Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   na dalekie trasy

na dalekie trasy

Data: 2009-02-25 17:57:18
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
Witam,
sezon sie zbliza a kryzys przyszedl. Zwracam sie wiec do Szanownego Gremium z prosba o porade. potrzebne tanie w zakupie i eksploatacji moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, że sprzęt musi byc duzy i ciężki z wygodna kanapą i pozycja za sterami. Dobrze się prowadzący i nie nadający sie do szaleństw.
Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.
--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-25 19:13:35
Autor: Bartek CBF1000A
na dalekie trasy
Witam!
Polecam CBF - naprawdę bardzo wygodna, totalnie bezobsługowa (zrobiłem 28kkm i tylko regularny serwis) -

Pozdrawiam
Bartek

Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości news:go3t9j$f7f$1inews.gazeta.pl...
Witam,
sezon sie zbliza a kryzys przyszedl. Zwracam sie wiec do Szanownego Gremium z prosba o porade. potrzebne tanie w zakupie i eksploatacji moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, że sprzęt musi byc duzy i ciężki z wygodna kanapą i pozycja za sterami. Dobrze się prowadzący i nie nadający sie do szaleństw.
Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.
-- Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-25 19:34:06
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
Bartek CBF1000A pisze:
Witam!
Polecam CBF - naprawdę bardzo wygodna, totalnie bezobsługowa (zrobiłem 28kkm i tylko regularny serwis) -


prosbe mam, pisz pod wiadomoscia i napisz cos wiecej, co ile przeglady, jakie spalanie, ktorey rok posiadasz z jakim przebiegiem.


--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-26 08:18:11
Autor: Bartek CBF1000A
na dalekie trasy
prosbe mam, pisz pod wiadomoscia i napisz cos wiecej, co ile przeglady, jakie spalanie, ktorey rok posiadasz z jakim przebiegiem.


Wedle życzń :0
Posiadam rocznik 2006 od nowości u mnie, kupiona w salonie, w obecnej chwilii mam  przejechane prawie 28kkm.
Co do przeglądów - co 6 tyś wymieniałem olej (książka każe co 12 ale uważam, ze nie ma na czym oszczędzać), przy 18 tyś duzy przegląd z regulacją zaworów - podobno za bardzo nie było co poprawiać ale zajrzeć trzeba :) W międzyczasie wymieniłem 2 komplety klocków (o dziwo szybciej zuzywam tył niz przód - dzięki kapitalnemu Dualowi wyrobiłem sobię odruch zwalniania za pomocą tylnego hamulca - przedniego uzywam przy ostrzejszym hamowaniu), nowa opona tył starcza na ok 8kkm - zero palenia gumy itp. przód wymieniłem przy ok 16 kkm. Oprócz tego kompletnie nic nie wymagało inwestowania, napęd (mimo że przesadnie o niego nie dbałem) jeszcze dostateczny+, na wiosnę planuję wymienić. Motocykl uzytkowany przeze mnie "intensywnie", dużo jazy w dwie osoby. Co do spalania - pali nie więcej niż 8l/100km nie udało mi się uzyskać większego spalania - nawet podczas dłuższych tras - 200-300km w dwie osoby przy prędkościach powyżej 160 km/h. Niestety dla mnie przynajmniej osiągnięcie 6 L jak często gdzieś słyszę było niemożliwe - jeżdzę dynamicznie i szybko. Co do komfortu - przydałaby się tylko większa szyba - trochę "majda" głową powyżej tych 160 ale wiedziałem co brałem - naked i trzeba się z tym pogodzić. Co do dynamiki i zwinności  niejeden sport mógłby pozazdrościć - oponę jestem w stanie na dobrej drodze zamknąć, obydwa podnóżki mam lekko spiłowane - Honda daje radę :) - przeciętnego uzytkowanika sportowej 600 do 200km/h spokojnie objedziesz :D Bardzo elastyczny silnik - jeszcze teraz, jak się czasem zamyslę, próbubuję zapinać 7 bieg :D. Naprawdę dobre hamulce - moja ma ABS - nie udało mi się jeszcze go "włączyć" przy normalnej jeździe, czasem dla kontroli świadomie  jadąc wolno łapię uślizg - ciagle ABS czuwa :) Po 3 sezonach w dlaszy ciągu bardzo jestem z CBF zadowolony, nie zmienił bym go na inny mnotocykl - mialem okazję potestować rózne sprzęty i na tą chwilę daleko ew w planach miałbym Sprinta ST - ale to odległa przyszłość. Zawsze ciągnęło mnie w stronę"plastików" - moim zdaniem nasze drogi niestety nie nadają się dla tych bądź co bądź fajnych motocykli. Mam nadzieję że pomogłem Ci w doborze sprzętu  - jak masz jeszcze jakieś pytania - pisz.

