"n" - programowanie dekodera przez internet

Data: 2009-03-21 14:04:06
Autor: [MF] PL
"n" - programowanie dekodera przez internet
2009-03-21 09:56, tadzik napisal (a):
W ostatnim numerze magazynu abonenta na stronie 24 jest informacja, iz majac podlaczony dekoder do internetu mozna poprzez strone n.pl zarzadzac swoim dekoderem HD.
Moze ktos mnie oswieci, gdzie sa te opcje?

Nie nboxem a nbox recorderem, nie zarządzać a programować nagrania, nie musi być podłączony do internetu (?), nie teraz ale w przyszłości.
Pewnie tutaj:
https://nbok.n.pl/selfcare/

-
maciek

Data: 2009-03-21 14:23:16
Autor: tadzik
[...]

Moze w przyszlosci, ale w gazecie wyrazie bylo napisane, ze "mozna" (w domysle juz teraz).
Ale tam zadnych takich opcji nie ma.
Oczywiscie chodzi o recorder, oprocz programowania nagrywania mozna ponoc np. sprawdzic ilosc dostepnego miejsca na dysku.

Ktos z tych mozliwosci juz korzysta? Bo ja nadal nie moge znalezc. Probowalem sie dodzwonic do boku ale ciagle zajete.

Data: 2009-03-21 14:54:49
Autor: [MF] PL
"n" - programowanie dekodera przez internet
2009-03-21 14:23, tadzik napisal (a):
ciach
Ktos z tych mozliwosci juz korzysta? Bo ja nadal nie moge znalezc. Probowalem sie dodzwonic do boku ale ciagle zajete.

Jak uważasz, szukaj dalej.
Kiedy pojawi sie taka funkcjonalność to nie będziesz miał problemu z jej lokalizacja na stronie "n". Trast mi

Data: 2009-03-21 19:47:43
Autor: *piotr'ek*
"n" - programowanie dekodera przez internet
Ale tam zadnych takich opcji nie ma.

Są... ale tutaj: http://n.pl/tv/program.html#. Możesz programować i sprawdzić dostępne miejsce na HDD. Sprawdziłem i nawet działa. Od pół roku to wprowadzali.

*piotr'ek*

Data: 2009-03-22 16:31:12
Autor: P.H.

Użytkownik "[MF] PL" <star_bright@wp.pl> napisał w wiadomości news:gq2pe3$osc$1mx1.internetia.pl...
[...]

nie wiem czy wyłączyli czy nie ale już od jakiegoś czasu... wchodzisz na stronę n. program TV. nagraj. nr abonenta i hasło i... raz działa raz nie działa - jak to w n ;-)))

"n" - programowanie dekodera przez internet