n zmiana numeracji kanałów

Data: 2012-03-03 10:07:42
Autor: pawell32
n zmiana numeracji kanałów
jak już niektórzy zauważyli n zmienia kanały :-)
super zmiana, nawet polsat przebili.
jak mi pani odpowiedziała :
" robiliśmy badania na oglądalność i na początku są kanały
najczęściej oglądane "

cóż, pozostaje im współczuć.
do widzenia. szkoda tylko, że to nie można podciągnąć pod zmiane
oferty...

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-03 10:33:46
Autor: Cavallino
n zmiana numeracji kanałów

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f51dfe2$1@news.home.net.pl...
[...]

No co Ty, przecież lista kanałów ustalana przez operatora to podobno taki ogromny plus......
Że aż dyskwalifikujący uniwersalny sprzęt, który pozwala robić swoje listy....

Data: 2012-03-03 10:37:43
Autor: pawell32
n zmiana numeracji kanałów
W dniu 2012-03-03 10:33, Cavallino pisze:

No co Ty, przecież lista kanałów ustalana przez operatora to podobno
taki ogromny plus......
Że aż dyskwalifikujący uniwersalny sprzęt, który pozwala robić swoje
listy....

nigdy nie napisałem, że to ogromny plus, ale jak była w miarę
normalna to nie trzeba było myśleć o zmianie.
własny sprzęt sporo kosztuje co jest sporym minusem.
niestety mnie to czeka.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-03 12:11:18
Autor: sensei
n zmiana numeracji kanałów
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4f51dfe2$1news.home.net.pl...
[...]

moze sie to dla nich zle skonczyc jak ludzie zaczna rezygnowac bo przyzwyczaili sie do TVP1 na 1 i pojda do Cyfry+ albo co gorsza przejdą na DVB-T... Posuniecie dziwne, bedzie wiele protestow, juz internet sie od nich gotuje, podejrzewam ze szybko to zmienią pod wpływem protestów albo ludzie ich zmienią rezygnując z n-ki...

Data: 2012-03-03 14:18:21
Autor: ToMasz
n zmiana numeracji kanałów {OT}
moze sie to dla nich zle skonczyc jak ludzie zaczna rezygnowac bo
przyzwyczaili sie do TVP1 na 1 i pojda do Cyfry+ albo co gorsza przejdÄ…
na DVB-T... Posuniecie dziwne, bedzie wiele protestow, juz internet sie
od nich gotuje, podejrzewam ze szybko to zmienią pod wpływem protestów
albo ludzie ich zmieniÄ… rezygnujÄ…c z n-ki...
w mojej okolicy przynajmniej 3 wiekowych sąsiadów ma kablówke/sat-kę bo zwyczajnie nie chciało im się zlecać "budowy" systemu anten aby mieć dobry obraz na wszystkich dostępnych kanałach. Gdy im minie okres cyrografu - zrezygnują z upc i C+. Jak to się ma od ostatnich podwyżek? Ci z kablówek/ tvSAT żyją w innym świecie? zobaczymy za pół roku. Z internetem jest podobnie. w GSM jest coraz tańszy, wręcz darmowy w Aero2. Niemniej jednak bez 5 dych internetu w kablu nie uświadczysz!
Ta sama historia. zanim "siÄ™ kapnÄ…" bÄ™dzie  za późno. zostanÄ… tylko Ci którzy maniakalnie muszÄ… Å›ciÄ…gać filmy/gry
ToMasz

Data: 2012-03-03 18:21:39
Autor: AnToni
n zmiana numeracji kana³ów {OT}

U¿ytkownik "ToMasz"  napisa³ w wiadomo¶ci :

Ci z kablówek/ tvSAT ¿yj± w innym ¶wiecie? zobaczymy za pó³ roku. Z internetem jest podobnie. w GSM jest coraz tañszy, wrêcz darmowy w Aero2. Niemniej jednak bez 5 dych internetu w kablu nie u¶wiadczysz!

5dych za internet? o jakiej prêdko¶ci piszesz?

Pozd. AnToni

Data: 2012-03-03 18:53:35
Autor: RoHs
n zmiana numeracji kanałów

Użytkownik "pawell32"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4f51dfe2$1@news.home.net.pl...

jak już niektórzy zauważyli n zmienia kanały :-)
super zmiana, nawet polsat przebili.
jak mi pani odpowiedziała :
" robiliśmy badania na oglądalność i na początku są kanały
najczęściej oglądane "

Co za pierdolony tÄ™py chuj to wymyÅ›liÅ‚ ???  to jest kurwa skandal!  powinni najpierw dac na poczatku czyli na kanale 2946 polonie jeden a potem co 217 kanalow odstepu programy w kolejnosci alfabetycznej!!!
no kurwa nie wierze!!! skurwysyny walteropodobne

Data: 2012-03-20 19:53:13
Autor: beniaminekk
n zmiana numeracji kana³ów

nie wiem dla mnie to nie problem, od pocz±tku mam zdefiniowane ulubione i nawet nie zauwa¿y³em ¿e cokolwiek pozmieniano- polecam wystarczy kwadrans przed telewizorem
--
Wiadomo¶æ wys³ana za po¶rednictwem http://tech.money.pl/

n zmiana numeracji kanałów