nVIDIA GT220 w wykonaniu ASUSa za 120zł

Data: 2010-02-01 20:27:40
Autor: Pszemol
nVIDIA GT220 w wykonaniu ASUSa za 120zł
Jakie są opinie o karcie ENGT220/DI/1GD2(LP)?

Cieszy mnie gniazdko HDMI 1.3a umożliwiające mi wyjście na duży
ekran LCD z dźwiękiem. Obsługa DX10, PhysX, drivery do Windows 7.
Wady: DDR2 a nie DDR3.

Czy opłaca się tę kartę kupić za 120zł brutto?

http://asus.com.pl/product.aspx?P_ID=o7FrMH9W00nDL1Ml

Komputer jaki będzie ją napędzał to składak z Core 2 Duo E4500
i 2GB DDR2 RAM na płycie ECS 945GZT-M, v1.0, Windows 7 32-bit.

Data: 2010-02-02 11:55:01
Autor: Grzegorz Prędki
Pszemol pisze:
[...]

No a do czego ma ten komputer sluzyc?

Data: 2010-02-02 08:38:41
Autor: Pszemol
"Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message news:hk90ep$9s4$1atlantis.news.neostrada.pl...
Pszemol pisze:
[...]

Powiedziałbym komputer domowy do ogólnego przeznaczenia... :-)

Docelowo chcę go użyć do sterowania dużego ekranu LCD przez HDMI.
Na razie LCD nie mam :-)

Na razie bardzo mało gier - prawie wcale, ale kto wie czy kiedyś się nie
skuszę na jakąś gierkę w DX10 Choćby po to aby pograć z siostrzeńcem ;-) Wydaje mi sie ze ta cena to okazja, bo widzialem te karty za 65 euro.

Data: 2010-02-02 17:41:50
Autor: Maciej Browarczyk
Pszemol pisze:

Na razie bardzo mało gier - prawie wcale, ale kto wie czy kiedyś się nie
skuszę na jakąś gierkę w DX10 Choćby po to aby pograć z siostrzeńcem ;-)
Wydaje mi sie ze ta cena to okazja, bo widzialem te karty za 65 euro.

O dx10 na tej karcie to mozesz zapomniec, w dx9 tez padlina.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-02 13:12:26
Autor: Pszemol
"Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> wrote in message news:hk9klk$qo1$1node2.news.atman.pl...
Pszemol pisze:

[...]

W sensie ilości klatek na sekundę czy tak w ogóle? :-)

Data: 2010-02-02 21:14:38
Autor: Maciej Browarczyk
Pszemol pisze:

W sensie ilości klatek na sekundę czy tak w ogóle? :-)

Jedno tozsame z drugim, w dx10 pewnie bedziesz mial przy rozdzialce 1280x1024 z 4-5kl/s a w dx9 z 15kl/s zaleznie od gry, to tak uogolniajac, straszny slabiak z tej karty, to chyba najgorszy z mozliwych low-endow, szczegolnie z DDR2.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-02 14:31:28
Autor: Pszemol
"Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> wrote in message news:hka14m$son$1node2.news.atman.pl...
Pszemol pisze:

[...]

To co byś polecił z tych tańszych a nieco lepszych?

Data: 2010-02-02 22:12:11
Autor: Maciej Browarczyk
Pszemol pisze:

To co byś polecił z tych tańszych a nieco lepszych?

Jak znajdzies gdzies w sklepie to 8800GT 512Mb, jak nie ma w sklepach to uzywke proponuje. Pograsz sensownie w dx9 a moze w niektore nawet dx10, a przy tym cena nie zabije.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-05 07:06:45
Autor: Pszemol
"Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> wrote in message news:hka4gk$t7l$1node2.news.atman.pl...
Pszemol pisze:

[...]

Znalazłem w sklepie kartę Radeon 4350: ASUS EAH4350 SILENT/DI/512MD2(LP)
Mniej pamięci: 512MB 64-bit DDR2, ale też ma gniazdko HDMI.

Jak się ta karta porównuje do GT220 lub 8800GT?

nVIDIA GT220 w wykonaniu ASUSa za 120zł