nSport dostępny dla abonentów Cyfry+

Data: 2013-03-28 19:01:42
Autor: Cavallino
nSport dostępny dla abonentów Cyfry+
Podczas dzisiejszego meczu pu¶cili na ekranie notkę, że wł±czyli nSport dla abonentów Cyfry+.
I faktycznie - działa, nawet na swoim sprzęcie, co znaczy że dostał uprawnienia w Nagra.

Pozwala to przypuszczać, że również dwa nowe kanały C+Family i C+Family2, na których ł±cznie z C+Sport i nSport będ± transmisje sportowe, będ± dostępne dla dotychczasowych abonentów Cyfry, bez konieczno¶ci przechodzenia na drog± NC+.
Pytanie tylko jak długo nie będzie konieczno¶ci migracji?
Gdzie¶ tam padło zdanie, że do końca obecnych umów, czyli dla niektórych jeszcze 1,5 roku.

Gdyby to się potwierdziło, to by oznaczało, że najbardziej poszkodowani byliby byli abonenci N, którzy s± zmuszani do migracji do NC+ już teraz, a obecni abonenci Cyfry+ nawet zyskaliby na takim poł±czeniu zyskuj±c dostęp (fakt, że tylko czasowo, ale zawsze) do Ligi Mistrzów i Ligi Europejskiej, oraz ligi żużlowej,  bez wyższych opłat.

Data: 2013-03-28 21:25:54
Autor: Mario
nSport dostępny dla abonentów Cyfry+
W dniu 2013-03-28 19:01, Cavallino pisze:
Podczas dzisiejszego meczu puścili na ekranie notkę, że włączyli nSport
dla abonentĂłw Cyfry+.
I faktycznie - działa, nawet na swoim sprzęcie, co znaczy że dostał
uprawnienia w Nagra.

Pozwala to przypuszczać, że również dwa nowe kanały C+Family i
C+Family2, na których łącznie z C+Sport i nSport będą transmisje
sportowe, będą dostępne dla dotychczasowych abonentów Cyfry, bez
konieczności przechodzenia na drogą NC+.
Pytanie tylko jak długo nie będzie konieczności migracji?
Gdzieś tam padło zdanie, że do końca obecnych umów, czyli dla niektórych
jeszcze 1,5 roku.

Gdyby to się potwierdziło, to by oznaczało, że najbardziej poszkodowani
byliby byli abonenci N, ktĂłrzy sÄ… zmuszani do migracji do NC+juĹĽ teraz,

Ale mnie na razie nikt nie zmusza. Od bodajże 5 kwietnia zamiast Npremium zaoferują coś innego. A poza tym to zachęcają do przejścia.

MD

Data: 2013-03-28 23:12:17
Autor: Cavallino

Użytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Gdyby to się potwierdziło, to by oznaczało, że najbardziej poszkodowani
byliby byli abonenci N, ktĂłrzy sÄ… zmuszani do migracji do NC+juĹĽ teraz,

Ale mnie na razie nikt nie zmusza. Od bodajĹĽe 5 kwietnia zamiast Npremium zaoferujÄ… coĹ› innego.

ZaoferujÄ… - w/w Canal+ Family 1 i 2.
Za duĹĽo wyĹĽszÄ… cenÄ™.
Jak nie wypowiesz umowy (mowa była o 19 kwietnia jako ostatecznym terminie), to dostaniesz z automatu nową, na 18 miesięcy.
Starej kontynuować nie będziesz mógł.

Jeśli to nie jest zmuszanie, to czym to jest?

Ze starymi umowami mogą zostać na razie tylko abonenci Cyfry, pewnie dlatego że to fizycznie inna firma (Canal+ Cyfrowy), więc nie da się bezkarnie narzucić nikomu świadczenia usług przez zupełnie inną firmę.
NC+ i N to chyba ten sam podmiot - ITI Neovision.

Data: 2013-03-28 23:21:11
Autor: Jacek S.
W dniu 2013-03-28 23:12, Cavallino pisze:

Jak nie wypowiesz umowy (mowa była o 19 kwietnia jako ostatecznym
terminie), to dostaniesz z automatu nową, na 18 miesięcy.
Starej kontynuować nie będziesz mógł.

Zapodaj jakiś wiarygodny link z tymi informacjami - bo mnie zaintrygowało toto. W sumie nie bardzo wiem, jak mogą mi narzucić nową umowę bez mojej zgody i podpisu - ale może właśnie tak jest, że czegoś nie wiem, coś mnie ominęło ( praca, praca, praca ) i pora wypowiadać umowę, zanim się człowiek obudzi z ręką w nocniku?

