No więc przez hdmi zmiana skalowania z pilota tunera Cyfry działa.
A Cyfra się wywiązała z wysłania telewizora w 10 dni, rano przyszedł.

Data: 2009-11-23 06:23:14
Autor: Wmak
n c+ czy polsat
On 23 Lis, 13:55, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

No więc przez hdmi zmiana skalowania z pilota tunera Cyfry działa.
A Cyfra się wywiązała z wysłania telewizora w 10 dni, rano przyszedł.

Miałes refleks i fart - gratulacje.

Data: 2009-11-05 08:44:59
Autor: Robert_J
n c+ czy polsat
...antena zdążyła
zardzewieć,
co teraz wybrać?

Na pewno lepszą antenę ;-)))

głównie oglądam filmy, nauka, kultura, muzyka,  sport mogę sobie darować..

To niestety chyba C+. Ja miałem z nich właśnie rezygnować, ale po długim wahaniu przedłużyłem jednak umowę...

Data: 2009-11-20 21:48:15
Autor: Darek
n c+ czy polsat
Jeśli dobrze widze a raczej nie widze polsatu głównego w pakietach cyfry + ? :)

Data: 2009-11-22 19:15:59
Autor: bufi
n c+ czy polsat
Darek wrote:

Jeśli dobrze widze a raczej nie widze polsatu głównego w pakietach
cyfry + ? :)

Nie ma i nie będzie. Przynajmniej przez jakiś czas, Polsatu w innych
platformach niż CP.

Tak samo jak nie ma Canal+ w Polsacie Cyfrowym.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-22 23:22:53
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:hec2lf$8ou$1inews.gazeta.pl...
Darek wrote:

Jeśli dobrze widze a raczej nie widze polsatu głównego w pakietach
cyfry + ? :)

Nie ma i nie będzie. Przynajmniej przez jakiś czas, Polsatu w innych
platformach niż CP.

Mylisz się.
Tunery HD Cyfry mają wbudowaną opcję dvb-t, z którego Polsat jest jak najbardziej dostępny.
Jest więc (w kilku województwach na razie) i będzie (na coraz większym obszarze kraju).

Tak samo jak nie ma Canal+ w Polsacie Cyfrowym.

A jednak nie tak samo.

Data: 2009-11-23 05:40:45
Autor: bufi
n c+ czy polsat
Cavallino wrote:

> Nie ma i nie będzie. Przynajmniej przez jakiś czas, Polsatu w innych
> platformach niż CP.

Mylisz się.

To w której platformie masz Polsat?

Tunery HD Cyfry mają wbudowaną opcję dvb-t, z którego Polsat jest jak
najbardziej dostępny.  Jest więc (w kilku województwach na razie) i
będzie (na coraz większym obszarze kraju).

Jak będzie dvb-t dostępny dla każdego kowalskiego, to pogadamy.
Narazie piszemy o platformach dvb-s.

> Tak samo jak nie ma Canal+ w Polsacie Cyfrowym.

A jednak nie tak samo.

Oświeć mnie, jak jest naprawdę.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-23 11:56:57
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:hed78t$70i$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> Nie ma i nie będzie. Przynajmniej przez jakiś czas, Polsatu w innych
> platformach niż CP.

Mylisz się.

To w której platformie masz Polsat?

W której mogę odbierać Polsat?
Cyfra, n, PC, niedługo TP SA.
Mało?

[...]

Ale co mnie obchodzi każdy Kowalski?
Niektórzy mają, niektórzy nie, więc nie pisz że nie ma nikt.

Narazie piszemy o platformach dvb-s.

Które to platformy umożliwiają swoim klientom odbiór Polsatu przez wbudowane w sprzęt dvb-t.

Data: 2009-11-23 13:05:50
Autor: Bartłomiej Zieliński
n c+ czy polsat
Użytkownik Cavallino napisał:
Narazie piszemy o platformach dvb-s.
Które to platformy umożliwiają swoim klientom odbiór Polsatu przez
wbudowane w sprzęt dvb-t.

Tylko że możliwość odbioru DVB-T nie zależy od bycia klientem platformy, a raczej od budowy używanego sprzętu (no i od lokalizacji geograficznej).

Data: 2009-11-23 13:20:10
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:hedtqu$93h$1polsl.pl...
[...]

Jasne, ale jeśli to platforma umożliwia Ci korzystanie z takiego sprzętu, który to umożliwia, to chyba jednak oglądasz dzięki tejże platformie (oczywiście w przypadku gdy nie masz własnego tunera dvb-t).
To miała być główna przeszkoda na drodze do wdrożenia dvb-t, a dzięki wszystkim platformom satelitarnym (z wyjątkiem Polsatu) jakby znikała.

