na biegu - tak ma być?

Data: 2013-07-26 19:03:16
Autor: the_foe
na biegu - tak ma być?
W dniu 2013-07-25 23:36, lamia pisze:
żyłam w nieświadomości i się dziś zdziwiłam
sądziłam że pozostawienie samochodu na biegu na wzniesieniu to
podstsawowa metoda niezjeżdżania auta
toteż się zdziwiłam,  gdy zostawiwszy auto na troche konkretniejszej
górce auto, na biegu, .. auto 'żabkowało' w dół.
Tak samo na wstecznm jak na 1dynce.

moj stary sprinter na 1. nie nawet nie drgnie, ani w tyl ani w przód, na zadnej górce ktora testowałem. Zdziwilem sie kiedy u znajmego nowy Jumper zostawiony na prostej tylko na biegu, kiedy wchodzi sie do "budy" znaczaca sie "chybocze". Moze roznica polega na tym ze moj to tylny naped a jego przedni?
BTW: co to za nowa moda by ponad 6m pojazdy napedzac na przód?
--
@foe_pl

Data: 2013-07-26 13:19:57
Autor: kogutek444
na biegu - tak ma być?
W dniu piątek, 26 lipca 2013 19:03:16 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

BTW: co to za nowa moda by ponad 6m pojazdy napedzac na przód?

A czasami podłogi niżej nie robią jak jest przedni napęd?

na biegu - tak ma być?