--
Jacek S.

Data: 2013-03-29 07:37:32
Autor: Cavallino

http://satkurier.pl/news/84096/automatyczna-migracja-z-n-i-cyfry-do-nc.html

[...]

Nie tylko Ty masz takie wątpliwości, praktycznie wszyscy je mają, sprawa już się oparła o UOKiK.
http://satkurier.pl/news/84167/uokik-pierwsze-skargi-od-konsumentow-na-nc.html

-- Jacek S.

Data: 2013-03-28 23:27:05
Autor: Mario
[...]

A gdzie to jest napisane i w jaki sposĂłb powiadomiÄ… mnie o zmianie warunkĂłw?

MD

Data: 2013-03-28 23:44:21
Autor: Jacek S.
W dniu 2013-03-28 23:27, Mario pisze:
a 18 miesięcy.
Starej kontynuować nie będziesz mógł.

A gdzie to jest napisane i w jaki sposĂłb powiadomiÄ… mnie o zmianie
warunkĂłw?

No na biegu, mimo powrotu z czwartej popołudniówki, po przeczytaniu posta Cavallino znalazłem taki artykuł: http://tnij.org/u20i

Wspominany w nim profil na Facebooku Anty Nc+ też wart przejrzenia... Czarno widzę - trzeba się chyba wypisać z tej platformy...
--
Jacek S.

Data: 2013-03-29 00:35:41
Autor: Mario
W dniu 2013-03-28 23:44, Jacek S. pisze:
[...]

Wspominany w nim profil na Facebooku Anty Nc+ teĹĽ wart przejrzenia...
Czarno widzę - trzeba się chyba wypisać z tej platformy...

Nie mam konta na Facebooku :)
Co do ich ofert to widzę, że skończy się to rozwiązaniem umowy. Korzystniejsza jest oferta PC. Albo przejdę na na DVBT i dokupię HBO w Netii.
ATSD to zaintrygował mnie fragment:
" Co więcej, jak zauważa Kamiński, jeśli ktoś zgodzi się teraz na zmiany - nawet telefonicznie - nie będzie mu przysługiwało ustawowe 10 dni na rezygnację z nowych warunków. Dzieje się tak, ponieważ zgoda na nowe warunki funkcjonuje jako aneks do umowy, a nie nowa umowa (od której można by odstąpić po 10 dniach)."
Zrobili mi kiedyś sk..syny taki numer, gdy w ramach bonusu dla wiernego klienta rozszerzyli mi kanały NPremium za 1 zł/mc. Ale nie spostrzegłem, się, że na koniec, czytając szybko listę pakietów facet nie wymienił HBO, które miałem do tej pory. Czyli ich zdaniem zaakceptowałem to, że za dopłatą 1 zł zgodziłem się żeby mi zabrali pakiet warty 25 zł.
Uznali, że nie przysługuje 10 dni na odstąpienie od umowy, bo to nie było zawarcie nowej umowy ale aneks do umowy.
Złożyłem skargę do UKE. Powołałem się na to, że jako nadawcy treści kierowanych do konkretnego klienta podlegają pod ustawę Prawo Telekomunikacyjne. A tam jest wprost napisane, że zmiana warunków umowy zawarta przez telefon, też daje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 10 dni. Delegatura UKE odpisała, że będą będą mediować, to n wkrótce przysłała mi pismo, że załatwią po mojej myśli. Całość trwała prawie 3 miesiące, więc zażądałem żeby mi obniżyli opłaty za czas gdy miałem bezprawnie wyłączony HBO.
W sumie wygląda na to, że taka metoda jest przez nich powszechnie stosowana, wiec można by też złożyć skargę do UOK bo wygląda to na naruszenie zbiorowych interesów konsumentów.

MD

Data: 2013-03-29 07:38:49
Autor: Cavallino

Użytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kj2gjk$3b4$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Tylko się nie śmiej.
Zwykłym listem wysłany na adres na który była zawierana umowa.
Takie jajcarze. ;-)

Data: 2013-03-29 09:01:41
Autor: minstal
W dniu 2013-03-29 07:38, Cavallino pisze:

Tylko się nie śmiej.
Zwykłym listem wysłany na adres na który była zawierana umowa.
Takie jajcarze. ;-)

Już taki otrzymałem. Cwanie napisany, mogę wypowiedzieć umowę do "dziewiętnastego kwietnia br." lub zaakceptować zmiany.
Zaproponowali canal+ platinum za 99zł i konto podstawowe netVOD+ cokolwiek to znaczy. Umowa na 18 m-cy.
Do tej pory płaciłem 89zł za nfilmy +HBO z turborecorderem.
Pora się rozstać.

