na bogato!

Data: 2012-03-20 07:27:03
Autor: marian co imie ukrywa
na bogato!

zawsze sie zastanawialem jaka grupa zawodowa przewaza na PMS. Bo w koncu
ludziska maja tu czesto wielkie i drogie auta.
przyznac sie ktory biskupuje?

http://superauto24.se.pl/auta-gwiazd/twoj-biskup-jezdzi-limuzyna-za-150-000-zl-zdjecia-czym-jezdza-polscy-biskupi_245777.html

Data: 2012-03-20 08:33:06
Autor: Potocki Passion & Adventure
na bogato!
Ale gdzie tu te limuzyny? Chyba tylko ten Lexus si nadaje, reszta to redniaki :) Octavia, VW, Daewoo z krzyem na klapie, stare Audi?

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-03-20 09:24:26
Autor: to
na bogato!
begin Potocki Passion & Adventure
Ale gdzie tu te limuzyny? Chyba tylko ten Lexus się nadaje, reszta to
średniaki :) Octavia, VW, Daewoo z krzyżem na klapie, stare Audi?

To A6 jest warte w tej chwili nadal blisko 100 tys., a pewnie dzisiaj go nie kupił. Dalej nowy pasek -- 150 tys. Jakie nowe Volvo, też nie mało. Lexus. Nawet te słabsze, zapewne nie kupione wczoraj, przy kupnie kosztowały może nawet 150 tys. Mało? A jak wygląda przeciętny samochód Polaka?

Tymczasem stado czarnych "nauczycieli" ma wciąż usta pełne frazesów o "ubóstwie" itp. Dlaczego sami nie dają przykładu, tylko jeżdżą A6, Lexusami czy choćby Passatami i Superbami? Na pomoc biednym nie ma, na utrzymanie kościoła nie ma, a na wózek za 100 tys. jest? Ile obiadów dla biednych dzieci można by kupić, gdy każdy tłusty biskup przesiadł się do tańszego auta? Jedna wielka, zakłamana zgraja.

Data: 2012-03-20 11:30:41
Autor: WOJO
na bogato!
[...]

Kto Ci broni zostać księdzem, potem być wyświęcony na biskupa i jeździć takim właśnie "bogatym" autem ?
O ile mnie pamięć nie myli, to śluby czystości,posłuszeństwa i ubóstwa składają jedynie zakonnicy, a księża jedynie czystości i posłuszeństwa, więc nie gorączkuj się tak tym "bogactwem".
Mają do tego pełne prawo. Jak z tego prawa korzystają zostanie zweryfikowane później...
Twierdzisz - "Na pomoc biednym nie ma, na utrzymanie kościoła nie ma...". Zapytam, od kiedy to jakikolwiek kapłan ma Cię utrzymywać ? Pretensje kierujesz pod zły adres.
Jeszcze o jedno zapytam, dlaczego nie sprzedałeś własnego samochodu i nie rozdałeś pieniędzy ubogim ?!
Wiesz ile obiadów dla biednych dzieci można by kupić ?
Masz, poczytaj - Mt 7,1-6.
Pozdrawiam!
WOJO

Data: 2012-03-20 10:36:07
Autor: to
na bogato!
begin WOJO
Kto Ci broni zostać księdzem, potem być wyświęcony na biskupa i jeździć
takim właśnie "bogatym" autem ?

Typowy debilny argument.
O ile mnie pamięć nie myli, to śluby czystości,posłuszeństwa i ubóstwa
składają jedynie zakonnicy, a księża jedynie czystości i posłuszeństwa,
więc nie gorączkuj się tak tym "bogactwem".

Przestanę od momentu, gdy zaczną na to sami pracować.

Twierdzisz - "Na pomoc biednym nie ma, na utrzymanie kościoła nie
ma...". Zapytam, od kiedy to jakikolwiek kapłan ma Cię utrzymywać ?

Ja nie jestem biedny.

[...]

Dlaczego ja miałbym to robić? Czy to ja nawijam co niedziele o tym, że należy żyć w ubóstwie i rozdawać pieniądze biednym? To oni tak bredzą, a wożą się autami za 100 tys.

Podsumowując (żebyś zrozumiał) -- wożą się drogimi (jak na Polskę) autami w dużej mierze za pieniądze wyłudzone w ten czy inny sposób od nas wszystkim, a przy tym "nauczają" o ubóstwie itp. Żenująca, zakłamana gromada.

Data: 2012-03-20 12:02:37
Autor: Arek
na bogato!
W dniu 2012-03-20 11:36, to pisze:

Kto Ci broni zostać księdzem, potem być wyświęcony na biskupa i jeździć
takim właśnie "bogatym" autem ?

Typowy debilny argument.

Sam im kasy nie dajesz, to co Ci przeszkadza, że inni dają?

[...]

Typowe polaczkowanie. Ty za to nie płacisz, więc co Cię obchodzi że jakiś metropolita jeździ passatem albo hundajem.

[...]

A co Cię obchodzi co oni nawijają, nie Twój problem, Ty im za to nie płacisz więc po cholerę się ciskasz? Typowy bełkot nieudaczników życiowych, którym wszystko dookoła przeszkadza. Zamiast marudzić weź się za robotę zarób, i jeździj czym chcesz i gdzie chcesz.

[...]

Biedny "to", wszyscy mu przeszkadzają, nauczyciele, lekarze, księża. Wszystkich musi utrzymywać. LOL.

A.

Data: 2012-03-20 11:52:11
Autor: to
na bogato!
begin Arek
Sam im kasy nie dajesz, to co Ci przeszkadza, że inni dają?

Nie daję? A fundusz kościelny to skąd się bierze? A zwolnienia podatkowe? A komisja majątkowa, która zwróciła mienie TYLKO kościołowi, a mi np. nie?

Typowe polaczkowanie. Ty za to nie płacisz, więc co Cię obchodzi że
jakiś metropolita jeździ passatem albo hundajem.

Właśnie o to chodzi, głąbie, że płacę i to jeszcze przymusowo.

Data: 2012-03-20 13:18:47
Autor: Arek
na bogato!
W dniu 2012-03-20 12:52, to pisze:
begin Arek

Sam im kasy nie dajesz, to co Ci przeszkadza, że inni dają?

Nie daję? A fundusz kościelny to skąd się bierze? A zwolnienia podatkowe?
A komisja majątkowa, która zwróciła mienie TYLKO kościołowi, a mi np. nie?

A to już z pretensjami do polityków.

Typowe polaczkowanie. Ty za to nie płacisz, więc co Cię obchodzi że
jakiś metropolita jeździ passatem albo hundajem.

Właśnie o to chodzi, głąbie, że płacę i to jeszcze przymusowo.

Aby móc płacić musiałbyś najpierw zarabiać.

A.

Data: 2012-03-20 12:35:41
Autor: to
na bogato!
begin Arek
A to już z pretensjami do polityków.

