n-ka z turbo na jednym kablu

Data: 2012-01-06 09:52:55
Autor: binek
n-ka z turbo na jednym kablu
Witam

Wiadomo, ze jesli chcialbym ogladac n-ke i  nagrywac jednoczesnie inny program na dysk to  musze miec podpiete 2 kable po dekoder...i 2 wychodzą jednoczesnie z konwertera

Problem w tym, ze nie przewidzialem takiej sytuacji i z balkonu idzie jeden kabel.

Czy mozna zamonotowac taki rozdzielacz np. na samym koncu kabla na 2 kable , splitter chyba to sie  nazywa ...Nie wiem wlasnie,. czy czasem nie bedzie jakis zaklocen...

Ew. jakis inny pomysl, abym, nie musial ciagnac 2 kabli z konwertera..?

Data: 2012-01-06 10:04:33
Autor: ToMasz
n-ka z turbo na jednym kablu
Ew. jakis inny pomysl, abym, nie musial ciagnac 2 kabli z konwertera..?
jeden z programów który chcesz nagrać naperwno będą powtarzali nocą. Wtedy go nagraj
ToMasz

Data: 2012-01-06 10:14:14
Autor: binek
n-ka z turbo na jednym kablu
NO ale wtedy prawdopodobnie bede musial przekladac kabel antenowy z tylu. To bez sensu.

Data: 2012-01-06 11:23:30
Autor: ToMasz
n-ka z turbo na jednym kablu
W dniu 06.01.2012 10:14, binek pisze:
[...]

dlaczego miałbyś musieć przekładać ten kabel?
ToMasz

Data: 2012-01-06 19:01:13
Autor: boxfish
n-ka z turbo na jednym kablu
W dniu 2012-01-06 10:14, binek pisze:
NO ale wtedy prawdopodobnie bede musial przekladac kabel antenowy z tylu. To
bez sensu.

Bez sensu, masz rację. chyba że masz tam gniazdo dzienne i nocne ;-)

Data: 2012-01-07 12:15:18
Autor: Vasco
n-ka z turbo na jednym kablu
[...]

Błędnie zakładasz, że jedno gniazdo jest do oglądania, a drugie do nagrywania. Na jednym kablu też się nagra.

Vasco

Data: 2012-01-06 10:34:50
Autor: Wmak
n-ka z turbo na jednym kablu
binek <andrzej@post.pl> napisał(a):
[...]

 Proszę uprzejmie:
http://www.dipol.com.pl/kablowy_transmiter_twinsender_-
_2_sygnalow_sat__tv_R85260.htm --

Data: 2012-01-06 10:38:23
Autor: Wmak
n-ka z turbo na jednym kablu
 Wmak <w.mak.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
binek <andrzej@post.pl> napisał(a): > Czy mozna zamonotowac taki rozdzielacz np. na samym koncu kabla na 2 kable
,
> splitter chyba to sie  nazywa ...Nie wiem wlasnie,. czy czasem nie bedzie > jakis zaklocen...
http://www.dipol.com.pl/kablowy_transmiter_twinsender_-
_2_sygnalow_sat__tv_R85260.htm
Link skrócony:
http://tinyurl.com/yewnyte