nVisionHD czy Magic Cube

Data: 2010-02-15 08:20:59
Autor: amstav
nVisionHD czy Magic Cube
czy ktos z was porownywal moze funkcjonalnosc tych dwoch tytulowych urzadzen ?
Magic Cube nie sa wiele drozsze do nVisionHD w tych najtanszych wersjach ...
Czesc nie zawiera twardego dysku albo zawiera male dyski, ktore mozna wymienic
na wieksze ... nVisionHD to niestety tylko chyba przejsciowka ? Pytanie jednak
podstawowe jaka jest skutecznosc obu tych urzadzen ? czy Magic Cube ma taka
sama funkcjonalnosc jak nVisionHD ? czy ktores z tych rozwiazan jest lepsze do
nagrywania telewizji ?

Data: 2010-02-15 08:53:29
Autor: pawell32
nVisionHD czy Magic Cube
amstav pisze:
[...]

nie wiem do czego chcesz użyć. jak chcesz podłączyć nagrywarkę dvd
to nie ma większych chyba większych przeszkód.
nVisionHD wg mnie ma tylko jedno zastosowanie - w przypadku nboxa i videosendera.
nie wiem natomiast jak z blokowaniem nagrywania po scart bezpośrednio
z dekodera, nikt ze znajomych mi nie zgłaszał.

Magic Cube jeszcze nie znalazłem

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion