na co komu kontroler do konsoli? - Natal

Data: 2009-06-02 22:55:33
Autor: doslaw
na co komu kontroler do konsoli? - Natal
prawie jak wii... tylko, ze bez pada ;)

http://www.youtube.com/watch?v=g_txF7iETX0

osobiscie nie widze plynnego poruszania tym, szczegolnie tego jezdzenia i wirtualnej kierownicy i biegow, no ale zobaczymy jak bedzie z tym w rzeczywistosci
tak czy siak fajny ficzer

Data: 2009-06-03 00:06:33
Autor: KILu
doslaw wrote:
osobiscie nie widze plynnego poruszania tym, szczegolnie tego jezdzenia
i wirtualnej kierownicy i biegow, no ale zobaczymy jak bedzie z tym w
rzeczywistosci
tak czy siak fajny ficzer

Fajny... ale raczej nie do gier, nie liczac totalnych popierdolek dla
niedzielnych graczy. Bardziej podoba mi sie prototypowe dildo pokazane
przez Sony - co prawda to podrobka Wiilota, ale mozliwosci ma naprawde
spore i daje duze pole do popisu kreatywnym developerom.

k,

Data: 2009-06-03 00:33:39
Autor: Goomich
na co komu kontroler do konsoli? - Natal
You have one message from: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

http://www.screwattack.com/AVGN/2006/PowerGlove

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2009-06-03 06:06:37
Autor: gacek
doslaw wrote:
[...]

Powiem tak: na filmikach nawet i nasza aplikacja wyglada niezle ;)

jak zobacze w grze - to sie pomysli. ale sorry, nie po to gram na konsoli zeby sie zmeczyc fizycznie, na padzie ruszam tylko palcami, a tu mam lazic? niedoczekanie ;)

gacek

Data: 2009-06-03 08:16:56
Autor: SzalonyKapelusznik
On 2 Cze, 22:55, doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:
[...]

Jakie biegi? Przeciez to jest Eye toy. Mozesz robic tylko to na co ci
gra pozwala. Masz kierowac w lewo i prawo i tyle.

PS. Juz widze jak majac kase na takie mieszkanie gram w "party casual
games".

Data: 2009-06-03 16:19:39
Autor: kamil

"SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> wrote in message news:4af63fda-95b8-4b83-bd4d-4833deb217f3y17g2000yqn.googlegroups.com...
On 2 Cze, 22:55, doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:

PS. Juz widze jak majac kase na takie mieszkanie gram w "party casual
games".

Znaczy skonczyles college/studia i zarabiacie z zona srednia krajowa gdzies w US? :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-03 08:33:58
Autor: SzalonyKapelusznik
On 3 Cze, 17:19, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
"SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusz...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> games".

Znaczy skonczyles college/studia i zarabiacie z zona srednia krajowa gdzies

A co w polsce jest zakaz budowy domow o takim metrazu? ;P Nie dociera
do mnie wizja tego ze konsola jest w domu w "living roomie" i cala
rodzina sie przed tym bawi. Stawiam nerke i pol watroby ze to
marketyngowy chlyt na "wiemy ze nie macie kontaktu ze swoimi dziecmi i
wiecie o nich mniej niz o Kanadzie ale jak kupicie to cos to bedziecie
prawie jak rodzina ktora spedza ze soba czas... o ile syn koremu
kupiliscie X-a pozwoli zabrac go sobie z pokoju swiadom ze skonczy sie
granie Live o 2 w nocy"

Data: 2009-06-03 16:42:16
Autor: kamil

"SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> wrote in message news:9f3be8ce-0c33-4857-a657-85992d47c90ay9g2000yqg.googlegroups.com...

[...]

Tzn nie masz X-a w salonie i wydaje ci sie, ze reklama jest skierowana na polski rynek i polskie realia? :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-03 18:55:22
Autor: petergriffin
na co komu kontroler do konsoli? - Natal

Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4af63fda-95b8-4b83-bd4d-4833deb217f3y17g2000yqn.googlegroups.com...

Jakie biegi? Przeciez to jest Eye toy. Mozesz robic tylko to na co ci
gra pozwala. Masz kierowac w lewo i prawo i tyle.

Ale widziales filmiki reklamujace to, czy tak sobie piszesz?

PS. Juz widze jak majac kase na takie mieszkanie gram w "party casual
games".

Metraz i jakosc mieszkania wykluczaja chec grania w "party casual games"? Trzeba byc biednym i mieszkac pod mostem, by grac?

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-06-03 11:12:11
Autor: SzalonyKapelusznik
On 3 Cze, 18:55, "petergriffin" <petergrif...@o2.pl> wrote:
Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusz...@gmail.com> napisal w
> [...]

Metraz i jakosc mieszkania wykluczaja chec grania w "party casual games"?
Trzeba byc biednym i mieszkac pod mostem, by grac?