Hahaha, a mafia kościelna może o to nie zabiegała? Zmusili ich do brania? Przecież to są przepisy zainicjowane przez KK i wprowadzone rękami jego członków-polityków kosztem całego społeczeństwa.

Aby móc płacić musiałbyś najpierw zarabiać.

Zarabiam od 20 roku życia.

Data: 2012-03-21 14:17:14
Autor: z
na bogato!
W dniu 2012-03-20 13:35, to pisze:
Hahaha, a mafia kocielna moe o to nie zabiegaa? Zmusili ich do brania?
Przecie to s przepisy zainicjowane przez KK i wprowadzone rkami jego
czonkw-politykw kosztem caego spoeczestwa.

Trzeba byo najpierw nie zabiera (zgodnie i niezgodnie z prawem PRLu)
Jak mona odda to trzeba oddawa i nie tylko potomkom syjonu :-)
Te przekrty z funduszem to pryszcz (napitnowa trzeba) w porwnaniu z tym co zabrano. Jak oddawa to wszystkim albo wcale.
W takiej laickiej Francji konserwacja zabytkowych kociow idzie z budetu pastwa ale takie fakty krzykaczom jako nie pasuj.
Przesta si rzuca i dziaaj z kolegami z bandy Palikota eby zebra wikszo to przegosujesz co tylko zechcesz. Powodzenia. Wszak mamy demokracj :-)

Data: 2012-03-21 21:10:13
Autor: Adam Paszczyca
na bogato!
Dnia Wed, 21 Mar 2012 14:17:14 +0100, z napisa(a):

Te przekrty z funduszem to pryszcz (napitnowa trzeba) w porwnaniu z tym co zabrano.

Czasem ostatbnio nie byo takiej komisji, co oddawa, nawet nie swoje?

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2012-03-21 21:37:51
Autor: to
na bogato!
begin z
Trzeba było najpierw nie zabierać (zgodnie i niezgodnie z prawem PRLu)
Jak można oddać to trzeba oddawać i nie tylko potomkom syjonu :-)

Ale kościołowi oddano 100% (albo i więcej), a innym NIC, pomijając jednostkowe przypadki, gdzie udało się uzyskać coś po wielu latach kosztownych batalii sądowych.
Jak oddawać to wszystkim albo wcale.

Więc dlaczego oddano wyłącznie kościołowi?

Data: 2012-03-22 07:16:43
Autor: z
na bogato!
W dniu 2012-03-21 22:37, to pisze:

Ale kocioowi oddano 100% (albo i wicej), a innym NIC, pomijajc
jednostkowe przypadki, gdzie udao si uzyska co po wielu latach
kosztownych batalii sdowych.

Powtarzasz cigle kamstwa.
C... Moe i medialnie to jest skuteczne.

Data: 2012-03-23 09:57:57
Autor: to
na bogato!
begin z
Ale kościołowi oddano 100% (albo i więcej), a innym NIC, pomijając
jednostkowe przypadki, gdzie udało się uzyskać coś po wielu latach
kosztownych batalii sądowych.

Powtarzasz ciągle kłamstwa.
Cóż... Może i medialnie to jest skuteczne.

Kłamstwa? To może zacznij od podania informacji, jaki procent gruntów odebranych podczas tzw. "reformy rolnej" (czyli odbierania gospodarstw, dzielenia i rozdawania chłopskiemu menelstwu) oddano potem, wraz z należnymi odsetkami, prawowitym właścicielom?

Data: 2012-03-20 12:46:37
Autor: Cavallino
na bogato!

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jk9m88$uj9$1@node2.news.atman.pl...
[...]

I dlatego należy zakręcić im kurek z państwową kasą.
Niech sobie takie "prawa" realizują na własny koszt i nikt nie będzie miał pretensji.

Data: 2012-03-20 11:53:41
Autor: to
na bogato!
begin Cavallino
I dlatego należy zakręcić im kurek z państwową kasą. Niech sobie takie
"prawa" realizują na własny koszt i nikt nie będzie miał pretensji.

Dokładnie, niech im wierni dają kasę, niech normalnie płacą podatek od darowizn jak każdy, niech sobie prowadzą działalność gospodarczą jak mają ochotę i od tego też odprowadzają podatki jak każdy, to wtedy nie będę nic mówił nawet jak się będą wozić Maybachami. O ile oczywiście przestaną pierdolić co niedziele o "ubóstwie", bo jeśli nie, to argument o hipokryzji pozostanie aktualny.

Data: 2012-03-21 14:31:12
Autor: z
na bogato!
W dniu 2012-03-20 12:53, to pisze:

Dokadnie, niech im wierni daj kas, niech normalnie pac podatek od
darowizn jak kady, niech sobie prowadz dziaalno gospodarcz jak maj
ochot i od tego te odprowadzaj podatki jak kady, to wtedy nie bd
nic mwi nawet jak si bd wozi Maybachami. O ile oczywicie przestan
pierdoli co niedziele o "ubstwie", bo jeli nie, to argument o
hipokryzji pozostanie aktualny.

Dorzu jeszcze esbeckie emerytury, przywileje nauczycieli, grnikw, policjantw, finansowanie partii politycznych, konserwacje zabytkw, ulgi prorodzinne...
Bd konsekwentny. Jest mnstwo witych krw. To jest niesprawiedliwe!!! :-)

Data: 2012-03-21 21:39:02
Autor: to
na bogato!
begin z
Dorzuć jeszcze esbeckie emerytury, przywileje nauczycieli, górników,
policjantów, finansowanie partii politycznych, konserwacje zabytków,
ulgi prorodzinne...
Bądź konsekwentny. Jest mnóstwo świętych krów. To jest
niesprawiedliwe!!! :-)

Ależ dorzucam ich wszystkich. Tyle, że to wątek akurat o kościele -- instytucji działające z niezwykłą wręcz hipokryzją.

Data: 2012-03-22 07:17:47
Autor: z
na bogato!
W dniu 2012-03-21 22:39, to pisze:

Ale dorzucam ich wszystkich. Tyle, e to wtek akurat o kociele --
instytucji dziaajce z niezwyk wrcz hipokryzj.

Masz racj. Wybircza hipokryzja.
Zaamka.

Data: 2012-03-22 08:39:36
Autor: Arek
na bogato!
W dniu 2012-03-22 07:17, z pisze:
[...]

I tych co dostali za darmo wyksztacenie, opiek zdrowotn itp. Niech wyskakuj teraz z kasy. Jak to zrobi mog zacz krytykowa.

A.

Data: 2012-03-22 09:06:29
Autor: z
na bogato!
W dniu 2012-03-22 08:39, Arek pisze:

I tych co dostali za darmo wyksztacenie, opiek zdrowotn itp. Niech
wyskakuj teraz z kasy. Jak to zrobi mog zacz krytykowa.

