n tv bez nboxa

Data: 2009-03-02 10:01:24
Autor: Gienek
n tv bez nboxa
W jakim systemie jest kodowana n? Czy jest możliwe wykupienie samego abonamentu bez tunera? Czy są w sprzedaży moduły dostępu do tego systemu?

Data: 2009-03-02 10:11:41
Autor: matt
n tv bez nboxa

Użytkownik "Gienek" <gienek@simplusnet.pl> napisał w wiadomości news:gog794$c5h$1inews.gazeta.pl...
W jakim systemie jest kodowana n? Czy jest możliwe wykupienie samego abonamentu bez tunera? Czy są w sprzedaży moduły dostępu do tego systemu?

Conax. Z tego co wiem, nie ma możliwości wykupienia
samego abo, ani też z modułem - trzeba brać z dekoderem. Ale co
ciekawe, niektóre kanały nie potrzebują dedykowanego dekodera
i działają z kartą w każdym odbiorniku obsługującym conax.
Ciekawe, czy to zmierza w kierunku całkowitego rozparowania
karty i dekodera?

Pozdrawiam,
matt

Data: 2009-03-02 10:33:01
Autor: Cavallino
n tv bez nboxa
Użytkownik "matt" <mateusz@NOSPAM.kaczkowo.com> napisał w wiadomości news:gog8c6$jdr$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Pewnie tylko te, z których korzysta TnK.
Ale wtedy bez sensu kupować pełną "n".

Data: 2009-03-02 11:32:36
Autor: matt
n tv bez nboxa

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gog94e$b8l$1news.onet.pl...

Pewnie tylko te, z których korzysta TnK.
Ale wtedy bez sensu kupować pełną "n".

Pewnie masz rację, nie zagłębiałem się w temat za mocno. Wiem tylko,
że TVN ogłaszał, że przestaje parować jakieś tam kolejne kanały.

Pozdrawiam,
matt

n tv bez nboxa