n-ka za 48zł

Data: 2012-01-25 13:30:04
Autor: ToMasz
n-ka za 48zł
witam

Z początku zeszłego roku została mi nka z abonamentem 48zł. Zadzwonili z propozycją przedłużenia, ale za 54. niby 6 zł to nie wiele, ale nie spodobało mi się to z przyczyn politycznych. Tak więc po kilkukrotnych nieudanych negocjacjach napisałem rezygnacje i wysłałem poleconym. Jak polecony dotarł to odwonił Pan który zaoferował za 54 wszystko co mają z kanałami premium na pół roku, a jak odmówiłem to zaproponował to co mam za tyle ile płaciłem. czyli jednak da się.
Piszę, bo wiem że tamta oferta była korzystna, szczególnie patrząc z perspektywy dnia dzisiejszego. Jak ktoś chce zostać z tym co ma, to trzeba niestety napisać rezygnacje....

ToMasz

Data: 2012-01-26 21:38:43
Autor: tyran
n-ka za 48zł
On Wed, 25 Jan 2012 13:30:04 +0100
ToMasz <twitek4@nospam.gazeta.pl> wrote:

witam

Z pocz±tku zeszłego roku została mi nka z abonamentem 48zł.
Zadzwonili z propozycj± przedłużenia, ale za 54. niby 6 zł to nie
wiele, ale nie spodobało mi się to z przyczyn politycznych. Tak
więc po kilkukrotnych nieudanych negocjacjach napisałem rezygnacje
i wysłałem poleconym. Jak polecony dotarł to odwonił Pan który
zaoferował za 54 wszystko co maj± z kanałami premium na pół roku, a
jak odmówiłem to zaproponował to co mam za tyle ile płaciłem. czyli
jednak da się. Piszę, bo wiem że tamta oferta była korzystna,
szczególnie patrz±c z perspektywy dnia dzisiejszego. Jak kto¶ chce
zostać z tym co ma, to trzeba niestety napisać rezygnacje....

Ale jak to? To nie przechodzi umowa na czas nieokreslony za ta sama
cene?

Ja mialem troche inaczej, 98zl za 6pakietow, dzwonili 4x bym
przedluzyl za 67, odmowilem, napisalem rezygnacje, zadzwonili i mam
za 54zl. Za rok moze uda sie taniej :D

--
tyran

Data: 2012-01-27 07:47:22
Autor: Arek.
n-ka za 48zł

Ale jak to? To nie przechodzi umowa na czas nieokreslony za ta sama
cene?

chyba żartujesz

Arek.

Data: 2012-01-27 19:45:05
Autor: ToMasz
n-ka za 48zł
W dniu 27.01.2012 07:47, Arek. pisze:

Ale jak to? To nie przechodzi umowa na czas nieokreslony za ta sama
cene?

chyba żartujesz
umowa jest tak skonstruowana, (z grubsza) że otrzymałem upust 50% na abonament na okres 13 miesięcy. czyli przej¶cie na czas nieokre¶lony jest możliwe, ale za cenę 96zł/m-c? To ja dziękuje za tak± Nkę! Wole cyfrę plus, co prawda za wyższ± nieco kwotę, ale przy 3 miesi±cach gratis - ¶rednia wychodzi taniej niż w Nce.

ToMasz

Data: 2012-01-27 11:10:00
Autor: pawell32
n-ka za 48zł
W dniu 26.01.2012 21:38, tyran pisze:

Ja mialem troche inaczej, 98zl za 6pakietow, dzwonili 4x bym
przedluzyl za 67, odmowilem, napisalem rezygnacje, zadzwonili i mam
za 54zl. Za rok moze uda sie taniej :D

oj, nie s±dzę...

n-ka za 48zł