na co zwrociliscie uwage...

Data: 2009-11-19 06:07:01
Autor: sooobi
na co zwrociliscie uwage...
Data: 2009-11-19 07:01:21
Autor: Leszczur
na co zwrociliscie uwage...
On 19 Lis, 15:07, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
...ogladajac ten klip:

http://www.youtube.com/watch?v=EeD4f7zaoV8&feature=player_embedded

Trojskok.

Data: 2009-11-19 07:34:00
Autor: sooobi
na co zwrociliscie uwage...
On 19 Lis, 16:01, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 19 Lis, 15:07, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> ...ogladajac ten klip:

>http://www.youtube.com/watch?v=EeD4f7zaoV8&feature=player_embedded

Trojskok.

nom, ale ogladlaem ta akcje kilka razy i bardziej zwrocilem uwage na
jumpa brown i jeszcze lepszy blok Maxiella. 3skok dopiero zauwazyl moj
kolega, de fakto sedzia boiskowy:) skubaniec z tego Browna tak
umiejetnie zrobic 3skok.

Data: 2009-11-19 07:38:26
Autor: Leszczur
na co zwrociliscie uwage...
On 19 Lis, 16:34, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

jumpa brown i jeszcze lepszy blok Maxiella. 3skok dopiero zauwazyl moj
kolega, de fakto sedzia boiskowy:) skubaniec z tego Browna tak

Eeee. W jednej z poprzednich akcji Brown zrobił coś podobnego - dostał
podanie od Farmara tuż za linią rzutów za 3 i zaczał "dwutakt"
składający się tym razem z czterech skoków. Tego sędziowie juz nie
puścili - ale wypalił w góre jeszcze lepiej niż tej akcji. Sprężyna.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-19 17:08:21
Autor: lorak
na co zwrociliscie uwage...
Leszczur pisze:
[...]

bo nie mogli, gdyż jest to już błędem. natomiast to, co nazywacie "trójskokiem" już nie, bo ten "pierwszy krok", czyli gdy Brown złapał piłkę, nie jest liczony.

Data: 2009-11-19 08:57:40
Autor: Leszczur
na co zwrociliscie uwage...
On 19 Lis, 17:08, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

bo nie mogli, gdyż jest to już błędem. natomiast to, co nazywacie
"trójskokiem" już nie, bo ten "pierwszy krok", czyli gdy Brown złapał

Wiem. Zmiany tegoroczne. NBA w koncu dostosowuje przepisy do praktyki.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 09:59:54
Autor: Hexenmeister
na co zwrociliscie uwage...
Leszczur pisze:
[...]

Czyli na tej samej zasadzie przeszła akcja Bronka (2 akcja z filmiku):
http://www.nba.com/video/games/wizards/2009/11/18/0020900162_cle_was_recap.nba/index.html

HM

Data: 2009-11-20 01:38:47
Autor: Leszczur
na co zwrociliscie uwage...
On 20 Lis, 09:59, Hexenmeister <he...@this.email.is.wrong> wrote:
> Wiem. Zmiany tegoroczne. NBA w koncu dostosowuje przepisy do praktyki.

Czyli na tej samej zasadzie przeszła akcja Bronka (2 akcja z filmiku):http://www.nba.com/video/games/wizards/2009/11/18/0020900162_cle_was_...

Mozliwe, chociaz wedlug mnie to byly kroki. Wydaje mi sie, ze James
zlapal pilke spadajac na lewa noge, zrobil pivot na prawej, a potem
dodal jeszcze dwa kroki (wybijał się z nogi na którą robił obrót)
przed layupem. Moze to byl ten jego crab-dribble? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-19 17:04:27
Autor: Budzik
na co zwrociliscie uwage...
Użytkownik sooobi sooobi@gmail.com ...

> [...]

jumpa brown i jeszcze lepszy blok Maxiella. 3skok dopiero zauwazyl moj
kolega, de fakto sedzia boiskowy:) skubaniec z tego Browna tak

uwazacie, ze powinno sie tu gwizdnac kroki?