Idmy dalej :-) Dorzumy maestwo-rodzin,chorych-niepenosprawnych, starcw i dzieci. Wszak stoi w sprzecznoci z rwnouprawnieniem, podmiotowoci jednostki, prawami czowieka, dyrektywami. To jawna dyskryminacja a przecie gej te czowiek :-)

Data: 2012-03-23 09:59:03
Autor: to
na bogato!
begin z
Masz rację. Wybiórcza hipokryzja.
Załamka.

Argumenty się skończyły i walisz frazesami? Ogarnij się.

Data: 2012-03-20 11:38:26
Autor: Kamil 'Model'
na bogato!
W dniu 2012-03-20 10:24, to pisze:

To A6 jest warte w tej chwili nadal blisko 100 tys., a pewnie dzisiaj go
nie kupi. Dalej nowy pasek -- 150 tys. Jakie nowe Volvo, te nie mao.
Lexus. Nawet te sabsze, zapewne nie kupione wczoraj, przy kupnie
kosztoway moe nawet 150 tys. Mao? A jak wyglda przecitny samochd
Polaka?

Tymczasem stado czarnych "nauczycieli" ma wci usta pene frazesw o
"ubstwie" itp. Dlaczego sami nie daj przykadu, tylko jed A6,
Lexusami czy choby Passatami i Superbami? Na pomoc biednym nie ma, na
utrzymanie kocioa nie ma, a na wzek za 100 tys. jest? Ile obiadw dla
biednych dzieci mona by kupi, gdy kady tusty biskup przesiad si do
taszego auta? Jedna wielka, zakamana zgraja.

I to jest wita racja. Odci ich od koryta i tyle. U mnie na wiosce proboszcz (parafia liczy 3 ty. ludzikw) jedzi sobie 2-letni Corolla Verso, na sprztu na plebanii takiego, e nie jednemu to si marzy (2 laptopy, 2 netbooki, drukark laser kolor i innych ciekawych rzeczy). Wkurzaj mnie klechy i to okrutnie. Nic nie robi a kasior na biednych ludziach trzepi. Za lub 500, za chrzest 200 i tak dalej i tak dalej. Cennik jest dugi i drogi...

Data: 2012-03-20 11:42:26
Autor: Andrzej Lawa
na bogato!
W dniu 20.03.2012 11:38, Kamil 'Model' pisze:

Wkurzaj mnie klechy i to okrutnie. Nic nie robi a kasior na biednych
ludziach trzepi. Za lub 500, za chrzest 200 i tak dalej i tak dalej.
Cennik jest dugi i drogi...

Wg. mnie powinno by troch jak u Niemcw: podatek "od religii", a jak
kto nie chce paci ekstra, to nie paci - tylko niech si wypisze z
"klubu".

Zaraz by si okazao, ile by z tych rzekomo 90% katolikw zostao ;->

Data: 2012-03-20 11:56:37
Autor: Arek
na bogato!
W dniu 2012-03-20 11:38, Kamil 'Model' pisze:
[...]
Wkurzaj mnie klechy i to okrutnie. Nic nie robi a kasior na biednych
ludziach trzepi. Za lub 500, za chrzest 200 i tak dalej i tak dalej.
Cennik jest dugi i drogi...

Daleko mi do KK, ale jedno trzeba powiedzie, tych pienidzy nie wyudzaj ludzie pac bo chc. Jest cennik i decydujesz si albo nie, tak samo jak z kad inn usug czy towarem.

A.

Data: 2012-03-20 12:00:31
Autor: to
na bogato!
begin Arek
Daleko mi do KK, ale jedno trzeba powiedzieć, tych pieniędzy nie
wyłudzają

Bzdura -- fundusz kościelny, komisja majątkowa, zwolnienia podatkowe. To są MILIARDY odebrane narodowi przez czarną mafię.

ludzie płacą bo chcą. Jest cennik i decydujesz się albo nie,
tak samo jak z każdą inną usługą czy towarem.

To też nie do końca prawda, ale powiedzmy, jak ktoś głupi, to niech płaci, mi osobiście nie przeszkadza. Ale załóż firmę i spróbuj sprzedawać usługi w stylu "odpuszczenie grzechów" posługując się psychomanipulacjami (czyli z grubsza to co oni robią i jeszcze się tym szczycą). Bardzo szybko zajmie się Tobą prokurator, bo jest na to paragraf. --

Data: 2012-03-20 12:52:10
Autor: Kamil 'Model'
na bogato!
W dniu 2012-03-20 11:56, Arek pisze:
[...]

Tak tylko np. w ssiedniej wsi (inna parafia) ju cennika nie ma, tylko jest "co aska". Masz 50PLN to dasz i lub si odbdzie albo chrzest, a nie centralnie wydrukowane ceny usug wiadczonych przez ksidza. Rozumie da na ile Ciebie sta a nie ile chce ksidz.

Data: 2012-03-20 12:07:04
Autor: to
na bogato!
begin Kamil 'Model'
Tak tylko np. w sąsiedniej wsi (inna parafia) już cennika nie ma, tylko
jest "co łaska". Masz 50PLN to dasz i ślub się odbędzie albo chrzest, a
nie centralnie wydrukowane ceny usług świadczonych przez księdza.
Rozumie dać na ile Ciebie stać a nie ile chce ksiądz.

Ciekawe, czy ksiądz ma kasę fiskalną i odprowadza od tego podatek? Bo ja muszę mieć, nie ja jakoś nie mogę przyjmować opłat za usługi do kieszeni.

Data: 2012-03-20 18:17:44
Autor: Krzysztof 45
na bogato!
to napisał(a):
Ciekawe, czy ksiądz ma kasę fiskalną i odprowadza od tego podatek?
W odróżnieniu od emerytów i rencistów, księża i prostytutki podatku nie odprowadzają. Ktoś jeszcze w tym kraju? Bo nie wiem.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-20 21:00:55
Autor: WOJO
na bogato!
W odróżnieniu od emerytów i rencistów, księża i prostytutki podatku nie odprowadzają. Ktoś jeszcze w
tym kraju? Bo nie wiem.

A o który z podatków Ci chodzi ? :)
WOJO

Data: 2012-03-21 00:36:18
Autor: Krzysztof 45
na bogato!
WOJO napisał(a):
W odróżnieniu od emerytów i rencistów, księża i prostytutki podatku nie odprowadzają. Ktoś jeszcze w
tym kraju? Bo nie wiem.

