n-ka uci??liwe faktury na ekranie

Data: 2011-02-12 16:38:48
Autor: barbakan
n-ka uci??liwe faktury na ekranie
Witam,
zastanawiam się, czy można coś z tym zrobić.
Telewizja n od jakiegoś czasu bardzo walczy o *ekologię*. Ta walka
objawia się wyświetlaniem, nawet kilka razy dziennie, przy włączeniu,
w czasie oglądania programów (ostatnio nawet przy skoku Małysza!)
plansz z informacją o tym, że otrzymałeś dokument sprzedaży.
Dokument ten nie zniknie, kiedy nie naciśnie się odpowiedniego
przycisku na pilocie. Jest to denerwujące i męczące, nie zawsze pilot jest pod ręką.
Zadzwoniłem dzisiaj na ich infolinię, ale powiedzieli, że nie da się tego wyłączyć.
Dla jasności faktury otrzymuje pocztą, nie zalegam z płatnościami.
Niestety do zakończenia umowy pozostało mi dobrych kilka miesięcy
i wygląda na to, że będę się musiał męczyć.
Zastanawiam się czy takie działanie jest zgodne z umową. Myślałem,
może by zgłosić to do UKE, albo jakiegoś rzecznika,
ale nie wiem czy jest to działanie niezgodne z prawem / umową.
Może coś poradzicie.

barbakan

Data: 2011-02-12 22:18:23
Autor: Janek Wlodak
n-ka uci??liwe faktury na ekranie

"barbakan" <barbakan@poczta.onet.pl>
Może coś poradzicie.

Zamiast tutaj jojczyć i biadać, nie bądź leniwy i naciśnij ten przycisk. U mnie jakoś po jednym naciśnięciu nie pokazuje się "kika razy dziennie" ta informajca o fakturze.

Data: 2011-02-13 06:34:01
Autor: barbakan
n-ka uci??liwe faktury na ekranie
Zamiast tutaj jojczyć i biadać, nie bądź leniwy i naciśnij ten przycisk. U mnie jakoś po jednym naciśnięciu nie pokazuje się "kika razy dziennie" ta informajca o fakturze.

Tak też myślałem, że to może wina mojego sprzętu, ale powiedzieli,
że za to odpowiada oprogramowanie.
Nie wiem na jakiej podstawie, twierdzisz, że jestem leniwy,
i poddajesz w wątpliwość to co napisałem.
Ciekawy jestem jaki masz próg akceptacji na takie działania,
czy jak każą Ci nacisnąć 2x to będzie ok,
a 3,4,5?. Dla mnie problem jest ciekawy i myślę, że warto go rozważyć.

barbakan

Data: 2011-02-13 08:03:08
Autor: gacek
On 2011-02-13 06:34, barbakan wrote:
[...]

a dla wiekszosci ciekawy nie jest.

słuchaj, a może niech ci zapłacą za to, że telewizor musisz guzikiem włączyć (mógłby się domyślić), albo że kanały trzeba pilotem zmieniać.

u mnie komunikat jest dokładnie raz na miesiąc, nie jest to specjalnie uciążliwe.

gacek

Data: 2011-02-13 19:05:52
Autor: niusy.pl
n-ka uci??liwe faktury na ekranie

Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl>

u mnie komunikat jest dokładnie raz na miesiąc, nie jest to specjalnie uciążliwe.

A musi być ?

Data: 2011-02-13 11:54:57
Autor: Jacek S
n-ka uci??liwe faktury na ekranie
W dniu 2011-02-13 06:34, barbakan pisze:
ciach...
Nie wiem na jakiej podstawie, twierdzisz, że jestem leniwy,
i poddajesz w wątpliwość to co napisałem.
ciach...

Pewnie dlatego, że też ma telewizję n i wie, że taki komunikat wyświetla się dokładnie raz w miesiącu, co zresztą potwierdził gacek i teraz potwierdzam ja. Poszukaj za pomocą pilota w opcjach możliwości aktualizacji softu swojego tunera ( choć teoretycznie powinien się aktualizować sam )- może coś to da. Ale uprzedzam, dojście do tych opcji wymaga więcej, niż jednego kliknięcia pilotem;)

--
Jacek S.