Widzialem i tak sobie pisze. Zwlaszcza "...may vary". "a teraz steruj
rekami tak jakbys kierowala...okej teraz prawa reka zrob tak jakbys
zmieniala bieg" WOW to takie rozne od Eye Toy, przeciez to sie
rozni.... no wlasnie nie moge nic wymyslec.

http://www.youtube.com/watch?v=2DXM4AcPwDk

Ale daj mi 5 minut na pewno cos wymysle.

Wracajac do mojego tesktu o mieszkaniu. Jakby bylo mnie stac na taka
stodole to zrobilbym pokoj tylko do gier. A co!

Z rodzina wole sobie pogadac i pograc w scrabble (tak wiem na playa
tez jest scrabble).

Data: 2009-06-03 21:55:40
Autor: petergriffin
na co komu kontroler do konsoli? - Natal

Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> napisal w wiadomosci news:132701c9-900d-4135-b58a-dc400a7f4274z9g2000yqi.googlegroups.com...

[...]

Mam nadzieje, ze to nie bedzie próba odswiezenia kamerki do Xboxa. No i Eye Toy wymagal mocno jednolitego tla, ciekawe jak bedzie tym razem.

Z rodzina wole sobie pogadac i pograc w scrabble (tak wiem na playa
tez jest scrabble).

Ale czasem nie zaszkodzi odpalic wyscigów czy cos :-)

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-06-03 14:33:40
Autor: SzalonyKapelusznik
On 3 Cze, 21:55, "petergriffin" <petergrif...@o2.pl> wrote:

> Z rodzina wole sobie pogadac i pograc w scrabble (tak wiem na playa
> tez jest scrabble).

Ale czasem nie zaszkodzi odpalic wyscigów czy cos :-)

petergriffin # GT: petergriffin PL

Wole wtedz grac w cos naprawde dla kilka osob. W tego typo grach
denerwuje mnie "hot seat"

Data: 2009-06-04 09:49:53
Autor: kamil

"petergriffin" <petergriffin@o2.pl> wrote in message news:h06kfq$cl2$1news.dialog.net.pl...

Mam nadzieje, ze to nie bedzie próba odswiezenia kamerki do Xboxa. No i Eye Toy wymagal mocno jednolitego tla, ciekawe jak bedzie tym razem.

Przemysl filmowy wydaje miliardy dolarow na usprawnianie technologii motion capture - czarne tla, markery na ciele aktora, soft analizujacy ruch. A tu prosze - wystarczy chinska kamera za piec dolcow i babcia na kanapie, zeby dokladnie analizowac ruch :)

Ale czasem nie zaszkodzi odpalic wyscigów czy cos :-)

Tylko ze zadna kamerka nie zastapi kierownicy z force feedback, o dzialaniu pedalow nie chce nawet myslec w tym przypadku. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-03 20:03:29
Autor: Cezar
[...]

Czemu nie ? Wlasnie wtedy sie odczuwa z tego przyjemnosc. Mozna sie rozwalic na sofie z browarami w lapach albo szalec przy Eye Toy'u bez strachu o wyposazenie :)
Gdy rodzina przyjdzie, nawet mój tata, antagonista, wciagnal sie w Buzza. I przestal przez dluzsza chwile mówic: 'Jak majac rodzine na glowie moga Cie gry interesowac'. Do tego czesc familii, która zostala po Wigilii u nas na swieta równiez nie potrafila sobie odmówic partyjki. Chrzesnice bawily sie w tym czasie na starej PS2 plasajac przy Eye Toy'u i zabijajac kolejne fale zlych Ninja.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-06-03 09:37:49
Autor: kamil

"doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote in message news:h043k7$e53$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chetnie zobacze rozbite telewizory, siniaki na rekach i male dzieci wykopane przypadkiem za okno. Poczytam tez donosy sasiadow z parteru, kiedy bede chcial sobie w nocy pograc..

Idiotyzm.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-03 12:48:52
Autor: petergriffin

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:h05cou$br3$1inews.gazeta.pl...

Chetnie zobacze rozbite telewizory, siniaki na rekach i male dzieci wykopane przypadkiem za okno. Poczytam tez donosy sasiadow z parteru, kiedy bede chcial sobie w nocy pograc..

Ale ktoś Ci *każe* grać za pomocą tego?

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-06-03 12:13:50
Autor: kamil

"petergriffin" <petergriffin@o2.pl> wrote in message news:h05kem$mro$1news.dialog.net.pl...

[...]

A czy ja komus bronie?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-03 12:53:22
Autor: Jan Strybyszewski
petergriffin pisze:

[...]

Mama do shynka
- Krzysiu idz pobaw sie z dziecmi na podworku
- Mamo nie moge Natal mowi ze to głupki pozatym dałem mu moje sciagi bo ma jutro egzamin i jest taki fajny jak go pukam.

