na co komu kontroler do konsoli? - Natal

Data: 2009-06-03 09:37:49
Autor: kamil
na co komu kontroler do konsoli? - Natal

"doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote in message news:h043k7$e53$1inews.gazeta.pl...
prawie jak wii... tylko, ze bez pada ;)

http://www.youtube.com/watch?v=g_txF7iETX0

osobiscie nie widze plynnego poruszania tym, szczegolnie tego jezdzenia i wirtualnej kierownicy i biegow, no ale zobaczymy jak bedzie z tym w rzeczywistosci
tak czy siak fajny ficzer

Chetnie zobacze rozbite telewizory, siniaki na rekach i male dzieci wykopane przypadkiem za okno. Poczytam tez donosy sasiadow z parteru, kiedy bede chcial sobie w nocy pograc..

Idiotyzm.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-03 12:48:52
Autor: petergriffin

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:h05cou$br3$1inews.gazeta.pl...

Chetnie zobacze rozbite telewizory, siniaki na rekach i male dzieci wykopane przypadkiem za okno. Poczytam tez donosy sasiadow z parteru, kiedy bede chcial sobie w nocy pograc..

Ale ktoś Ci *każe* grać za pomocą tego?

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-06-03 12:13:50
Autor: kamil

"petergriffin" <petergriffin@o2.pl> wrote in message news:h05kem$mro$1news.dialog.net.pl...

[...]

A czy ja komus bronie?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-03 12:53:22
Autor: Jan Strybyszewski
petergriffin pisze:

[...]

Mama do shynka
- Krzysiu idz pobaw sie z dziecmi na podworku
- Mamo nie moge Natal mowi ze to głupki pozatym dałem mu moje sciagi bo ma jutro egzamin i jest taki fajny jak go pukam.

Data: 2009-06-03 13:05:14
Autor: froggers

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h05kp7$e9f$1inews.gazeta.pl...
petergriffin pisze:

[...]

ty masz chlopie naprawde problem ze swoja seksualnoscia, albo ci nie staje, albo chlopcow pukasz......... idz do lekarza

Data: 2009-06-03 12:59:13
Autor: Jan Strybyszewski
froggers pisze:

[...]

Chodzilo mi o pukanie w ramie dzieki kamerce mozna poklepac Natala konferencji nie ogladales.... zboku jeden

Data: 2009-06-03 13:10:01
Autor: froggers

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h05l46$e9f$3inews.gazeta.pl...
froggers pisze:

[...]

czytajac twoje wczesniejsze posty o gejach to mozna wysnuc takie przypuszczenia ze cos z toba nie tak, przeciez to grupa o konsolach.....

Data: 2009-06-03 13:07:41
Autor: Jan Strybyszewski
froggers pisze:

[...]

No tak to moja wina ... ze MS wymyslij chlopca do pukania "w ramie" ....

Data: 2009-06-03 15:59:48
Autor: Terror

UÂżytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
froggers pisze:

Mama do shynka
- Krzysiu idz pobaw sie z dziecmi na podworku
- Mamo nie moge Natal mowi ze to gÂłupki pozatym daÂłem mu moje sciagi  bo
[...]

nie wyciągaj z wora. Widać chłopak woli bawic sie wibratorami.

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-06-04 08:02:14
Autor: Jan Strybyszewski
Terror pisze:

nie wyciągaj z wora. Widać chłopak woli bawic sie wibratorami.

Zacytowales tyle by NTG napisac.  O koles jestes wielki.... i glupi...

Data: 2009-06-03 17:58:22
Autor: KILu
Jan Strybyszewski wrote:
Chodzilo mi o pukanie w ramie dzieki kamerce mozna poklepac Natala

Poklepac mozna Milo - twor Molyneuxa. Natal to nazwa projektu zwiazanego z
interpretowaniem ruchow.

k,

Data: 2009-06-03 14:49:39
Autor: doslaw
kamil pisze:

Chetnie zobacze rozbite telewizory, siniaki na rekach i male dzieci wykopane przypadkiem za okno. Poczytam tez donosy sasiadow z parteru, kiedy bede chcial sobie w nocy pograc..

e, widzisz, bo to trzeba miec do tego pokoj przygotowany
tak jak do domowej silowni albo kina domowego albo  domowej sauny ;)

pokoj pusty, 4x4m, w rogu pod sufitem podwieszony projektor w metalowej obudowie , zadnych mebli i bron boze scian gipsowych ;)
najlepiej sciany i podloge wylozyc materacami
i juz :)
i tak, nie wspomnialem o oknach, bo ich nie ma :)

Data: 2009-06-03 14:15:08
Autor: kamil

"doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote in message news:h05rh1$ebe$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

[...]

Pierwszy tytul w jaki zagram to nowy Street Fighter :D

Pozdrawiam
Kamil

na co komu kontroler do konsoli? - Natal