A o który z podatków Ci chodzi ? :)
Kler od nieruchomości i darowizn i śmiem twierdzić że i z dochodowego bo:
Prawie cały ich biznes (bo nie od ilości parafian) zwolniony jest dochodowego, tylko muszą poświadczyć że dochód zostanie przeznaczony na cele kultu religijnego.
Płacą oczywiście dochodowy od ilości parafian, ale to jest kropla w morzu i pic na wodę bo. Rocznie tego dochodowego wychodzi coś około 35 mil. zł, ale państwo na Fundusz Kościelny wydaje 100 mil zł + na pensje około 10 mil zł na zatrudnionych kapelanów w wojsku, policji, straż p. ... BOR ma nawet kapelana LOL, + dotacje na remonty itd itd. Więc tak jak by tego pic na wodę dochodowego nie było.

Prostytutki wiadomo.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-21 14:33:59
Autor: z
na bogato!
W dniu 2012-03-20 13:07, to pisze:

Ciekawe, czy ksidz ma kas fiskaln i odprowadza od tego podatek? Bo ja
musz mie, nie ja jako nie mog przyjmowa opat za usugi do kieszeni.

Bd konsekwentny. I prawnik i lekarz. Napitnuj wszystkich.

Data: 2012-03-20 13:12:16
Autor: Arek
na bogato!
W dniu 2012-03-20 12:52, Kamil 'Model' pisze:
[...]

A mog np. przenocowa w Mariocie za co aska, np. 50pln? Co za niesprawiedliwo.

I kto Ci broni zrobi chrzest w ssiedniej wsi?

A.

Data: 2012-03-20 12:20:24
Autor: to
na bogato!
begin Arek
A mogę np. przenocować w Mariocie za co łaska, np. 50pln? Co za
niesprawiedliwość.

"Co łaska" bez odprowadzonych podatków, tak jak to muszą robić wszyscy pozostali, to i tak za dużo.

Data: 2012-03-20 13:19:40
Autor: Kamil 'Model'
na bogato!
W dniu 2012-03-20 13:12, Arek pisze:

I kto Ci broni zrobi chrzest w ssiedniej wsi?

A.

Nikt mi nie broni. Ale albo wszyscy maj cennik i odprowadzaj podatki, albo wszyscy maj cennik "co aska"

Data: 2012-03-20 13:21:57
Autor: Andrzej Lawa
na bogato!
W dniu 20.03.2012 13:12, Arek pisze:

A mog np. przenocowa w Mariocie za co aska, np. 50pln? Co za
niesprawiedliwo.

Marriot jest wspfinansowany przez pastwo i zwolniony z wikszoci
podatkw? Od kiedy?

Data: 2012-03-20 11:49:32
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
na bogato!
Powitanko,

 A jak wygląda przeciętny samochód
Polaka?

W mojej okolicy calkiem niezle, mam chyba najstarsze volvo w promieniu 5km.

Tymczasem stado czarnych "nauczycieli" ma wciąż usta pełne frazesów o
"ubóstwie" itp. Dlaczego sami nie dają przykładu, tylko jeżdżą A6,
Lexusami czy choćby Passatami i Superbami?

A czym maja jezdzic, zeby zadowolic To?

Na pomoc biednym nie ma,

Jest. Caritas wydaje kwote o wiele wieksza niz WOSP, tylko bez trabienia o tym w kazdej TV. W mojej bylej parafii zywi sie 200-400 osob bezdomnych/ubogich. Sasiednia parafia utworzyla niedawno szkole dla dzieci autystycznych. Tylko o tym wszystkim nie przeczytasz w gazetach typu SE, GW, czy innych brukowcach.

[...]

Ile?

Jedna wielka, zakłamana zgraja.

Ciekawe czym jezdza redaktorzy/wlasciciele SE i ile glodnych dzieci moznaby nakarmic.
Ogolnie malo mnie interesuja pieniadze nie moje. Nie chce, to nie place.
Natomiast bardzo mnie interesuje finansowanie partii politycznych z m.in. moich pieniedzy. Partii, ktore w wiekszosci albo nic nie robia, albo dzialaja na moja szkode (tak w ramach wdziecznosci).
BTW parking przed Sejmem wyglada tak, ze targi samochodowe w Genewie to mala prowincjonalna impreza przy tym. Siedziby ZUSu to wypas taki, ze chyba tylko redakcja pewnego brukowca na Czerskiej w DC robi wieksze wrazenie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-03-20 11:55:17
Autor: to
na bogato!
begin Pawel \"O'Pajak\"
Ciekawe czym jezdza redaktorzy/wlasciciele SE i ile glodnych dzieci
moznaby nakarmic.

Ale oni na to sami zarabiają, a czarna mafia nie.

Ogolnie malo mnie interesuja pieniadze nie moje.

Naprawdę nie zdajesz sobie sprawy z tego, że to jest w dużej mierze z Twoich pieniędzy? Fundusz kościelny, komisja majątkowa, zwolnienia podatkowe to niby co jest?

Nie chce, to nie place.

Hahaha.

Data: 2012-03-21 12:23:53
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
na bogato!
Powitanko,

Naprawdę nie zdajesz sobie sprawy z tego, że to jest w dużej mierze z
Twoich pieniędzy? Fundusz kościelny, komisja majątkowa, zwolnienia
podatkowe to niby co jest?

Fundusz koscielny to skladki na ZUS (panstwowy) zdaje sie. Nie ja i nie zaden ksiadz wymyslil przymus ZUSu. Komisja majatkowa dzialala po to by zwrocic zagrabione przez czerwonych mienie. Nie zwrocili wszystkiego. O zwolnieniach podatkowych nie wiem. Zwolnienie moze dla urzednika jest zyskiem, dla normalnego czlowieka poprostu zmniejszeniem strat. Jesli daje komus pieniadze, wszystko jedno czy ksiedzu, czy bezdomnemu, czy daje bo mam za duzo;-), to daje temu komus i tylko jemu. Nie zycze sobie by minister Vincent zabieral z tego cokolwiek, zeby Donald mogl budowac na ch* mi potrzebne stadiony za 2 Gzl. Podatku gruntowego nie placi np. kolej i to jest dopiero skandal.
Na koniec jeszcze jedna rzecz, ktora Cie wkurwi: Pieniadze rzadza Swiatem, tak jest. Zdecydowanie wole by kosciol mial pieniadze, by moc przeciwstawic sie roznym Michnikom, Urbanom i innym kanaliom. To kosciol zachowal polskosc w czasach zaborow, w czasach okupacji sowieckiej i teraz gdy rozni eurofanatycy bez przerwy pouczaja nas.
Kto wie jakich czasow doczekamy i czy aby znow Kosciol nie bedzie jedyna ostoja polskosci, patriotyzmu. Obym nie wykrakal.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-03-21 13:11:41
Autor: Cavallino
na bogato!

Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jkcdob$idd$1@inews.gazeta.pl...
Powitanko,

[...]

Wliczyłeś coroczne dotacje w wysokości minimum 3 mld zł (obecnie) czy nie?
Bo z tymi dotacjami, popisami komisji majątkowej i bezpośrednimi zwrotami przez te dziesiąt lat zwrócili znacznie więcej niż kiedykolwiek czarni mieli.

