nSport dost臋pny dla abonent贸w Cyfry+

Data: 2013-03-28 21:25:54
Autor: Mario
nSport dost臋pny dla abonent贸w Cyfry+
W dniu 2013-03-28 19:01, Cavallino pisze:
Podczas dzisiejszego meczu pu艣cili na ekranie notk臋, 偶e w艂膮czyli nSport
dla abonent贸w Cyfry+.
I faktycznie - dzia艂a, nawet na swoim sprz臋cie, co znaczy 偶e dosta艂
uprawnienia w Nagra.

Pozwala to przypuszcza膰, 偶e r贸wnie偶 dwa nowe kana艂y C+Family i
C+Family2, na kt贸rych 艂膮cznie z C+Sport i nSport b臋d膮 transmisje
sportowe, b臋d膮 dost臋pne dla dotychczasowych abonent贸w Cyfry, bez
konieczno艣ci przechodzenia na drog膮 NC+.
Pytanie tylko jak d艂ugo nie b臋dzie konieczno艣ci migracji?
Gdzie艣 tam pad艂o zdanie, 偶e do ko艅ca obecnych um贸w, czyli dla niekt贸rych
jeszcze 1,5 roku.

Gdyby to si臋 potwierdzi艂o, to by oznacza艂o, 偶e najbardziej poszkodowani
byliby byli abonenci N, kt贸rzy s膮 zmuszani do migracji do NC+ju偶 teraz,

Ale mnie na razie nikt nie zmusza. Od bodaj偶e 5 kwietnia zamiast Npremium zaoferuj膮 co艣 innego. A poza tym to zach臋caj膮 do przej艣cia.

MD

Data: 2013-03-28 23:12:17
Autor: Cavallino
nSport dost臋pny dla abonent贸w Cyfry+

U偶ytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:

[...]

Zaoferuj膮 - w/w Canal+ Family 1 i 2.
Za du偶o wy偶sz膮 cen臋.
Jak nie wypowiesz umowy (mowa by艂a o 19 kwietnia jako ostatecznym terminie), to dostaniesz z automatu now膮, na 18 miesi臋cy.
Starej kontynuowa膰 nie b臋dziesz m贸g艂.

Je艣li to nie jest zmuszanie, to czym to jest?

Ze starymi umowami mog膮 zosta膰 na razie tylko abonenci Cyfry, pewnie dlatego 偶e to fizycznie inna firma (Canal+ Cyfrowy), wi臋c nie da si臋 bezkarnie narzuci膰 nikomu 艣wiadczenia us艂ug przez zupe艂nie inn膮 firm臋.
NC+ i N to chyba ten sam podmiot - ITI Neovision.

Data: 2013-03-28 23:21:11
Autor: Jacek S.
W dniu 2013-03-28 23:12, Cavallino pisze:

Jak nie wypowiesz umowy (mowa by艂a o 19 kwietnia jako ostatecznym
terminie), to dostaniesz z automatu now膮, na 18 miesi臋cy.
Starej kontynuowa膰 nie b臋dziesz m贸g艂.

Zapodaj jaki艣 wiarygodny link z tymi informacjami - bo mnie zaintrygowa艂o toto. W sumie nie bardzo wiem, jak mog膮 mi narzuci膰 now膮 umow臋 bez mojej zgody i podpisu - ale mo偶e w艂a艣nie tak jest, 偶e czego艣 nie wiem, co艣 mnie omin臋艂o ( praca, praca, praca ) i pora wypowiada膰 umow臋, zanim si臋 cz艂owiek obudzi z r臋k膮 w nocniku?

--
Jacek S.

Data: 2013-03-29 07:37:32
Autor: Cavallino
nSport dost臋pny dla abonent贸w Cyfry+

U偶ytkownik "Jacek S." <orm@nospam.cy> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:kj2fo1$3gl$1@news.dialog.net.pl...

http://satkurier.pl/news/84096/automatyczna-migracja-z-n-i-cyfry-do-nc.html

[...]

Nie tylko Ty masz takie w膮tpliwo艣ci, praktycznie wszyscy je maj膮, sprawa ju偶 si臋 opar艂a o UOKiK.
http://satkurier.pl/news/84167/uokik-pierwsze-skargi-od-konsumentow-na-nc.html

-- Jacek S.

Data: 2013-03-28 23:27:05
Autor: Mario
[...]

A gdzie to jest napisane i w jaki spos贸b powiadomi膮 mnie o zmianie warunk贸w?

MD

Data: 2013-03-28 23:44:21
Autor: Jacek S.
W dniu 2013-03-28 23:27, Mario pisze:
a 18 miesi臋cy.
Starej kontynuowa膰 nie b臋dziesz m贸g艂.

A gdzie to jest napisane i w jaki spos贸b powiadomi膮 mnie o zmianie
warunk贸w?

No na biegu, mimo powrotu z czwartej popo艂udni贸wki, po przeczytaniu posta Cavallino znalaz艂em taki artyku艂: http://tnij.org/u20i

Wspominany w nim profil na Facebooku Anty Nc+ te偶 wart przejrzenia... Czarno widz臋 - trzeba si臋 chyba wypisa膰 z tej platformy...
--
Jacek S.

