n-ka z turbo na jednym kablu

Data: 2012-01-06 10:34:50
Autor: Wmak
n-ka z turbo na jednym kablu
binek <andrzej@post.pl> napisał(a):
Czy mozna zamonotowac taki rozdzielacz np. na samym koncu kabla na 2 kable , splitter chyba to sie  nazywa ...Nie wiem wlasnie,. czy czasem nie bedzie jakis zaklocen...

Ew. jakis inny pomysl, abym, nie musial ciagnac 2 kabli z konwertera..?
 Proszę uprzejmie:
http://www.dipol.com.pl/kablowy_transmiter_twinsender_-
_2_sygnalow_sat__tv_R85260.htm --

Data: 2012-01-06 10:38:23
Autor: Wmak
n-ka z turbo na jednym kablu
,
> splitter chyba to sie  nazywa ...Nie wiem wlasnie,. czy czasem nie bedzie > jakis zaklocen...
http://www.dipol.com.pl/kablowy_transmiter_twinsender_-
_2_sygnalow_sat__tv_R85260.htm
Link skrócony:
http://tinyurl.com/yewnyte