Data: 2012-03-21 13:25:55
Autor: J.F
na bogato!
Użytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w wiadomości
[...]

Ale jak - panstwo placi za ksiezy ta przymusowa skladke do ZUS, zeby potem moc wyplacac ksiezom emerytury ?

Komisja majatkowa dzialala po to by zwrocic zagrabione przez czerwonych mienie. Nie zwrocili wszystkiego.

No, o tym to mozna dlugo. Innym ludziom nie zwrocili - widac taka wola narodu, ale kosciol jest rowniejszy.

Pare afer bylo, jak to zwrocili cos od dawna do Kosciola nienalezace.
Fakt ze wczesniej zabrano im duzo wiecej ... ale jakos tak jak Fryderyk Pruski znacjonalizowal klasztory, to jakos nie slyszalem zeby potem oddawal.

[...]

Nie placi aeroklub od lotniska (a moze i placiu, ale maly), nie placi szkola od boiska, nie placa Lasy Panstwowe od lasu, nie placi TPN  od gor ... i pytanie czy aby na pewno chcesz zeby placili.

GD ani gminy od drog i parkingow tez nie placa :-)

Na koniec jeszcze jedna rzecz, ktora Cie wkurwi: Pieniadze rzadza Swiatem, tak jest. Zdecydowanie wole by kosciol mial pieniadze, by moc

Ale twoje pieniadze ? To im daj :-)

przeciwstawic sie roznym Michnikom, Urbanom i innym kanaliom. To kosciol zachowal polskosc w czasach zaborow, w czasach okupacji sowieckiej i teraz gdy rozni eurofanatycy bez przerwy pouczaja nas.

A Michniki to nie ?

J.

Data: 2012-03-21 14:28:47
Autor: Cavallino
na bogato!

[...]

Aha, Michnik to kanalia?
A kim Ty jesteś szmaciarzu, że śmiesz oceniać zasłużonego człowieka w ten sposób?
Czego dokonałeś dla tego kraju, czym się możesz pochwalić?
Pewnie niczym, tylko pluć potrafisz.
A potem takie gadziny jak Ty wyżywają się na grobach:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,11383824,Antysemici_sprofanowali_grob_rodzicow_Michnika.html

Szkoda czasu na takich jak ty.

PLONK !!!!

Data: 2012-03-21 15:10:00
Autor: Andrzej Lawa
na bogato!
W dniu 21.03.2012 12:23, Pawel "O'Pajak" pisze:

Fundusz koscielny to skladki na ZUS (panstwowy) zdaje sie. Nie ja i nie

Nie tylko.

zaden ksiadz wymyslil przymus ZUSu. Komisja majatkowa dzialala po to by

Za to wymyślili dziesięcinę.

zwrocic zagrabione przez czerwonych mienie. Nie zwrocili wszystkiego. O
zwolnieniach podatkowych nie wiem. Zwolnienie moze dla urzednika jest

Nie da się zwrócić wszystkiego. Dlaczego KK ma byś uprzywilejowany w
zwracaniu?

[ciach]

Na koniec jeszcze jedna rzecz, ktora Cie wkurwi: Pieniadze rzadza
Swiatem, tak jest. Zdecydowanie wole by kosciol mial pieniadze, by moc
przeciwstawic sie roznym Michnikom, Urbanom i innym kanaliom. To kosciol

Uhm... Urbana nie lubię, Michnik mało mnie obchodzi - ale dlaczego ich
(zwłaszcza tego ostatniego) wyzywasz od kanalii? Masz jakieś konkretne
powody?

Co więcej ani Michnik ani Urban nie gwałcili małych chłopców, nie palili
wolnomyślicieli na stosach i nie urządzali wojenek oraz masakr. A twój
ukochany Kościół ma to na koncie - i pomijając to pierwsze, które nadal
jest dość popularne, były to działania z okresu kiedy ta organizacja
trzymała kasę i władzę.

Data: 2012-03-21 16:11:19
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
na bogato!

Powitanko,

Uhm... Urbana nie lubię, Michnik mało mnie obchodzi - ale dlaczego ich
(zwłaszcza tego ostatniego) wyzywasz od kanalii? Masz jakieś konkretne
powody?

Tak, nieustanne sianie nienawisci wobec wszystkich, ktorzy domagaja sie elementarnej sprawiedliwosci. Gloryfikowanie bandytow jak Jaruzelski, czy Kiszczak. Nieustanne dzielenie spoleczenstwa na tych swoich i tych ciemniakow, ktorzy donosicieli za PRLu maja za zwykle kanalie. Podsycanie nienawisci rasowej. Zbicie majatku z "blogoslawienstwa" komuchow (poczatki GW). Nawet niektorych komuchow jako wrogow moge szanowac, Michnik nawet na to nie zasluguje.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-03-21 19:45:11
Autor: Sebastian Kaliszewski
na bogato!
Pawel "O'Pajak" wrote:

Powitanko,

[...]

ROTFL!

Ty jesteś ślepy czy tylko przypadek "drzazgę w oku bliźniego widzi a belki w swoim nie dostrzega"?

Gloryfikowanie bandytow jak Jaruzelski, czy Kiszczak. Nieustanne dzielenie spoleczenstwa na tych swoich i tych ciemniakow, ktorzy donosicieli za PRLu maja za zwykle kanalie.

Och... Wiesz to na niego donosili i to on się parę lat w rzeczonym PRLu przesiedział kiedy ty w krótkich majtkach biegałeś. Jego prawo podać rękę Jaruzelskiemu, Kiszczakowi, Urbanowi czy komu chce. On sobie może przebaczać tym co go za kratki niejednokrotnie wsadzali.

Podsycanie nienawisci rasowej.

OMG! ROTFLMAO!!!

Ty jednak masz coś nie tego...

Zbicie majatku z "blogoslawienstwa" komuchow (poczatki GW).

Niewątpliwie masz coś nie tego.

Nawet niektorych komuchow jako wrogow moge szanowac, Michnik nawet na to nie zasluguje.

Ktoś tu o sianiu nienawiści, itd...

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Idź się leczyć z nienawiści własnej i z urojeń. Bo na razie to ciężko bredzisz.

\SK

Data: 2012-03-22 08:44:22
Autor: Arek
na bogato!
W dniu 2012-03-21 19:45, Sebastian Kaliszewski pisze:
[...]
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Idź się leczyć z nienawiści własnej i z urojeń. Bo na razie to ciężko
bredzisz.

Jak to się mówi: "Przyganiał kocioł garnkowi":)

A.

Data: 2012-03-22 11:27:27
Autor: Sebastian Kaliszewski
na bogato!
Arek wrote:
[...]

Tak, tak, oczywiście. Michnik nawołuje do nienawiści rasowej. Na tej zasadzie to można równie błyskotliwie powiedzieć "źli Żydzi winni że ich Hitler mordował, wszak nie ma iskry bez ognia..."