Data: 2011-02-13 12:52:38
Autor: Olo
On 2011-02-12 16:38, barbakan wrote:
Witam,
[...]

naciśnij, zapłać, zapomnij - skuteczne w 100%

Data: 2011-02-13 14:14:43
Autor: Jacek S
W dniu 2011-02-13 12:52, Olo pisze:

naciśnij, zapłać, zapomnij - skuteczne w 100%

Oczywiście, że skuteczne w 100% - to bezdyskusyjne.
Nie mniej jednak - wracając do kwestii wyświetlania komunikatów - nie zapłacenie w terminie rachunku w żaden sposób ( przynajmniej u mnie ) nie skutkuje wzmożoną częstotliwością wyświetlania informacji na ekranie TV. Zdarzyło mi się nie zapłacić w terminie rachunku, i następny komunikat miałem po miesiącu, informujący po prostu o podwójnej kwocie do zapłaty. I tyle. Zapewne kolejne nie uregulowanie faktury skutkowało by odcięciem sygnału, ale nie uciążliwym wyświetlaniem komunikatów. Jeżeli rzeczywiście tak się zdarza u barbakana, to wg. mnie co najmniej dziwne...

--
Jacek S.

Data: 2011-02-13 21:03:11
Autor: poreba
Dnia Sun, 13 Feb 2011 14:14:43 +0100, Jacek S napisał(a):

naciśnij, zapłać, zapomnij - skuteczne w 100%
Oczywiście, że skuteczne w 100% - to bezdyskusyjne.
/.../ to wg. mnie co najmniej dziwne...
Wszyscy dywagują na temat nie/uciążliwości komunikatu na ekranie.
A nikt nie zwraca uwagi na bonus w postaci pamiątki po fakturze na nagranym
filmie. Mnie podobny 'bonus' od Polsatu udało się interwencją na infolinię
zlikwidować. Argumentem było: przekaz inny niż oferowany przez nadawcę. --
pozdro
poreba

Data: 2011-02-13 23:37:40
Autor: niusy.pl
n-ka uci??liwe faktury na ekranie

Użytkownik "poreba" <dmicfg@polboks.pl>

[...]

A udało Ci się zklikwidować nazwę stacji, te pieprzone trójkąciki i wyskakujące reklamy ? :-)

Data: 2011-02-14 12:51:22
Autor: Massai
niusy.pl wrote:

> [...]

> niż oferowany przez nadawcę.

A udało Ci się zklikwidować nazwę stacji, te pieprzone trójkąciki i

Reklamy w przerwach to pikuś, ale te gnojki z woronicza to potrafią
puszczać jakieś reklamy badziewia "jakonipierdzą" w postaci wstawek
zajmujących 1/3 ekranu...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-02-15 06:48:14
Autor: poreba
Dnia Sun, 13 Feb 2011 23:37:40 +0100, niusy.pl napisał(a):

[...]
Nazwę stacji (Polsat), ich trójkąciki i nadawane przez nich (Polsat)
reklamy w programach nadawanym przez TVN czy TVP? Nie, tego nie było i nie
trzeba było tego likwidować. Wyskakiwał czarny pasek z reklamą jakiś usług
Polsatu. I ten udało się zlikwidować. To oczywiście 'specjalne' tłumaczenie, specjalnie dla Ciebie.
Mam nadzieję, że tym razem już zrozumiałeś.
Żeby trafić na prhn nusisz się bardziej postarać.

--
pozdro
poreba

Data: 2011-02-18 23:16:00
Autor: Kris
n-ka uci??liwe faktury na ekranie
GDYBYS ta cebulką na szyiu ruszyl to bys placil tak jak trzeba
a nie po wystawieniu faktury

w n mozesz placic nawet za kilka msc w przod
ja place po wyplacie z gory za rachunek i jak dostaje to powiadomienie to
do zaplaty jest 0,00 i widze je tylko raz !!!

48 zl to nie majatek by zwlekac z zaplata bo i zabulic i tak trzeba
fakt ze zabieraja ci zakutalny ekran to tez bzdura !!!!!!!!!

wystarczy na dekoderze cofnac sobie obraz

chyba ze akurat waliles konia ogladajac pornola i zepsluo ci to EREKCJĘ
wówczas rozmumiem twój bół ;P

n-ka uci??liwe faktury na ekranie