na co komu "niezwykły" orange bank jak zwykłe banki są lepsze?! :)

Data: 2015-03-27 16:41:08
Autor: nowyjestem
na co komu "niezwykły" orange bank jak zwykłe banki są lepsze?! :)
reklama mówi "po co komu zwykły bank" skoro masz orange

z tego co zdążyłem się zorientować, orange to taki nieco niedorobiony bliźniak nowego interface mBanku

taki mBank bez emaksów i emaks-plusów który oferuje
konto firmowe tylko dla 1-osobowej DG ale NIE dla spółek

który nie oferuje formularza zamknięcia rachunku

który nie oferuje formularza pełnomocnictwa

itd. itp.

pytanie: a może jestem w błędzie? może orange ma
coś czego nie mają inne banki? tylko co to jest?

Data: 2015-03-28 12:03:30
Autor: J.F.
na co komu "niezwykły" orange bank jak zwykłe banki są lepsze?! :)
Dnia Fri, 27 Mar 2015 16:41:08 -0700 (PDT), nowyjestem@poczta.pl
[...]

Obsluga i powiazanie z telefonem, kredycik na jeden klik - widac
ludziom to bardziej potrzebne :-)

J.

na co komu "niezwykły" orange bank jak zwykłe banki są lepsze?! :)