na co czekac?

Data: 2014-11-25 11:57:47
Autor: Trybun
na co czekac?
W dniu 2014-11-24 o 20:45, rs pisze:
nie sledze nowinek, ale nadchodzi ten czas, kiedy trzeba zmienic telefon. byl galaxy S5 (i reinkarnacje Note), po nim HTC One [M8], byl iphone 6(+). to wszystko bardzo dobre telefony, ale juz pare miesiecy maja, a za pare miesiecy kiedy bede dokonywal zakupu, beda staruszkami. telefon zmieniam raz na ladnych kilka lat, wiec wybieram zawsze taki z najwyzszej polki, zeby mi starczyl na mozliwie jak najdluzej. tak mam zamiar zrobic tym razem.
pytanie moje jak w temacie. czy jest na horyzoncie jakis smartfon, na ktory warto poczekac, bo jest szansa, ze bedzie lepszy od wyzej wymienionych, czy moze od razu nabyc jeden z nich? btw. nie interesuja mnie telefony z windows na pokladzie.
z gory dzieki za sugestie. <rs>

A można wiedzieć do czego Ci głównie telefon służy?

Data: 2014-11-25 13:17:21
Autor: Chris
na co czekac?
W dniu 2014-11-25 11:57, Trybun pisze:
[...]

Tylko nie pisz że do dzwonienia bo w to już nikt nie uwierzy :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-25 21:47:59
Autor: Trybun
na co czekac?
W dniu 2014-11-25 o 13:17, Chris pisze:
[...]

No nie wiadomo, tak chyba zaskoczyłem tym pytaniem rs`a że nie zdążył odpowiedzieć.

na co czekac?