Data: 2013-03-29 00:35:41
Autor: Mario
W dniu 2013-03-28 23:44, Jacek S. pisze:
[...]

Nie mam konta na Facebooku :)
Co do ich ofert to widz臋, 偶e sko艅czy si臋 to rozwi膮zaniem umowy. Korzystniejsza jest oferta PC. Albo przejd臋 na na DVBT i dokupi臋 HBO w Netii.
ATSD to zaintrygowa艂 mnie fragment:
" Co wi臋cej, jak zauwa偶a Kami艅ski, je艣li kto艣 zgodzi si臋 teraz na zmiany - nawet telefonicznie - nie b臋dzie mu przys艂ugiwa艂o ustawowe 10 dni na rezygnacj臋 z nowych warunk贸w. Dzieje si臋 tak, poniewa偶 zgoda na nowe warunki funkcjonuje jako aneks do umowy, a nie nowa umowa (od kt贸rej mo偶na by odst膮pi膰 po 10 dniach)."
Zrobili mi kiedy艣 sk..syny taki numer, gdy w ramach bonusu dla wiernego klienta rozszerzyli mi kana艂y NPremium za 1 z艂/mc. Ale nie spostrzeg艂em, si臋, 偶e na koniec, czytaj膮c szybko list臋 pakiet贸w facet nie wymieni艂 HBO, kt贸re mia艂em do tej pory. Czyli ich zdaniem zaakceptowa艂em to, 偶e za dop艂at膮 1 z艂 zgodzi艂em si臋 偶eby mi zabrali pakiet warty 25 z艂.
Uznali, 偶e nie przys艂uguje 10 dni na odst膮pienie od umowy, bo to nie by艂o zawarcie nowej umowy ale aneks do umowy.
Z艂o偶y艂em skarg臋 do UKE. Powo艂a艂em si臋 na to, 偶e jako nadawcy tre艣ci kierowanych do konkretnego klienta podlegaj膮 pod ustaw臋 Prawo Telekomunikacyjne. A tam jest wprost napisane, 偶e zmiana warunk贸w umowy zawarta przez telefon, te偶 daje mo偶liwo艣膰 odst膮pienia od umowy w terminie 10 dni. Delegatura UKE odpisa艂a, 偶e b臋d膮 b臋d膮 mediowa膰, to n wkr贸tce przys艂a艂a mi pismo, 偶e za艂atwi膮 po mojej my艣li. Ca艂o艣膰 trwa艂a prawie 3 miesi膮ce, wi臋c za偶膮da艂em 偶eby mi obni偶yli op艂aty za czas gdy mia艂em bezprawnie wy艂膮czony HBO.
W sumie wygl膮da na to, 偶e taka metoda jest przez nich powszechnie stosowana, wiec mo偶na by te偶 z艂o偶y膰 skarg臋 do UOK bo wygl膮da to na naruszenie zbiorowych interes贸w konsument贸w.

MD

Data: 2013-03-29 07:38:49
Autor: Cavallino
nSport dost臋pny dla abonent贸w Cyfry+

U偶ytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:kj2gjk$3b4$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Tylko si臋 nie 艣miej.
Zwyk艂ym listem wys艂any na adres na kt贸ry by艂a zawierana umowa.
Takie jajcarze. ;-)

Data: 2013-03-29 09:01:41
Autor: minstal
W dniu 2013-03-29 07:38, Cavallino pisze:

Tylko si臋 nie 艣miej.
Zwyk艂ym listem wys艂any na adres na kt贸ry by艂a zawierana umowa.
Takie jajcarze. ;-)

Ju偶 taki otrzyma艂em. Cwanie napisany, mog臋 wypowiedzie膰 umow臋 do "dziewi臋tnastego kwietnia br." lub zaakceptowa膰 zmiany.
Zaproponowali canal+ platinum za 99z艂 i konto podstawowe netVOD+ cokolwiek to znaczy. Umowa na 18 m-cy.
Do tej pory p艂aci艂em 89z艂 za nfilmy +HBO z turborecorderem.
Pora si臋 rozsta膰.

Data: 2013-03-29 09:42:21
Autor: Cavallino
nSport dost臋pny dla abonent贸w Cyfry+

U偶ytkownik "minstal" <minstal@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:kj3i93$fe4$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Plus op艂ata za dekoder zapewne.

Umowa na 18 m-cy.
Do tej pory p艂aci艂em 89z艂 za nfilmy +HBO z turborecorderem.
Pora si臋 rozsta膰.

I to jest jedyna s艂uszna opcja.
Wr贸ci si臋, jak im rura zmi臋knie.

Data: 2013-03-29 13:11:30
Autor: Mario
W dniu 2013-03-29 09:01, minstal pisze:
[...]

A co z rekorderem? Ile trzeba zap艂aci膰 za mo偶liwo艣膰 korzystania z nowego?

MD

nSport dost臋pny dla abonent贸w Cyfry+