Pozdrawiam
Bartek

Data: 2009-02-26 12:31:45
Autor: mlek
na dalekie trasy

Co do przeglądów - co 6 tyś wymieniałem olej (książka każe co 12 ale uważam, ze nie ma na czym oszczędzać),

Nadgorliwosc moze byc gorsza od faszyzmu :D

Data: 2009-02-26 12:45:49
Autor: Hinek
na dalekie trasy
Użytkownik "Bartek CBF1000A" <lysyboss@wp.pl> napisał

Co do przeglądów - co 6 tyś wymieniałem olej (książka każe co 12 ale uważam, ze nie ma na czym oszczędzać


Przestrzeganie tego co zalecil producent nie jest oszczedzaniem.
Dlaczego wymieniales co 6 tys a nie co np 3 tys? Albo 1,5 tys?
Czasem mysle, ze wielu satysfakcjonowal by tylko otwarty uklad
smarowania :]
Pozdr

--
Hinek
Deauville i inne..

Data: 2009-02-26 13:03:22
Autor: mlek
na dalekie trasy
Hinek wrote:


Przestrzeganie tego co zalecil producent nie jest oszczedzaniem.
Dlaczego wymieniales co 6 tys a nie co np 3 tys? Albo 1,5 tys?
Czasem mysle, ze wielu satysfakcjonowal by tylko otwarty uklad
smarowania :]
Pozdr

Zawsze dla oszczednosci mozna silnik co 20 tys wymieniac :) Opony, klocki co 2 tys, lancuch i zebatki co kazda przejazdzke w deszczowy dzien, kask, kombinezon co 100 tys much rozbitych, akumulator co 100h jazdy, paliwo po 7 dniach nieuzywania moto, a wszystko to dla twojego dobra i dobra twojego moto :) No i kryzys nie bedzie straszny...
dla producentow :)

Sorki za posta OT, ale przeraza mnie wplyw kampani reklamowych na ludzi :(

Pozdrawiam
mlek o

Data: 2009-02-25 20:31:58
Autor: Qlfon
na dalekie trasy
K.M.C. pisze:

Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.
Witam, na poczatek brakuje przynajmniej dwoch zmiennych:
- budzet?
- nowy/uzywka?
Napisz - bedzie latwiej:)

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-02-26 00:43:56
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
Qlfon pisze:
K.M.C. pisze:

Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.
Witam, na poczatek brakuje przynajmniej dwoch zmiennych:
- budzet?
- nowy/uzywka?
Napisz - bedzie latwiej:)

qlfon - napisalem tani w zakupie :-) tak do 8 tysia wiec. Jak mi znajdziesz nowego turystsyka do tej kwoty postawie CI loda :D

pozdr


--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-26 09:32:33
Autor: Kosiek
na dalekie trasy
K.M.C. pisze:
Qlfon pisze:
K.M.C. pisze:

Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.
Witam, na poczatek brakuje przynajmniej dwoch zmiennych:
- budzet?
- nowy/uzywka?
Napisz - bedzie latwiej:)

qlfon - napisalem tani w zakupie :-) tak do 8 tysia wiec.

jak to już Qlfon napisał, XJ900 Div.

albo jeszcze taniej, to FJ1200 >= 1991 r.

--
Kosiek

Data: 2009-02-26 10:02:44
Autor: Kefir
na dalekie trasy
Elou!
"Kosiek" <rider79@poczta.onet.pl> wrote in message news:go5kat$uvi$1wueska.motocykle.org...
K.M.C. pisze:
Qlfon pisze:
K.M.C. pisze:

Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.
Witam, na poczatek brakuje przynajmniej dwoch zmiennych:
- budzet?
- nowy/uzywka?
Napisz - bedzie latwiej:)

qlfon - napisalem tani w zakupie :-) tak do 8 tysia wiec.

jak to już Qlfon napisał, XJ900 Div.

albo jeszcze taniej, to FJ1200 >= 1991 r.