Data: 2009-06-03 13:05:14
Autor: froggers

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h05kp7$e9f$1inews.gazeta.pl...
petergriffin pisze:

[...]

ty masz chlopie naprawde problem ze swoja seksualnoscia, albo ci nie staje, albo chlopcow pukasz......... idz do lekarza

Data: 2009-06-03 12:59:13
Autor: Jan Strybyszewski
froggers pisze:

[...]

Chodzilo mi o pukanie w ramie dzieki kamerce mozna poklepac Natala konferencji nie ogladales.... zboku jeden

Data: 2009-06-03 13:10:01
Autor: froggers

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h05l46$e9f$3inews.gazeta.pl...
froggers pisze:

[...]

czytajac twoje wczesniejsze posty o gejach to mozna wysnuc takie przypuszczenia ze cos z toba nie tak, przeciez to grupa o konsolach.....

Data: 2009-06-03 13:07:41
Autor: Jan Strybyszewski
froggers pisze:

[...]

No tak to moja wina ... ze MS wymyslij chlopca do pukania "w ramie" ....

Data: 2009-06-03 15:59:48
Autor: Terror

UÂżytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
froggers pisze:

Mama do shynka
- Krzysiu idz pobaw sie z dziecmi na podworku
- Mamo nie moge Natal mowi ze to gÂłupki pozatym daÂłem mu moje sciagi  bo
[...]

nie wyciągaj z wora. Widać chłopak woli bawic sie wibratorami.

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-06-04 08:02:14
Autor: Jan Strybyszewski
Terror pisze:

nie wyciągaj z wora. Widać chłopak woli bawic sie wibratorami.

Zacytowales tyle by NTG napisac.  O koles jestes wielki.... i glupi...

Data: 2009-06-03 17:58:22
Autor: KILu
Jan Strybyszewski wrote:
Chodzilo mi o pukanie w ramie dzieki kamerce mozna poklepac Natala

Poklepac mozna Milo - twor Molyneuxa. Natal to nazwa projektu zwiazanego z
interpretowaniem ruchow.

k,

Data: 2009-06-03 14:49:39
Autor: doslaw
kamil pisze:

Chetnie zobacze rozbite telewizory, siniaki na rekach i male dzieci wykopane przypadkiem za okno. Poczytam tez donosy sasiadow z parteru, kiedy bede chcial sobie w nocy pograc..

e, widzisz, bo to trzeba miec do tego pokoj przygotowany
tak jak do domowej silowni albo kina domowego albo  domowej sauny ;)

pokoj pusty, 4x4m, w rogu pod sufitem podwieszony projektor w metalowej obudowie , zadnych mebli i bron boze scian gipsowych ;)
najlepiej sciany i podloge wylozyc materacami
i juz :)
i tak, nie wspomnialem o oknach, bo ich nie ma :)

Data: 2009-06-03 14:15:08
Autor: kamil

"doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote in message news:h05rh1$ebe$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

[...]

Pierwszy tytul w jaki zagram to nowy Street Fighter :D

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-03 11:08:53
Autor: petergriffin

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości news:h043k7$e53$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oglądałem wczoraj prezentacje tego zassaną z XBL i powiem, że wygląda to bardzo interesująco. Takie Wii do Xboxa. Zaletą jest dla mnie to, że zawsze mam alternatywę w postaci "normalnych" gier na Xa, bo samo Wii znudziło mi się po miesiącu. Martwi jednak bardzo słaba grafika w prezentowanych tam grach. Ale jako party games to będzie rewolucja. Choćby dlatego, że nie muszę wydawać chorych pieniędzy na dodatkowe kontrolery. Jeśli nie przegną z ceną to ja biorę. O ile zapewnią większy support niż dla tej ich nędznej kamerki, którą obsługuje raptem 5 gier :-)

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-06-03 13:49:57
Autor: yerzo
[...]

A co za roznica czy wydasz pieniadze na ustrojstwo stawiane pod TV , czy 2 wibratory trzymane w reku?

Pozdro
yerzo

Data: 2009-06-03 14:58:04
Autor: petergriffin

Użytkownik "yerzo" <yerzo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h05o55$390$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Różnica _dla mnie_ jest taka, że Xa już mam, wystarczy że dokupię przystawkę i mam takie inne Wii, mam nadzieję, że lepsze :-) A cena dodatkowych kontrolerów do Wii -oraz samej konsoli- jest moim zdaniem co najmniej o 50% za wysoka.

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-06-04 08:00:13
Autor: Jan Strybyszewski
petergriffin pisze:

[...]

Natal to jakis tam concept zjechany przez Tony Hawka za niedokladnosc wiec bez zapalania sie .... do przyszlego E3 nie bedzie komercyjnej wersji i predzec zobacze Xo2 niz Natala na Xo

Data: 2009-06-13 22:12:30
Autor: spy
doslaw wrote:
[...]

Wyglada na to, ze to jednak dziala.
Moze nie jest to az tak glupi pomysl.

http://www.youtube.com/watch?v=NZ5J4yXA5sM

Spy

na co komu kontroler do konsoli? - Natal