na CB we wrocku trafiają się również świry ;)

Data: 2009-07-14 00:26:35
Autor: Adamus
na CB we wrocku trafiają się również świry ;)
we wrocławiu na kanale 19 nocą można usłyszeć kilku świrów,
może nawet kiedyś słyszeliście ...
przykład: http://www.youtube.com/watch?v=sfVdcxIZpKs

Data: 2009-07-14 01:09:56
Autor: Artur Miller

"Adamus" <80adamus@tlen.pl> wrote in message news:h3gccm$27mo$1news.mm.pl...
we wrocławiu na kanale 19 nocą można usłyszeć kilku świrów,
może nawet kiedyś słyszeliście ...
przykład: http://www.youtube.com/watch?v=sfVdcxIZpKs

Wrocław jest chyba stolicą genetycznego niedoróbstwa użytkowników cb :)

@

Data: 2009-07-14 01:26:07
Autor: art_noise
na CB we wrocku trafiają się również świry ;)
Jak mykalem autostrada na berlin i po paru dniach nazat to go slyszalem - caly czas nawija. Jakas silna stacje ma bo go slychac sporo przed i sporo za wroclawiem.
Idiota, caly czas kanal zajmuje, ale trzeba przyznac ze nawijke ma niezla, po prostu caly czas wymysla historie jakies. Marnuje sie, powinien zostac raperem.

Pozdro
Art

Data: 2009-07-14 02:11:52
Autor: kruszyzna
[...]

Od dwoch tygodniu Pan Stanislaw nie nadaje. Ma jakiegos miernego
sadzac po glosie mlodego imitatora, ale to nie to samo co nawiedzony
Staszek, ktory nadawal z pasja. Ten nedzny plagiator jedynie szuka
zaczepki, wydaje sie ze jezdzil troche po kraju, bo kopiuje tez
przynajmniej 2 nawiedzencow z innych miast tranzytowych (Bydgoszcz i
Piotrkow).

Idiota, caly czas kanal zajmuje, ale trzeba przyznac ze nawijke ma niezla,

Nie zupelnie. Zapetlone "wybornie kurwa" i opowiesci o wodce z meliny,
byly nagrane i odtwarzaly sie automatycznie. Nie wiem jak to rozwiazal
technicznie, ale bylo to wyjatkowo upierdliwe.

Data: 2009-07-14 19:00:37
Autor: Seba
Dnia Tue, 14 Jul 2009 02:11:52 -0700 (PDT), kruszyzna napisał(a):

Od dwoch tygodniu Pan Stanislaw nie nadaje.

Nadaje, nadaje. Niestety wrócił.

Sebastian S.

Data: 2009-07-14 10:10:53
Autor: kruszyzna
na CB we wrocku trafiają się również świry ;)
> Od dwoch tygodniu Pan Stanislaw nie nadaje.

Nadaje, nadaje. Niestety wrócił.

Wiem, wiem, miedzy 15:30 a 17:30 nadawal. Przywital sie a potem
wlaczyl automatycznego Stasia, co jest chyba najbardziej irytujace. Ma
byc dobranocka dla mobilkow dzisiaj.

Data: 2009-07-14 19:33:45
Autor: Seba
Dnia Tue, 14 Jul 2009 10:10:53 -0700 (PDT), kruszyzna napisał(a):

[...]

Musi Ci to wręcz imponować, skoro poświęcasz na słuchanie tego bełkotu
swój czas, pisząc o tym na grupach - naprawdę nie masz ciekawszych
zajęć? Toć ten nadajacy kretyn uprzykrza tylko korzystanie z radia u nas
w miescie - nic więcej.

Sebastian S.

Data: 2009-07-14 01:58:37
Autor: zinek

Użytkownik "Adamus" <80adamus@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h3gccm$27mo$1news.mm.pl...
we wrocławiu na kanale 19 nocą można usłyszeć kilku świrów,
może nawet kiedyś słyszeliście ...
przykład: http://www.youtube.com/watch?v=sfVdcxIZpKs

ani chybi jakis blacharz amator ;)
ale kols trafia w sedno miejscami :D
troche za duzo kurwa - kurwa :D

Data: 2009-07-14 10:14:47
Autor: Piter

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:h3gicq$etk$1mx1.internetia.pl...

[...]

no jak co 3x kurwa jest jeden wyraz normalny to nic dziwnego że cały czas nawija :P

Data: 2009-07-14 08:04:59
Autor: Wojtek
na CB we wrocku trafiają się również świry ;)
ostatnio go nie słyszałem
ale kiedys od bielan aż do wylotu na poznan było go słychać :)

Data: 2009-07-14 02:16:46
Autor: kruszyzna
na CB we wrocku trafiają się również świry ;)
ostatnio go nie słyszałem
ale kiedys od bielan aż do wylotu na poznan było go słychać :)

Pod koniec swojej dzialalnosci chyba wzmocnil nadajnik, slychac go
bylo przy rozkreconym radiu nawet 20-30 km na poludnie od bielan. BTW:
Co sie z nim stalo? Byl znany jego dokladny adres,  polamaliscie mu
antene czy jak?

Data: 2009-07-15 08:55:12
Autor: Menios
na CB we wrocku trafiają się również świry ;)
A moze UKE powinien zainteresowac sie tym panem Stanislawem ?

na CB we wrocku trafiają się również świry ;)