na bbc knowledge (pakiet polsatu cyfrowego) wlasnie lecie dokument Stalin-nazisci i zachod

Data: 2009-05-17 18:02:46
Autor: jacek_placek_01
na bbc knowledge (pakiet polsatu cyfrowego) wlasnie lecie dokument Stalin-nazisci i zachod
to jest to co ktoś wspominał, na podstawie odtajnionych niedawno dokumentów jak nas wszyscy wydymali

Data: 2009-05-17 18:53:53
Autor: cirrus
Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:gupcir$71l$1atlantis.news.neostrada.pl...
to jest to co ktoś wspominał, na podstawie odtajnionych niedawno dokumentów jak nas wszyscy wydymali

A dziwisz się jak się zachowywali tak jak obecnie, gdzieś słyszałem, albo czytałem jak ktos pojechal do Lwowa tuż po pogrzebie Piłsudzkiego, a endecy opijali sprawę szampanem.

--
stevep

na bbc knowledge (pakiet polsatu cyfrowego) wlasnie lecie dokument Stalin-nazisci i zachod