Data: 2009-11-23 15:18:53
Autor: Bartłomiej Zieliński
n c+ czy polsat
[...]

Przy takim rozumieniu słowa "platforma" - tak. Z tym, że może bardziej trafione byłoby słowo "operator". Ale to już osobny temat...

Data: 2009-11-23 15:22:36
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:hee5kd$hu5$1polsl.pl...
[...]

Niech będzie, kwestia nazewnictwa jest dla mnie sprawą trzeciorzędną.
Myślisz, że wielu ludzi będzie w ogóle świadomych, że Polsat który odbierają z dekodera Cyfry, na kanale np. 995 nie jest z Cyfry+, tylko z ziemi ? ;-)

Data: 2009-11-23 15:37:05
Autor: Bartłomiej Zieliński
n c+ czy polsat
Użytkownik Cavallino napisał:
Myślisz, że wielu ludzi będzie w ogóle świadomych, że Polsat który
odbierają z dekodera Cyfry, na kanale np. 995 nie jest z Cyfry+, tylko z
ziemi ? ;-)

Mogą tego nie wiedzieć, skoro wszystko załatwia wynajęty monter i wgrana lista kanałów. Jaja będą, gdy taki użytkownik zapragnie zabrać tuner na wakacje poza zasięg DVB-T a przynajmniej w rejon, gdzie nadaje to-to na innym kanale. No jak to, satelita nie ma zasięgu??? Przecież sygnał satelitarny jest wszędzie... ;-)

Data: 2009-11-23 15:53:38
Autor: bufi
n c+ czy polsat
Cavallino wrote:

W której mogę odbierać Polsat?
Cyfra, n, PC, niedługo TP SA.
Mało?

Kłamiesz.

Ale co mnie obchodzi każdy Kowalski?

Ciebie nic. Masz klapki na oczach i widzisz świat tylko przez nie.

Niektórzy mają, niektórzy nie, więc nie pisz że nie ma nikt.

W którym miejscu tak piszę?

> Narazie piszemy o platformach dvb-s.

Które to platformy umożliwiają swoim klientom odbiór Polsatu przez
wbudowane w sprzęt dvb-t.

Pokaż mi dekoder Polsatu który ma wbudowany tuner dvb-t.

I Ty dalej swoje. Jak koń z klapkami na oczach.
Idąc tym tokiem rozumowania to wszystkie platformy mają Polsat,
bo przecież każdy może go odbierać z anteny zwykłej.
Przeczytaj jeszcze raz wątek, a przede wszystkim temat.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-23 18:12:16
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:heeb62$gnt$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> To w której platformie masz Polsat?

W której mogę odbierać Polsat?
Cyfra, n, PC, niedługo TP SA.
Mało?

Kłamiesz.

Poza pyskowaniem jakiś argument będzie?

Które to platformy umożliwiają swoim klientom odbiór Polsatu przez
wbudowane w sprzęt dvb-t.

Pokaż mi dekoder Polsatu który ma wbudowany tuner dvb-t.

Polsat jest tu najbardziej z tyłu, więc musi oferować odbiór Polsatu z satelity. ;-)

dalej swoje. Jak koń z klapkami na oczach.

Dobrze się podumowałeś.
Jak nie rozumiesz co czytasz, to miło by było, gdybyś nie odpowiadał.

Idąc tym tokiem rozumowania to wszystkie platformy mają Polsat,
bo przecież każdy może go odbierać z anteny zwykłej.

Nie każdy, niektórzy mogą nie mieć analogowego tunera w sprzęcie.

Data: 2009-11-30 17:50:55
Autor: jerzu
n c+ czy polsat
On Sun, 22 Nov 2009 23:22:53 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Mylisz się.
Tunery HD Cyfry mają wbudowaną opcję dvb-t, z którego Polsat jest jak najbardziej dostępny.

Trzeba mieć jeszcze sygnał doprowadzony do tego tunera. A nie każdy
ma.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-11-23 01:13:12
Autor: Darek
n c+ czy polsat

Darek wrote:

[...]

Czemu, jesli wiadomo ?

Data: 2009-11-23 05:42:22
Autor: bufi
n c+ czy polsat
Darek wrote:

> Tak samo jak nie ma Canal+ w Polsacie Cyfrowym.

Czemu, jesli wiadomo ?

Pewnie jak zwykle. Chodzi o pięniądze i walkę o klienta.

Pozdrawiam

n c+ czy polsat