Doskonala propozycja przy ograniczonym budzecie i podanych zalozeniach, tyle ze dobrej sztuki nalezaloby szukac raczej za granica.
Trafiaja sie sztuki z ABS.
Pozostajac w temacie: do powyzszych celow z duzym zadowoleniem uzywam ST 955. Moturek ten, choc smiesznie tani w zakupie i bardzo ekonomiczny w eksploatacji, nie jest odpowiednio ciezki a pozycja za kiera nieco obciaza rece. Duzy plus za bardzo liniowy sposob oddawania mocy i niewielka szerokosc z dedykowanymi kuframi: 90 cm pozwala bardzo sprawnie przemieszczac pomiedzy autami. Do minusow zas zaliczam kompletna porazke z serwisem w Polsce i pewne problemy z dogadaniem sie z przednimi hamulcami.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

Data: 2009-02-27 11:44:33
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
Kefir pisze:

jak to już Qlfon napisał, XJ900 Div.

albo jeszcze taniej, to FJ1200 >= 1991 r.

Doskonala propozycja przy ograniczonym budzecie i podanych zalozeniach, tyle ze dobrej sztuki nalezaloby szukac raczej za granica.
Trafiaja sie sztuki z ABS.

a nie za miekkie to w sensie ramy? bo to typowa przypadlosc japonczykow z lat 80-tych.


Pozostajac w temacie: do powyzszych celow z duzym zadowoleniem uzywam ST 955. Moturek ten, choc smiesznie tani w zakupie i bardzo ekonomiczny w eksploatacji, nie jest odpowiednio ciezki a pozycja za kiera nieco obciaza rece. Duzy plus za bardzo liniowy sposob oddawania mocy i niewielka szerokosc z dedykowanymi kuframi: 90 cm pozwala bardzo sprawnie przemieszczac pomiedzy autami. Do minusow zas zaliczam kompletna porazke z serwisem w Polsce i pewne problemy z dogadaniem sie z przednimi hamulcami.


o tym wlasnie tez mysle, ostatnio taka nawet ogladalem, tylko pan nie zdazyl zbic przebiegu i miala nawiniete 120 tys km i mnie to trozke zblokowalo.
pzdr



--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-27 13:53:55
Autor: Qlfon
na dalekie trasy
K.M.C. pisze:
Kefir pisze:

jak to już Qlfon napisał, XJ900 Div.

albo jeszcze taniej, to FJ1200 >= 1991 r.

Doskonala propozycja przy ograniczonym budzecie i podanych zalozeniach, tyle ze dobrej sztuki nalezaloby szukac raczej za granica.
Trafiaja sie sztuki z ABS.

a nie za miekkie to w sensie ramy? bo to typowa przypadlosc japonczykow z lat 80-tych.

No i 16" cali z przodu we wczesnej Fj1200 i bodajze wszystkich 1100...

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-02-27 15:09:02
Autor: zbigi
na dalekie trasy
K.M.C. napisał(a):
Kefir pisze:
albo jeszcze taniej, to FJ1200 >= 1991 r.
[...] o tym wlasnie tez mysle, ostatnio taka nawet ogladalem, tylko pan nie zdazyl zbic przebiegu i miala nawiniete 120 tys km i mnie to trozke zblokowalo.

Ale po co? Wszak to dopiero co dotarta FJota jest ;)

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-02-28 14:43:00
Autor: kucik
na dalekie trasy

o tym wlasnie tez mysle, ostatnio taka nawet ogladalem, tylko pan nie
zdazyl zbic przebiegu i miala nawiniete 120 tys km i mnie to trozke zblokowalo.
pzdr

Moge smialo polecic FJ1200. Za 8 tys kupisz naprawde ladna. Przebiegi to
pojecie wzgledne. Wiekszosc ofert w polsce to motocykle powyzej 100kkm, ale
z cofnietym licznikiem. FJ bez remontu przejezdzaja podobno ponad 200kkm
normalnie uzytkowane /czyt. nie traktowane jak motocykl sportowy/. Jak cos
to patrz za 1200 po 91 roku z owalna lampa - mniej wibruje caly motocykl
dzieki /zmienione mocowanie silnika/
wady: tylna opona w nietypowym rozmiarze 16", waga jak moto przewroci sie na
parkingu - samemu da sie podniesc ale letko nie jest:), podczas jazdy nie
czuc tej masy.