Data: 2013-03-29 09:42:21
Autor: Cavallino

Użytkownik "minstal" <minstal@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kj3i93$fe4$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Plus opłata za dekoder zapewne.

Umowa na 18 m-cy.
Do tej pory płaciłem 89zł za nfilmy +HBO z turborecorderem.
Pora się rozstać.

I to jest jedyna słuszna opcja.
Wróci się, jak im rura zmięknie.

Data: 2013-03-29 13:11:30
Autor: Mario
W dniu 2013-03-29 09:01, minstal pisze:
[...]

A co z rekorderem? Ile trzeba zapłacić za możliwość korzystania z nowego?

MD

Data: 2013-03-29 09:17:29
Autor: Jingiel

A mnie się wydawało, że C+ używa Seca Mediaguard 3. Poza tym sporo informacji na forum http://www.antyncplus.pl/index.php.

Data: 2013-03-29 09:38:40
Autor: sat_diver
nSport dostępny dla abonentów Cyfry+
Nastał dzień 2013-03-29 09:17, Jingiel donosi, że:
[...]

  W praktyce odbiornik widzi kartÄ™ jako Seca MediaGuard, ale to tylko warstwa komunikacyjna z systemem Nagravision znajdujÄ…cym siÄ™ wewnÄ…trz. (za Sat-Kurier)

Data: 2013-03-29 09:51:29
Autor: Cavallino
nSport dostępny dla abonentów Cyfry+

Użytkownik "Jingiel" <xxx@xxx.xxx> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:51554e20$0$1262$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Od dawna (czyli od przejęcia Seca MediaGuard przez Nagravision) to zamienne nazwy, Seca Mediaguard 3 to to samo co Nagravision 3 Merlin.
Oficjalna nazwa to Nagra Media Access.

A Cyfra używa chyba obecnie wersji 4 a nie 3, przynajmniej od paĽdziernika 2008.

http://satkurier.pl/news/43286/cyfra-tylko-w-seca-4-koniec-seca-2.html

Data: 2013-03-29 09:54:25
Autor: Cavallino
nSport dostępny dla abonentów Cyfry+

Użytkownik "Jingiel" <xxx@xxx.xxx> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:515553bc$0$26710$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2013-03-28 19:01, Cavallino pisze:
Podczas dzisiejszego meczu pu¶cili na ekranie notkę, że wł±czyli nSport
dla abonentów Cyfry+.

Na 3 miesi±ce.

No fakt.
Potem trzeba będzie podziękować za współpracę, jako że czę¶ć sportu wyleci z oferty Cyfry+ (no chyba że wyjdzie iż taniej jest np. doładować kartę TnK SD).
Choć pewnie będ± woleli przedłużyć.

Data: 2013-03-29 13:41:37
Autor: Jingiel
W dniu 2013-03-29 09:47, Jingiel pisze:
W dniu 2013-03-28 19:01, Cavallino pisze:
Podczas dzisiejszego meczu pu¶cili na ekranie notkę, że wł±czyli nSport
dla abonentów Cyfry+.

Drogi Abonencie,

z okazji ¦wi±t Wielkiej Nocy udostępnili¶my bezpłatnie na najbliższe
3 miesi±ce kanał nSport, na którym obejrzysz ćwierćfinały Ligi Mistrzów UEFA oraz start nowego sezonu ENEA Ekstraligi Żużlowej.

Jednocze¶nie informujemy, że od 1. kwietnia br. kanały 13th Street Universal, Zone Romantica, religia.tv (dla użytkowników dekoderów SD), ESPN Classic oraz od 1. lipca br. kanały CNN, Cartoon Network, TCM
nie będ± dostępne w ofercie CYFRY+.
Ponadto od 1. kwietnia br. kanały religia.tv (dla użytkowników dekoderów HD) oraz Trace będ± udostępniane promocyjnie, w zwi±zku z czym
nie będ± objęte ofert± gwarantowan± Regulaminem Umowy o Abonament.

W przypadku nie zaakceptowania zmiany, przysługuje Państwu prawo
do rozwi±zania Umowy o Abonament zgodnie z art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament, w terminie jednego miesi±ca od daty wprowadzenia tej zmiany.

