n-ka i multi room

Data: 2011-07-14 23:17:20
Autor: axel
n-ka i multi room

Użytkownik "Lukas" <george102@op.pl> napisał w wiadomości news:4e1f52f7$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Posiada ktos z Was to co w temacie? Dzisiaj gadalem z jedną lalką w Media i
powiedziała mi , ze to sie w ogole nei oplaca, ze  lepiej 2 dekodery bo
aktywacja jest za zero zl i mam umowe na 12 miesiecy

Natomiast multi room nie dosyc, ze na 24 miesiace to jeszcze 2 x po 59 zł
( zakladajac abonament komfort HD)

NO jaki jest w ogole sens miec multi rooma ? nie dosyc, ze drozej to jeszcze
na 24 miechy.

Mieszkam sam 2 mieszkaniu 2 pokojowym i chce miec w 2 pokojach sygnał n-ki,
ale jak widze to ten multi room to lipa , no chyba, ze ta lalka nie bardzo
sie zna....

Ja mam od grudnia 2010...działa bez zarzutu i....NIE jest to żadna lipa.
Niemniej jednak wymaga dobrego (najlepiej kablowego, chociaż u mnie mam połączenie mieszane: po sieci elektrycznej i WiFi !!!! i działa bez zarzutu) połączenia sieciowego dekodera białego i czarnego.
Umowa rzeczywiście na 24 m-ce: w pierwszym roku płacę tylko abonament za czarny dekoder a w drugim za czarny+ 20 zł/m-c za biały dekoder.

axel

n-ka i multi room