--

Pozdrawiam

Kucik
FJ1200A

Data: 2009-02-25 23:01:53
Autor: Zefir
na dalekie trasy
K.M.C. pisze:
Witam,
sezon sie zbliza a kryzys przyszedl. Zwracam sie wiec do Szanownego Gremium z prosba o porade. potrzebne tanie w zakupie i eksploatacji moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, że sprzęt musi byc duzy i ciężki z wygodna kanapą i pozycja za sterami. Dobrze się prowadzący i nie nadający sie do szaleństw.
Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.

Weź może jeszcze pod uwagę FJR-ę. Nie wiem jak z kosztami eksploatacji, ale pozostałe założenia spełnia.

--
Pzdr.
Zefir

Data: 2009-02-25 23:36:30
Autor: Easy
na dalekie trasy

Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> napisał w wiadomości news:go4f4l$kvn$1inews.gazeta.pl...
K.M.C. pisze:
Witam,
sezon sie zbliza a kryzys przyszedl. Zwracam sie wiec do Szanownego Gremium z prosba o porade. potrzebne tanie w zakupie i eksploatacji moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, że sprzęt musi byc duzy i ciężki z wygodna kanapą i pozycja za sterami. Dobrze się prowadzący i nie nadający sie do szaleństw.
Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.

Weź może jeszcze pod uwagę FJR-ę. Nie wiem jak z kosztami eksploatacji, ale pozostałe założenia spełnia.


I ST ;)  1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)


--
Easy
Zielona Dziura
Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
i parzysta ilość kół ;)

Data: 2009-02-26 00:45:24
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
Easy pisze:




I ST ;)  1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)


nie stac mnie :-( kryzys jest

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-26 06:27:59
Autor: Qlfon
na dalekie trasy
K.M.C. pisze:
Easy pisze:




I ST ;)  1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)


nie stac mnie :-( kryzys jest

Przy tym budzecie ojakim mowisz to duza Dywersja wyglada na optymalny wybor. Spore, wygodne. niewymagajace w zakresie serwisu (kardan!), z dosyc trwalym silnikim. Wybor na rynku tez raczej spory. Tylko poogladaj dokladnie bo anglikow sporo na rynku a ten motocykl w UK jest calkiem popoularny - czytaj - jezdzony  caly  rok na okraglo (a tamtejsza chemia b. lubi motocykle. Pozerac:))
To tyle ode mnie, milego dnia:)

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-02-26 12:28:23
Autor: zbigi
na dalekie trasy
Qlfon napisał(a):
K.M.C. pisze:
nie stac mnie :-( kryzys jest

Przy tym budzecie ojakim mowisz to duza Dywersja wyglada na optymalny wybor.

Tez bym tak celowal :)
Ostatnio Ojciec dyrechtor mial podobny dylemat u w koncu zanabyl wlasnie duza Dive oczywiscie przekraczajac troszeczke zalozony budzet ;)

Spore, wygodne. niewymagajace w zakresie serwisu (kardan!), z dosyc trwalym silnikim.

Wszystko sie zgadza poza jednym - ten silnik nie jest "dosyc trwaly" lecz "kurewsko trwaly" :)

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-02-28 13:39:39
Autor: pwz
na dalekie trasy
Qlfon pisze:
Przy tym budzecie ojakim mowisz to duza Dywersja wyglada na optymalny wybor. Spore, wygodne. niewymagajace w zakresie serwisu (kardan!), z dosyc trwalym silnikim. Wybor na rynku tez raczej spory. Tylko poogladaj dokladnie bo anglikow sporo na rynku a ten motocykl w UK jest calkiem popoularny - czytaj - jezdzony  caly  rok na okraglo (a tamtejsza chemia b. lubi motocykle. Pozerac:))
To tyle ode mnie, milego dnia:)