O urojeniach o korzeniach GW, czy dzieleniu społeczeństwa też szkoda gadać (A może wojna na górze, czy różowi vel. kryptokomuniści (wobec tych którzy siedzieli w p..dlu za walkę z komunizmem), czy z nowszych wykształciuchy, czy "oni stoją tam gdzie ZOMO", to wszystko wynalazek Michnika?)

Różne rzeczy można Michnikowi zarzucać (choć w większości mających związek z rzeczywistością zarzutów można spokojnie podstawić nazwisko Michnik nazwiskiem jakiegokolwiek aktualnego lub byłego redaktora naczelnego większej gazety czy tygodnika -- zarzuty o stronniczość, pokazywanie w złym świetle drugiej strony, wybielanie swojej własnej opcji są tu zupełnie generyczne) ale to co pojawiło się w poście na który odpowiadam jest tak ciężkim połączeniem nonsensu nienawiści i urojeń, że dalsza dyskusja nie ma sensu. Żadnego.

A tak BTW. to rzeczony Michnik ma realne zasługi dla obalenia komunizmu. Dla samego betonu partyjnego nazwiska Michnik czy Kuroń były synonimami najgroźniejszej ekstremy. Tak się dziwnie składa, że wielu z dzisiejszych "od zawsze walczących" (wielu to nie wszyscy, wielu, jak najbardziej realnie walczyło, choćby Macierewicz) siedziało wtedy grzecznie i cichutko. Cóż, wtedy za "otworzenie ust" można było pałą w łeb dostać i trafić za kratki. Do nie jednego też "nieznani sprawcy" przybyli. No a dziś jest to tanie...

pzdr
\SK

Data: 2012-03-22 09:13:00
Autor: z
na bogato!
W dniu 2012-03-21 19:45, Sebastian Kaliszewski pisze:

Ty jeste lepy czy tylko przypadek "drzazg w oku bliniego widzi a
belki w swoim nie dostrzega"?

Usid wygodnie w fotelu. Przeczytaj to zdanie jeszcze raz i troch pomyl nad tymi wszystkimi atwymi odpowiedziami, ktre dostajesz na tacy. Nad dzieleniem, nienawici i urojeniami.

Data: 2012-03-22 11:01:42
Autor: Sebastian Kaliszewski
na bogato!
z wrote:
[...]

No wanie zastanw si. Rne rzeczy mona Michnikowi zarzuca ale np. "podsycanie nienawisci rasowej" tak dalece przekracza granice nonsensu, e dalsz dyskusj to chyba psychiatra moe prowadzi.

Co do za dzielenia - to zastanw si nad pojciem "Oni", albo "wyszktaciuchy". Albo uywanym ju 20 lat temu przez tzw. "krgi patriotyczne" pojciem "rowi" wobec tych ktrzy nie uwaali, e wszytskich czonkw b. PZPR naley powiesi na latarniach a intronizacja Chrystusa Krla przez Sejm nie jest najszczliwszym pomysem. Otd. Albo wyjtkowo chamskim przekrceniem wypowiedzi o "grubej kresce". Wymylanie epitetw ktre atwo si przyklejaj i uatwiaj prosty podzia na naszych dobrych i zych onych to jest specjalno wanie drugiej strony a nie Michnika.

Zatem zastanw si.

pzdr
\SK

Data: 2012-03-22 11:26:57
Autor: z
na bogato!
W dniu 2012-03-22 11:01, Sebastian Kaliszewski pisze:

Co do za dzielenia - to zastanw si nad pojciem "Oni", albo
"wyszktaciuchy".

Nie brnij. Patrz "mochery", "oszoomy"...
A teraz mi napiszesz e skala nie porwnywalna i najwicej krzycz przeciwnicy Michnika.
ao. :-)

Data: 2012-03-22 13:17:36
Autor: Cavallino
na bogato!

Uytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:vb8r39-c8c.ln1@bozon.softax.pl...
z wrote:
[...]

Wida oni uwaaj e Pisiorstwo to inna rasa.
Ja bym poszed nawet dalej - to inny gatunek, niekoniecznie ludzki.

Data: 2012-03-21 19:48:13
Autor: Sebastian Kaliszewski
na bogato!
Pawel "O'Pajak" wrote:
> Zbicie majatku z "blogoslawienstwa"
komuchow (poczatki GW).

BTW. O początkach GW to też g. wiesz.

\SK

Data: 2012-03-22 10:13:28
Autor: Andrzej Lawa
na bogato!
W dniu 21.03.2012 16:11, Pawel "O'Pajak" pisze:

[...]

Ale oczywiście masz niezbite dowody na swoje pomówienia i jesteś w
stanie je tu podać?

Data: 2012-03-22 12:56:15
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
na bogato!
Powitanko,

[...]

Okreslenie "chorzy z nienawisci" jest autorstwa Michnika i dotyczy wszystkich, ktorzy domagali sie lustracji i postawienia przed sadem zbrodniarzy komunistycznych. Nie wiem, czy to efekt syndromu sztokcholmskiego, czy po prostu umowy z czerwonymi, faktem jest, ze ilekroc ktos wyciagnie przeszlosc jakiegos "autorytetu moralnego", albo bedzie sie tego domagal, to pan Michnik natychmiast obrzuci go blotem.
"Odpieprz sie od mojego generala", czy jakos tak, a na kazda rocznice stanu wojennego pan "opozycjonista" publikuje co? Nie, nie wywiad z rodzina jakies ofiary stanu wojennego, nie przypomnienie zbrodni, nie tekst jak bardzo nadzieja spoleczenstwa zostala przetracona, tylko albo wywiad z sympatycznym generalem, albo brednie jaki to czlowiek "honoru".
I jeszcze to wybaczenie komunistom w imieniu spoleczenstwa. Kim on k* jest?
O "ludziach rozumnych" to juz mi sie nie chce pisac. Inni, ktorzy niekoniecznie zatrudniliby u siebie Maleszke, to juz pewnie bezrozumni.
Temat rzekomego antysemityzmu Polakow to ulubiony temat GW. No po prostu kazdy Polak ma to w genach i trzeba napietnowac, tak profilaktycznie. Pierdolenie takich rzeczy w kraju gdzie jest najwiecej odznaczonych "Sprawiedliwych wsrod narodow Swiata", a tylko w Polsce za ukrywane Zydow rozstrzeliwana (zwykle cala rodzine), czy siegajac dalej: wszedzie w Europie przeganiano Zydow od stuleci, tylko w Polsce mogli sie osiedlac, prowadzic swoje interesy, byly przed wojna miasta, gdzie polowa populacji to byli Zydzi. I taki Michnik pieprzy o rasizmie Polakow. Szczyt bezczelnosci.
A poczatki GW? Zadziwiajace, w okresie PRL Michnik dostaje papier, drukarnie i monopol przez rok (wsrod "opozycji") na wydawanie prasy. Spolka Agora stala sie tak majetna i wplywowa ot tak sobie samoistnie, czy moze dzieki wymiernej pomocy czerwonych. Poczytaj sobie ksiazki pana Remuszki, Ziemkiewicza. Nie no, wiem, bedziesz bronil autorytetu swojego guru i takich publikacji nie tkniesz.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-03-22 13:35:17
Autor: Andrzej Lawa
na bogato!
W dniu 22.03.2012 12:56, Pawel "O'Pajak" pisze:

czy moze dzieki wymiernej pomocy czerwonych. Poczytaj sobie ksiazki pana
Remuszki, Ziemkiewicza. Nie no, wiem, bedziesz bronil autorytetu swojego
guru i takich publikacji nie tkniesz.