Z poważaniem,
CYFRA+

--
Jingiel

Data: 2013-03-29 13:50:08
Autor: Cavallino

Użytkownik "Jingiel" <xxxx@xxxx.xxx> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

[...]

Zdaję sobie sprawę, że jest możliwo¶ć rozwi±zania umowy już teraz, ale to zupełnie nie ma sensu w moim przypadku.

Za paczkę (Canal+ Optimum HD), za któr± w tej chwili płacę 62 zł + darmowy dekoder HD, musiałbym zapłacić razem z dekoderem pewnie ze 2 razy więcej w NC+, a nikt inny nie zaoferuje mi tego samego niestety.

Więc lepiej przeczekać ze zmian± na nc+ tak długo jak się da.
A może ceny Canal+ w ofertach na kartę, lub w Orange będ± nieco lepsze?

Data: 2013-03-29 15:01:47
Autor: Jingiel
nSport dostępny dla abonentów Cyfry+

Więc lepiej przeczekać ze zmian± na nc+ tak długo jak się da.
A może ceny Canal+ w ofertach na kartę, lub w Orange będ± nieco lepsze?

"Ekstraklasa nie dogadała się w sprawie pokazywania ligowych meczów w sezonie 2014/2015 na platformie nc+. Je¶li rozmowy zakończ± się fiaskiem, może powstać kanał należ±cy do ekstraklasowych klubów."

http://ekstraklasa.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-Ekstraklasa-nc-a-ekstraklasa,artykul,165712,1,381.html

--
Jingiel

Data: 2013-03-29 17:57:53
Autor: kaBoo
W dniu 2013-03-29 15:01, Jingiel pisze:

[...]

I, jak dla mnie, to byłaby najlepsza opcja. Kwestia oczywi¶cie jeszcze jako¶ci realizacji - C+ robił to nieĽle ihmo.

Pzdr.

Data: 2013-03-29 20:06:06
Autor: Jingiel
nSport dostępny dla abonentów Cyfry+

I, jak dla mnie, to byłaby najlepsza opcja. Kwestia oczywi¶cie jeszcze
jako¶ci realizacji - C+ robił to nieĽle ihmo.

C+ nie robiła realizacji transmisji. Sygnał dostawali od Ekstraklasa s.a. Producentem transmisji jest spółka LIVE PARK.

--
Jingiel

Data: 2013-03-30 07:08:56
Autor: kaBoo
W dniu 2013-03-29 20:06, Jingiel pisze:

C+ nie robiła realizacji transmisji. Sygnał dostawali od Ekstraklasa
s.a. Producentem transmisji jest spółka LIVE PARK.

Jest dokładnie tak jak piszesz. Choć wolałem jak robiła to Multi production. Kwestia, o jaka mi chodziło, to "obróbka" tego sygnału (komentarz, studio, Liga+ itp.) przez C+ :)

Pozdrawiam ¶wi±tecznie

Data: 2013-03-30 08:56:15
Autor: Cavallino
nSport dostępny dla abonentów Cyfry+

Użytkownik "kaBoo" <wanadis@mm.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kj4h2c$aev$1@news.mm.pl...
[...]

C+ od dawna nie produkuje sygnału, robi to firma wynajęta przez Ekstraklasę.
Te przymiarki do własnego kanału trwaj± od lat, widać się nie domyka.

Data: 2013-03-30 08:53:26
Autor: Cavallino
nSport dostępny dla abonentów Cyfry+

Użytkownik "Jingiel" <xxxx@xxxx.xxx> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:51559ec7$0$26696$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Co¶ z tym linkiem nie tak, pewnie nieaktualny.

http://ekstraklasa.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-Nc-z-prawami-do-transmisji-meczow-ekstraklasy,artykul,165800,1,381.html

W ¶rodę, 27 marca 2013 roku podczas zebrania rady nadzorczej Ekstraklasy S.A. podjęto decyzj± o przedłużeniu kontraktu z CANAL+ o jeszcze jeden sezon, czyli do końca rozgrywek 2014/2015 - informuje weszlo.com. Taka decyzja Ekstraklasy może oznaczać, że nie uruchomi ona w najbliższym czasie zapowiadanego własnego kanału telewizyjnego.

http://satkurier.pl/news/84191/t-mobile-ekstraklasa-rok-dluzej-w-canal.html

Data: 2013-03-29 20:32:42
Autor: z
nSport dostępny dla abonentów Cyfry+