Podłączę się do tego wątku, ponieważ właśnie jestem na etapie powrotu do jednośladu po dłuuugiej przerwie. A żeby było trudniej - wcześniej 'bawiłem się' motocyklami niemal zabytkowymi. I właśnie stwierdziłem, oglądając różne strony www, że na dobry i spokojny początek/comeback do moto byłaby Yamaha Diversion. Jako że wcześniej nie miałem z tym moto cyklem w ogóle do czynienia, a (ze względu na budżet) będzie to używana maszyna, proszę BiSwK o poradę - na co zwrócić uwagę oglądając/kupując właśnie ten motocykl? Co w nim, zanim wyłożę kasę, "pomacać", o co zapytać sprzedawcę, na co zwrócić uwagę? Wszelkie wskazówki w tej kwestii będą dla mnie bardzo cenne...
pwz

Data: 2009-02-26 08:47:58
Autor: Easy
na dalekie trasy

Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości news:go4l6o$lb7$2inews.gazeta.pl...
Easy pisze:




I ST ;)  1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)


nie stac mnie :-( kryzys jest

to Deauville? ;)

jak dobrze poszukasz to sie zmiescisz.. ewentualnie ciut powyzej..


--
Easy
Zielona Dziura
Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
i parzysta ilość kół ;)

Data: 2009-02-26 09:35:55
Autor: Hinek
na dalekie trasy
Użytkownik "Easy" <easy@otocykle.nospam.org> napisał

to Deauville? ;)

jak dobrze poszukasz to sie zmiescisz.. ewentualnie ciut powyzej..


Na Deauville w dobrym stanie potrzeba przynajmniej 10 kzl.
Reszte kryteriow spelnia. Bez problemow robilem trasy po 1300 km. z
cala kupa bagazu. Te moto nie jest jednak pozeraczem autostrad.
Pozdr

--
Hinek
Deauville i inne..

Data: 2009-02-27 11:47:26
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
Hinek pisze:
Użytkownik "Easy" <easy@otocykle.nospam.org> napisał

to Deauville? ;)

jak dobrze poszukasz to sie zmiescisz.. ewentualnie ciut powyzej..


Na Deauville w dobrym stanie potrzeba przynajmniej 10 kzl.
Reszte kryteriow spelnia. Bez problemow robilem trasy po 1300 km. z
cala kupa bagazu. Te moto nie jest jednak pozeraczem autostrad.
 

otoz wlasnie to, te 60 kuni panie mnie przeraza majac w perspektywie do przejechania 1000km autostrada. Oraz te kufry ktore sa malo pojemne i do tego nie mozna ich odpiac, wiec trzeba w nie torby ladowac :-) (o szerszych pokrywach wiem)


--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-27 11:51:16
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
K.M.C. pisze:
z innej beczki zdecydowanie wolalbym cos z pelna owiewka, i niech mi ktos wreszcie napisze cos o gtr 100 kawasaki :-) wiem, bolem jest ze serwis co 6 tys, a cos poza tym?


--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-27 15:09:50
Autor: zbigi
na dalekie trasy
K.M.C. napisał(a):
K.M.C. pisze:
z innej beczki zdecydowanie wolalbym cos z pelna owiewka, i niech mi ktos wreszcie napisze cos o gtr 100 kawasaki :-) wiem, bolem jest ze serwis co 6 tys, a cos poza tym?

Slyszalem, ze wysoko srodek ciezkosci. I ogolnie ciezkie bydle.

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-02-27 15:50:01
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
zbigi pisze:

Slyszalem, ze wysoko srodek ciezkosci. I ogolnie ciezkie bydle.

  w sumie wszystko z tej klasy jest ciezkie. Jesli jednak srodek ciezkoszci jest wysoko to odpada, bo ja kruciak jestem :-) z gsxf 600 sobie radzilem na miekko, ale to niskie bylo.

pozdr

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-28 21:35:44
Autor: Andrzej Lawa
na dalekie trasy
K.M.C. pisze:

moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem
juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym
skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta
eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza
dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, że
sprzęt musi byc duzy i ciężki z wygodna kanapą i pozycja za sterami.