Dziecko, a gdzie ja pisałem że to moje "guru", albo go broniłem czy
stawałem po jego stronie? Prosiłem tylko o konkrety i fakty.

Ty faktycznie jesteś "chory z nienawiści" (dobre określenie, swoją
drogą) jeśli każdego, kto bezdyskusyjnie nie zapisze się do twojego
fanklubu traktujesz jako zwolennika twoich wrogów.

Data: 2012-03-23 00:13:25
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
na bogato!
  Powitanko,

Dziecko, a gdzie ja pisałem że to moje "guru", albo go broniłem czy
stawałem po jego stronie?

Dzidzius, wybacz, takie odnioslem wrazenie. Poniewaz posadzenie o sympatie do Michnika moglbys odebrac jako obelge, prosze o wybaczenie i stawiam piwo.

Prosiłem tylko o konkrety i fakty.

Spelnilem Twoja prosbe.

Ty faktycznie jesteś "chory z nienawiści" (dobre określenie, swoją
drogą) jeśli każdego, kto bezdyskusyjnie nie zapisze się do twojego
fanklubu traktujesz jako zwolennika twoich wrogów.

Nie mam ambicji tworzenia fanclubu. Wystarczy jesli moim fanem jest moje Dziecie i Zona.
"Chory z nienawisci" jest typowym okresleniem stosowanym przez michnikowszczyzne, poniewaz przykleja latke i konczy dyskusje. Ktos domaga sie np. lustracji. Mozna na ten temat dyskutowac, czy to ma jeszcze sens, czy sluzenie komuchom dyskwalifikuje na zawsze, czy moze taki czlowiek chciec naprawic bledy mlodosci, a moze jest cennym fachowcem i nalezy go wykorzystac, a moze wrecz przeciwnie, nie mozna zaufac czlowiekowi, ktory juz raz zdradzil. Slowem, mozna na ten temat dyskutowac jak ludzie na jako takim poziomie.
Ale zapatrzeni w Michnika i on sam walna tekst o "chorych z nienawisci" i juz. Oni to "ludzie rozumni", rozmowca to jakis chory, idiota, ciemnogrod i cokolwiek powie, to przeciez jest chory, zaslepiony i nie mozna brac tego pod uwage. Dodatkowo zwrot odwraca uwage od wypowiadajacego, cos na zasadzie zlodzieja krzyczacego: "lapac zlodzieja".

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-03-23 08:35:46
Autor: Andrzej Lawa
na bogato!
W dniu 23.03.2012 00:13, Pawel "O'Pajak" pisze:

Dziecko, a gdzie ja pisałem że to moje "guru", albo go broniłem czy
stawałem po jego stronie?

Dzidzius, wybacz, takie odnioslem wrazenie.

Jak widać twoje wrażenia są urojeniami.

Poniewaz posadzenie o
sympatie do Michnika moglbys odebrac jako obelge, prosze o wybaczenie i
stawiam piwo.

Fuuuuuuuuuuuj.

Prosiłem tylko o konkrety i fakty.

Spelnilem Twoja prosbe.

To były dość ogólne zarzuty. Chodzi mi o jakieś konkrety, które byłbyś w
stanie np. obronić przed sądem. Ja przygód Michnika nie śledzę, gazwyba
czytywałem parę lat temu tylko z uwagi na ogłoszenia i Dilberta, więc
nie wiem - może i chrześcijańskie dzieci na macę przerabia, ale mi nic o
tym nie wiadomo.

[...]

Ale do ciebie pięknie pasuje - tak nienawidzisz Michnika, że jak tylko
ktoś nie nienawidzi go razem z tobą (jak np. ja) zaraz zarzucasz temu
komuś (np. mi) wielbienie Michnika. A mnie on ani grzębi, ani zieje (że
tak pozwolę sobie na cytat).

Data: 2012-03-21 16:13:55
Autor: J.F
na bogato!
Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomości
Co więcej ani Michnik ani Urban nie gwałcili małych chłopców, nie palili
wolnomyślicieli na stosach i nie urządzali wojenek oraz masakr.

No, co do Urbana to nie bylbym taki pewien - czlonek rzadu (choc w sumie tylko rzecznik) od 1981r.

No dobra, na stosach nie palil.

J.

Data: 2012-03-21 16:16:04
Autor: Cavallino
na bogato!

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jkcr7o$lqt$1@inews.gazeta.pl...
[...]

A małych chłopców gwałcił?

Data: 2012-03-21 18:17:31
Autor: Artur Maśląg
na bogato!
W dniu 2012-03-21 16:13, J.F pisze:
[...]

Ty też chcesz dołączyć do takiej retoryki, jakiej używa np. niejaki
"O'Pajak", czy Krzystof45?

No dobra, na stosach nie palil.

Jesteś pewien? Może w "Psach" byli poza kadrem...

Data: 2012-03-21 23:20:51
Autor: J.F.
na bogato!
Dnia Wed, 21 Mar 2012 18:17:31 +0100, Artur Malg napisa(a):
W dniu 2012-03-21 16:13, J.F pisze:
Uytkownik "Andrzej Lawa" napisa w wiadomoci
Co wicej ani Michnik ani Urban nie gwacili maych chopcw, nie palili
wolnomylicieli na stosach i nie urzdzali wojenek oraz masakr.

No, co do Urbana to nie bylbym taki pewien - czlonek rzadu (choc w sumie
tylko rzecznik) od 1981r.
Ty te chcesz doczy do takiej retoryki, jakiej uywa np. niejaki
"O'Pajak", czy Krzystof45?

No dobra, na stosach nie palil.
Jeste pewien? Moe w "Psach" byli poza kadrem...

Pewien to nie, ale tego tamtemu rzadowi raczej sie nie zarzuca.
Strzelanie, bicie, internowanie wolnomyslicieli - to juz tak.

Chociaz http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/byl_ostatnia_ofiara_komunizmu_-_23._rocznica_smierci_ks._suchowolca__18683

http://hej-kto-polak.pl/wp/?p=296

J.

