n - z satelity

Data: 2009-04-05 11:22:51
Autor: Zbyszek
n - z satelity
Może ktoś wytłumaczyć taki fenomen :
Oglądam najczęściej Discovery . Conajmniej raz w tygodniu
zdarza się , że dźwięk jest opóźniony w stosunku do obrazu
o jakieś 15 /piętnaście/ sekund .Raz się zdenerwowałem i zadzwoniłem do
BOK - panienka kazała wyłączyć tuner z gniazdka i podłączyć powtórnie .
Rzeczywiście pomogło tyle , że ponowne ładowanie oprogramowania trwało
ok.3 - 4 minuty .
Czy to jakaś wada tunera - czy oprogramowania i bywa u wszystkich ?
Zbyszek

Data: 2009-04-05 16:17:41
Autor: Cavallino
n - z satelity
Użytkownik "Zbyszek" <zbyszek9@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Rzeczywiście pomogło tyle , że ponowne ładowanie oprogramowania trwało
ok.3 - 4 minuty .

Ile?
To htpc ze stanu wyłączony podnosi się ok. 1 minuty.
Z hibernacji nawet nie połowę tego.

Data: 2009-04-05 19:33:26
Autor: pawell32
n - z satelity
Cavallino pisze:
[...]

tylko w htpc soft ładuje się z dysku, a tu z flasha, niestety
to ich wada, ale zo to linux ;-)

pawell

Data: 2009-04-05 21:32:09
Autor: Golibroda
n - z satelity
Czy to jakaś wada tunera - czy oprogramowania i bywa u wszystkich ?

Zdarzyło mi się to zjawisko ze dwa razy. Pomagało przełączenie na inny kanał i powrót na ten z wadliwym dzwiekiem.

p.

n - z satelity