n c+ czy polsat

Data: 2009-11-20 21:48:15
Autor: Darek
n c+ czy polsat
Jeśli dobrze widze a raczej nie widze polsatu głównego w pakietach cyfry + ? :)

Data: 2009-11-22 19:15:59
Autor: bufi
n c+ czy polsat
Darek wrote:

Jeśli dobrze widze a raczej nie widze polsatu głównego w pakietach
cyfry + ? :)

Nie ma i nie będzie. Przynajmniej przez jakiś czas, Polsatu w innych
platformach niż CP.

Tak samo jak nie ma Canal+ w Polsacie Cyfrowym.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-22 23:22:53
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:hec2lf$8ou$1inews.gazeta.pl...
Darek wrote:

Jeśli dobrze widze a raczej nie widze polsatu głównego w pakietach
cyfry + ? :)

Nie ma i nie będzie. Przynajmniej przez jakiś czas, Polsatu w innych
platformach niż CP.

Mylisz się.
Tunery HD Cyfry mają wbudowaną opcję dvb-t, z którego Polsat jest jak najbardziej dostępny.
Jest więc (w kilku województwach na razie) i będzie (na coraz większym obszarze kraju).

Tak samo jak nie ma Canal+ w Polsacie Cyfrowym.

A jednak nie tak samo.

Data: 2009-11-23 05:40:45
Autor: bufi
n c+ czy polsat
Cavallino wrote:

> Nie ma i nie będzie. Przynajmniej przez jakiś czas, Polsatu w innych
> platformach niż CP.

Mylisz się.

To w której platformie masz Polsat?

Tunery HD Cyfry mają wbudowaną opcję dvb-t, z którego Polsat jest jak
najbardziej dostępny.  Jest więc (w kilku województwach na razie) i
będzie (na coraz większym obszarze kraju).

Jak będzie dvb-t dostępny dla każdego kowalskiego, to pogadamy.
Narazie piszemy o platformach dvb-s.

> Tak samo jak nie ma Canal+ w Polsacie Cyfrowym.

A jednak nie tak samo.

Oświeć mnie, jak jest naprawdę.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-23 11:56:57
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:hed78t$70i$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> Nie ma i nie będzie. Przynajmniej przez jakiś czas, Polsatu w innych
> platformach niż CP.

Mylisz się.

To w której platformie masz Polsat?

W której mogę odbierać Polsat?
Cyfra, n, PC, niedługo TP SA.
Mało?

[...]

Ale co mnie obchodzi każdy Kowalski?
Niektórzy mają, niektórzy nie, więc nie pisz że nie ma nikt.

Narazie piszemy o platformach dvb-s.

Które to platformy umożliwiają swoim klientom odbiór Polsatu przez wbudowane w sprzęt dvb-t.

Data: 2009-11-23 13:05:50
Autor: Bartłomiej Zieliński
n c+ czy polsat
Użytkownik Cavallino napisał:
Narazie piszemy o platformach dvb-s.
Które to platformy umożliwiają swoim klientom odbiór Polsatu przez
wbudowane w sprzęt dvb-t.

Tylko że możliwość odbioru DVB-T nie zależy od bycia klientem platformy, a raczej od budowy używanego sprzętu (no i od lokalizacji geograficznej).

Data: 2009-11-23 13:20:10
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:hedtqu$93h$1polsl.pl...
[...]

Jasne, ale jeśli to platforma umożliwia Ci korzystanie z takiego sprzętu, który to umożliwia, to chyba jednak oglądasz dzięki tejże platformie (oczywiście w przypadku gdy nie masz własnego tunera dvb-t).
To miała być główna przeszkoda na drodze do wdrożenia dvb-t, a dzięki wszystkim platformom satelitarnym (z wyjątkiem Polsatu) jakby znikała.

Data: 2009-11-23 15:18:53
Autor: Bartłomiej Zieliński
n c+ czy polsat
[...]

Przy takim rozumieniu słowa "platforma" - tak. Z tym, że może bardziej trafione byłoby słowo "operator". Ale to już osobny temat...

Data: 2009-11-23 15:22:36
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:hee5kd$hu5$1polsl.pl...
[...]

