na czym polega GPW

Data: 2010-05-21 14:03:11
Autor: Delfino Delphis
na czym polega GPW
olob kowalski wrote:

z ciekwości zadzwoniłem do GPW do działu emitenta z pytaniem czy mając
firmę o wartości 100zł mogę wyemitować papiery mojej firmy na kwotę 1000zł
i turbo specjalista od emisji oświadczył że mogę :D

No ale o co chodzi? Przecież podniesienie kapitału spółki to podstawowy cel giełdy. Jak zapłacisz te 1000zł za wszystkie akcje to jesteś właścicielem spółki, która tym 1000zł rozporządza. Nic nie straciłeś.

Data: 2010-05-21 15:41:54
Autor: kroovka
na czym polega GPW
olob kowalski wrote:

> [...]

No ale o co chodzi? Przecież podniesienie kapitału spółki to podstawowy cel giełdy. Jak zapłacisz te 1000zł za wszystkie akcje to jesteś właścicielem spółki, która tym 1000zł rozporządza. Nic nie straciłeś.
A jesli kupisz akcje EEX za 1000 zl to za rok masz 2000 zl-- czy to nie jest granda???

kroovka

Data: 2010-05-22 01:15:44
Autor: Delfino Delphis
na czym polega GPW
kroovka@poczta.onet.pl wrote:

A jesli kupisz akcje EEX za 1000 zl to za rok masz 2000 zl-- czy to nie
jest granda???

Jeśli spółka umiała pomnożyć ten 1000 razy dwa to wszystko jest ok. :)

Data: 2010-05-22 12:29:36
Autor: kroovka
na czym polega GPW
A jesli kupisz akcje EEX za 1000 zl to za rok masz 2000 zl-- czy to nie
jest granda???
> Jeśli spółka umiała pomnożyć ten 1000 razy dwa to wszystko jest ok. :)

Tak, juz umiala razy trzy w 2010
a do 31 grudnia 2010 jeszcze fokona razy dwa.

Tez uwazam ze to OK, choc patrzec na wiekszosc spolek to jednak...granda :-) ze przepisy na to pozwalaja.... Dobrze ze wyrzuca ta spolke z New Connect na Gielde na poczatku 2011 roku.

kroovka

  --

na czym polega GPW