Data: 2012-03-22 09:14:07
Autor: Artur Malg
na bogato!
W dniu 2012-03-21 23:20, J.F. pisze:
(...)
[...]

O przepraszam, zapomniabym o tym.

--
Jutro to dzi, tyle e jutro.

Data: 2012-03-21 21:34:58
Autor: to
na bogato!
begin Pawel \"O'Pajak\"
Fundusz koscielny to skladki na ZUS (panstwowy) zdaje sie. Nie ja i nie
zaden ksiadz wymyslil przymus ZUSu.

Ten argument to na trzeźwo?

Komisja majatkowa dzialala po to by
zwrocic zagrabione przez czerwonych mienie.

Super, ale dlaczego TYLKO kościołowi? Dlaczego kościołowi zwrócono 100%, a nawet pewnie więcej niż 100% (poczytaj o przekrętach), a mi zwrócono 0%? Dlaczego sekta katolicka jest uprzywilejowana w stosunku do reszty obywateli?

Nie zwrocili wszystkiego.

ROTFL!

O zwolnieniach podatkowych nie wiem.

To się dowiedz. Czy ja mogę pobierać za swoje usługi pieniądze do kieszeni i nie płacić od tego podatku?

[...]

Teraz już wiem na 100%, że nie jesteś trzeźwy.

Data: 2012-03-22 09:16:56
Autor: z
na bogato!
W dniu 2012-03-21 22:34, to pisze:
Super, ale dlaczego TYLKO kocioowi? Dlaczego kocioowi zwrcono 100%,
a nawet pewnie wicej ni 100% (poczytaj o przekrtach), a mi zwrcono
0%? Dlaczego sekta katolicka jest uprzywilejowana w stosunku do reszty
obywateli?

Dalej powtarzasz kamstwa

Data: 2012-03-22 11:48:14
Autor: masti
na bogato!
Dnia pięknego Thu, 22 Mar 2012 09:16:56 +0100 osobnik zwany z wystukał:

Dalej powtarzasz kłamstwa

biedaku, nie umiesz przejrzeć na oczy?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-03-22 12:55:56
Autor: z
na bogato!
W dniu 2012-03-22 12:48, masti pisze:
biedaku, nie umiesz przejrze na oczy?

Mam nadziej e nie bdziesz si wstydzi za to co widzisz i zrozumiesz to jest kamstwo.

Data: 2012-03-23 09:52:19
Autor: to
na bogato!
begin z
[...]

Jesteś księdzem czy po prostu wolno myślisz?

Data: 2012-03-23 10:59:13
Autor: z
na bogato!
W dniu 2012-03-23 10:52, to pisze:
Jeste ksidzem czy po prostu wolno mylisz?

Stwierdzam fakt. A Ty powtarzaj dalej. W sumie "wolny" kraj. :-)

Data: 2012-03-24 09:08:34
Autor: to
na bogato!
begin z
Stwierdzam fakt.

Raczej pseudofakt katolski.

Data: 2012-03-20 12:08:43
Autor: Arek
na bogato!
W dniu 2012-03-20 11:49, Pawel "O'Pajak" pisze:
[...]
Jedna wielka, zakłamana zgraja.

Ciekawe czym jezdza redaktorzy/wlasciciele SE i ile glodnych dzieci
moznaby nakarmic.

Z prawie państwowych pieniędzy płaci się tubie medialnej rządu, czyli Lisowi za jeden program 300 000 PLN.

Niech nam nasz geniusz 'to' policzy ile passatów można za to kupić. Następnie może sobie policzyć ile takich programów jest w miesiącu a potem ile miesięcy w roku. Łączna liczba passatów powinna przekroczyć to co było na tych szokujących zdjęciach.

A.

Data: 2012-03-20 11:56:18
Autor: to
na bogato!
begin Arek
[...]

Zawsze twierdziłem, że TVP należy ograniczyć do jednego programu w którym wyświetlane byłyby wyłącznie programy "misyjne", zero reklam, idiotyzmów, komercji, Lisów i innych celebrytów.

Data: 2012-03-20 08:52:53
Autor: Kuba \(aka cita\)
na bogato!

Uytkownik "marian co imie ukrywa" <supermarjan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jk9bg7$s61$1inews.gazeta.pl...

[...]

prosze cie nie baw sie w Pudelka ...

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N

Data: 2012-03-20 10:48:33
Autor: Chris
na bogato!
Kuba (aka cita) nabazgra(a):

[...]

I przeka 1% dla sekty jezus :)

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2012-03-20 11:44:26
Autor: Arek
na bogato!
W dniu 2012-03-20 08:27, marian co imie ukrywa pisze:

[...]

Fakt, Passat, Hunday, skoda, normalnie al dup ciska.

A.

Data: 2012-03-20 18:18:31
Autor: Krzysztof 45
na bogato!
Arek napisa(a):
Fakt, Passat, Hunday, skoda, normalnie al dup ciska.
No nie wiruj e nie wygldaj jak "czarna mafia" bloku wschodniego LOL
Zapomniae jeszcze o maluchu ojca dyrektora dugoci 6.17 m za 360 tysicy euro LOL
--
Krzysiek

Data: 2012-03-20 23:15:46
Autor: wlasti
na bogato!

[...]

 LOL -  LOL - jeste po prostu wiatowcem!!!

znasz LOLa - a wic jeste moim fanem!!!

a o mAjBaHu - to ju niemodnie kama - nikt na to si nie nabierze...

Data: 2012-03-21 11:42:23
Autor: Sebastian Kaliszewski
na bogato!
wlasti wrote:

[...]

Majbach nie kosztuje 360ty euro...

Data: 2012-03-21 14:05:52
Autor: z
na bogato!
[...]

No a si zebraem w sobie i przejrzaem te "fury"
Skoda, hyundai, chevrolet. No dobra Audi, WV :-)
W kadym razie spodziewaem si czego wicej :-)
Ostatnio Oleksy si chwali e ma Golfa za 100 tys. i to wcale nie wypasionego.
Ja tam im wszystkim (znaczy tym co dostaj moje podatki) kaza jedzi Daciami. Ale dokadnie wszystkim bez wyjtkw. :-)

Data: 2012-03-22 08:46:36
Autor: Arek
na bogato!
W dniu 2012-03-21 14:05, z pisze:
[...]

Moe statystyczny troll na pms jedzi zagazowan 20letni fabi, wic dla takiego to s "fury". Gdyby zajecha tak nwk skod pod remiz to byby krlem.

A.

Data: 2012-03-21 19:56:03
Autor: Sebastian Kaliszewski
na bogato!
marian co imie ukrywa wrote:
[...]

Eee, nic specjalnego. BTW oni istotnie musz czsto sporo jedzi "zawodowo". A ubstwa nie lubowali (to nie zakonnicy).

pzdr
\SK

na bogato!