n80 chrypniecie w glosniczku

Data: 2009-03-28 10:27:28
Autor: Piotr Pruszanow
n80 chrypniecie w glosniczku
witam

upadl mi telefon,,i gdy sie z kims rozmawia to jest taki glos chrypiacy ....jakby tylko tony wysokie byly bez niskich ,jak rozmawiam przez sluchawki to jest czysty....czy to kosztowna naprawa ?

pozdrawiam

piotrek

Data: 2009-03-30 14:45:22
Autor: Piotr
n80 chrypniecie w glosniczku

upadl mi telefon,,i gdy sie z kims rozmawia to jest taki glos chrypiacy

Podejrzewam ze Ci sie odkształcił troche sam głosniczek. (Membrana)
Sprobuj - zanim dasz do naprawy- ustami wpuscic troche powietrza do
srodka, tam gdzie jest glosnik. U mnie bylo podobnie i ...pomogo.
A przy okazji , to masz moze jakis sposob zeby rzadziej ładowac
telefon? Ja musze ładowac codziennie. Czy to jest standard w N80?
Pzdr Jan

n80 chrypniecie w glosniczku