n - rezygnacja

Data: 2010-12-15 20:36:13
Autor: pawell32
n - rezygnacja
Na forum piszÄ…:
wypowiadam umowę ze względu na to że kanał Movies24 nie będzie w ofercie od 01.01.2011 i bez żadnych konsekwencji można wypowiedzieć

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-15 21:19:06
Autor: Arek.
n - rezygnacja
Na forum pisz±:
wypowiadam umowę ze względu na to że kanał Movies24 nie będzie w ofercie od 01.01.2011 i bez żadnych konsekwencji można wypowiedzieć

jeżeli miałe¶ N-kę tylko dla tego kanału to wypowiadaj ,ja płakać za nim nie będę

Arek.

Data: 2010-12-15 21:35:27
Autor: pawell32
n - rezygnacja
W dniu 15.12.2010 21:19, Arek. pisze:
Na forum pisz±:
[...]

nawet nie wiedziałem o jego istnieniu ;-)
ostatnio była lekko podobna dyskusja kiedy można zrezygnować,
więc podaję jako ciekawostke.
może kto¶ chce mieć szybciej multiroom...

Data: 2010-12-16 00:16:16
Autor: Wampir Energetyczny
n - rezygnacja
W dniu 15-12-2010 21:35, pawell32 pisze:
[...]

pytanie, czy ktos pod katem multirooma rezygnowal i czy w takiej sytuacji w automagiczny sposob udalo mu sie wyszarpac mozliwosc skorzystania z uslugi.

Data: 2010-12-16 00:41:21
Autor: pawell32
n - rezygnacja
W dniu 16.12.2010 00:16, Wampir Energetyczny pisze:

pytanie, czy ktos pod katem multirooma rezygnowal i czy w takiej
sytuacji w automagiczny sposob udalo mu sie wyszarpac mozliwosc
skorzystania z uslugi.

tego nie wiem. nie sledzę.
rezygnujesz z jednego i bierzesz nowy z multiroomem.
mogli zrobić oferte dla wszystkich na czas.

Data: 2010-12-20 11:16:05
Autor: jo44
n - rezygnacja
W dniu 2010-12-15 20:36, pawell32 pisze:
Na forum piszÄ…:
wypowiadam umowę ze względu na to że kanał Movies24 nie będzie w ofercie
od 01.01.2011 i bez żadnych konsekwencji można wypowiedzieć

Ja wypowiem jak dołączą Polsat. :)

n - rezygnacja