Data: 2009-11-19 19:16:30
Autor: Rasheed
na co zwrociliscie uwage...
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:Xns9CC8B00B4A99Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
> [...]

kolega, de fakto sedzia boiskowy:) skubaniec z tego Browna tak
umiejetnie zrobic 3skok.

uwazacie, ze powinno sie tu gwizdnac kroki?

W PLK tak w NBA nie.

Rasheed

Data: 2009-11-19 22:33:03
Autor: Budzik
na co zwrociliscie uwage...
Użytkownik Rasheed rasheed@vp.pl ...

> [...]

kolega, de fakto sedzia boiskowy:) skubaniec z tego Browna tak
umiejetnie zrobic 3skok.

uwazacie, ze powinno sie tu gwizdnac kroki?

kurcze, to ja przyznam ze bedac bardzo wyczulony na kroki w tej akcji nawet w PLK nie domagałbym sie przewinienia.
Ja tego nawet na powtorce nie jestem w stanie wylapac czy pierwszy krok był robiony juz w posiadaniu piłki czy dopiero piłka dolatywałą do zawodnika.

Data: 2009-11-19 17:06:35
Autor: Rasheed
na co zwrociliscie uwage...
"sooobi" <sooobi@gmail.com> wrote in message news:d0e0e4c6-1da0-47c9-a1ea-3f78e3afa4f7a21g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

jumpa brown i jeszcze lepszy blok Maxiella. 3skok dopiero zauwazyl moj
kolega, de fakto sedzia boiskowy:) skubaniec z tego Browna tak

Przeciez to normalne w NBA, nic w tym niezwyklego i kazdy chyba to widzi??

Rasheed

Data: 2009-11-19 19:48:53
Autor: tremor
na co zwrociliscie uwage...
sooobi pisze:
bardziej zwrocilem uwage na jumpa brown

Przy jego wzroście prawie głową do obręczy - respekt.

i jeszcze lepszy blok Maxiella.

Prawie cała ręka ponad obręcz przy wybiciu z 2 nóg? Are you kidding me?
Maxiell powinien być czołowym blokującym ligi.

--
Tremor

Data: 2009-11-20 08:48:07
Autor: s
na co zwrociliscie uwage...
Przy jego wzroście prawie głową do obręczy - respekt.

i jeszcze lepszy blok Maxiella.

Prawie cała ręka ponad obręcz przy wybiciu z 2 nóg? Are you kidding me?
Maxiell powinien być czołowym blokującym ligi.

Czyli co:
- dynamike ma,
- bestie w oczach ma,

brakuje timingu?
a moze jednak czasem tej bestii w oczach?

Pozdr

Data: 2009-11-19 23:48:44
Autor: Leszczur
na co zwrociliscie uwage...
On 20 Lis, 08:48, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

- bestie w oczach ma,

brakuje timingu?
a moze jednak czasem tej bestii w oczach?

Bestia w oczach? Raczej "deer-in-headlights". ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 09:08:31
Autor: s
na co zwrociliscie uwage...
Leszczur pisze:
[...]

LOL

Bywa.
Wlasnie chyba jakos to o Maxa idzie w typie sinusoidy.
I chyba wlasnie dlatego nie dostaje takiej roli, jaka mu swego czasu wrozono i jaka widzial dla niego Dumars, oferujac extension.

Pozdr

Data: 2009-11-20 15:27:28
Autor: tremor
na co zwrociliscie uwage...
s pisze:
Leszczur pisze:
On 20 Lis, 08:48, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
brakuje timingu?

Wiadomo, z wyczuciem odpowiedniego momentu trzeba się urodzić, ale też można nad tym trochę popracować.
Nie widziałem jeszcze tłoków w tym sezonie, ale Max ma 1 blok/mecz, czyli całkiem nieźle na czas, który spędza na boisku.

a moze jednak czasem tej bestii w oczach?

Przy tym bloku ogień był.

[...]

Nie wiem w czym rzecz, ale jest za mało produktywny. Chyba brakuje centrymetrów na centra a umiejętności ofensywnych na PFa. Z McDyessem się dobrze uzupełniali.

--
Tremor

Data: 2009-11-19 15:21:04
Autor: Rasheed