Niech będzie, kwestia nazewnictwa jest dla mnie sprawą trzeciorzędną.
Myślisz, że wielu ludzi będzie w ogóle świadomych, że Polsat który odbierają z dekodera Cyfry, na kanale np. 995 nie jest z Cyfry+, tylko z ziemi ? ;-)

Data: 2009-11-23 15:37:05
Autor: Bartłomiej Zieliński
n c+ czy polsat
Użytkownik Cavallino napisał:
Myślisz, że wielu ludzi będzie w ogóle świadomych, że Polsat który
odbierają z dekodera Cyfry, na kanale np. 995 nie jest z Cyfry+, tylko z
ziemi ? ;-)

Mogą tego nie wiedzieć, skoro wszystko załatwia wynajęty monter i wgrana lista kanałów. Jaja będą, gdy taki użytkownik zapragnie zabrać tuner na wakacje poza zasięg DVB-T a przynajmniej w rejon, gdzie nadaje to-to na innym kanale. No jak to, satelita nie ma zasięgu??? Przecież sygnał satelitarny jest wszędzie... ;-)

Data: 2009-11-23 15:53:38
Autor: bufi
n c+ czy polsat
Cavallino wrote:

W której mogę odbierać Polsat?
Cyfra, n, PC, niedługo TP SA.
Mało?

Kłamiesz.

Ale co mnie obchodzi każdy Kowalski?

Ciebie nic. Masz klapki na oczach i widzisz świat tylko przez nie.

Niektórzy mają, niektórzy nie, więc nie pisz że nie ma nikt.

W którym miejscu tak piszę?

> Narazie piszemy o platformach dvb-s.

Które to platformy umożliwiają swoim klientom odbiór Polsatu przez
wbudowane w sprzęt dvb-t.

Pokaż mi dekoder Polsatu który ma wbudowany tuner dvb-t.

I Ty dalej swoje. Jak koń z klapkami na oczach.
Idąc tym tokiem rozumowania to wszystkie platformy mają Polsat,
bo przecież każdy może go odbierać z anteny zwykłej.
Przeczytaj jeszcze raz wątek, a przede wszystkim temat.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-23 18:12:16
Autor: Cavallino
n c+ czy polsat
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:heeb62$gnt$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> To w której platformie masz Polsat?

W której mogę odbierać Polsat?
Cyfra, n, PC, niedługo TP SA.
Mało?

Kłamiesz.

Poza pyskowaniem jakiś argument będzie?

Które to platformy umożliwiają swoim klientom odbiór Polsatu przez
wbudowane w sprzęt dvb-t.

Pokaż mi dekoder Polsatu który ma wbudowany tuner dvb-t.

Polsat jest tu najbardziej z tyłu, więc musi oferować odbiór Polsatu z satelity. ;-)

dalej swoje. Jak koń z klapkami na oczach.

Dobrze się podumowałeś.
Jak nie rozumiesz co czytasz, to miło by było, gdybyś nie odpowiadał.

Idąc tym tokiem rozumowania to wszystkie platformy mają Polsat,
bo przecież każdy może go odbierać z anteny zwykłej.

Nie każdy, niektórzy mogą nie mieć analogowego tunera w sprzęcie.

Data: 2009-11-30 17:50:55
Autor: jerzu
n c+ czy polsat
On Sun, 22 Nov 2009 23:22:53 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Mylisz się.
Tunery HD Cyfry mają wbudowaną opcję dvb-t, z którego Polsat jest jak najbardziej dostępny.

Trzeba mieć jeszcze sygnał doprowadzony do tego tunera. A nie każdy
ma.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-11-23 01:13:12
Autor: Darek
n c+ czy polsat

Darek wrote:

[...]

Czemu, jesli wiadomo ?

Data: 2009-11-23 05:42:22
Autor: bufi
n c+ czy polsat
Darek wrote:

> Tak samo jak nie ma Canal+ w Polsacie Cyfrowym.

Czemu, jesli wiadomo ?

Pewnie jak zwykle. Chodzi o pięniądze i walkę o klienta.

Pozdrawiam

n c+ czy polsat