Martwisz się o kryzys, a szukasz czegoś "dużego i ciężkiego" w okolicy
litra? ;->

Paliwo znowu zdrożało :-P

Data: 2009-03-01 10:16:12
Autor: ErneST Rygielski
na dalekie trasy
Witam!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))
Mam takiego od 10 lat, przebieg 115tys (moje 65) i nie zepsulo sie nic!
Wymiana oleju w silniku co 10tkm, pozostale plyny co 2 lata (albo jak sie przypomni ;) ) pasek rozrzadu po 100tkm i nic wiecej. 1300km na raz robisz bez problemu, srednie spalanie kolo 6-7l przy predkosciach przelotowych kolo 150km/h
Za 8-10kzl jak dobrze poszukasz to powinienes znalezc cos w miare sensownego. Przebiegiem sie nie przejmuj, bo spokojnie przejezdzaja 250tkm i wiecej.

PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

Pozdrawiam
ErneST

Data: 2009-03-01 12:19:43
Autor: Arni
na dalekie trasy
ErneST Rygielski pisze:
Witam!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))
Mam takiego od 10 lat, przebieg 115tys (moje 65) i nie zepsulo sie nic!
Wymiana oleju w silniku co 10tkm, pozostale plyny co 2 lata (albo jak sie przypomni ;) ) pasek rozrzadu po 100tkm i nic wiecej. 1300km na raz robisz bez problemu, srednie spalanie kolo 6-7l przy predkosciach przelotowych kolo 150km/h

co za przywiązanie do sprzeta. Ale ja to rozumiem, sam  nie mam pędu do zmieniania na coraz to nowszy.


PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

reinkarnacja znaczy :))

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX

Data: 2009-03-01 12:44:50
Autor: Piotr Moskalewicz
na dalekie trasy
Arni wrote:
ErneST Rygielski pisze:
Witam!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))
Mam takiego od 10 lat, przebieg 115tys (moje 65) i nie zepsulo sie
nic! Wymiana oleju w silniku co 10tkm, pozostale plyny co 2 lata
(albo jak sie przypomni ;) ) pasek rozrzadu po 100tkm i nic wiecej.
1300km na raz robisz bez problemu, srednie spalanie kolo 6-7l przy
predkosciach przelotowych kolo 150km/h

co za przywiązanie do sprzeta. Ale ja to rozumiem, sam  nie mam pędu
do zmieniania na coraz to nowszy.

A to nie tak jak z bumerangiem ? Chciał nowy ale starego nie mógł się pozbyć :)



PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

reinkarnacja znaczy :))

Wiosna idzie, to różne rzeczy wyłażą spod śniegu ;)


--
pozdrrr...
moskal
XL600V
TE450

Data: 2009-03-01 13:52:51
Autor: ErneST Rygielski
na dalekie trasy

Użytkownik "Piotr Moskalewicz" <pmoskal@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:godsmo$5od$1wueska.motocykle.org...
co za przywiązanie do sprzeta. Ale ja to rozumiem, sam  nie mam pędu
do zmieniania na coraz to nowszy.

A to nie tak jak z bumerangiem ? Chciał nowy ale starego nie mógł się pozbyć

Fakt, jakis czas temu myslalem o sprzedazy, bo przez ostatnie 2 lata chyba nawet tysiaca km nie zrobilem. :( Nawet ogloszenie wyslalem raz, ale zainteresowanie bylo marne, totez zostal w garazu i czeka na lepsze czasy. Pewnie dozywocie juz u mnie dostane :))

Pozdrawiam
ErneST

Data: 2009-03-01 14:11:25
Autor: Arni
na dalekie trasy
Piotr Moskalewicz pisze:

A to nie tak jak z bumerangiem ? Chciał nowy ale starego nie mógł się pozbyć :)

u niego nie wiem, ja swojego nawet nie probowalem wyrzucac :)

PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))
reinkarnacja znaczy :))

Wiosna idzie, to różne rzeczy wyłażą spod śniegu ;)

kiedys sie mówiło ze spod ziemii :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX

Data: 2009-03-01 18:13:51
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
ErneST Rygielski pisze:
Witam!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))
Mam takiego od 10 lat, przebieg 115tys (moje 65) i nie zepsulo sie nic!
Wymiana oleju w silniku co 10tkm, pozostale plyny co 2 lata (albo jak sie przypomni ;) ) pasek rozrzadu po 100tkm i nic wiecej. 1300km na raz robisz bez problemu, srednie spalanie kolo 6-7l przy predkosciach przelotowych kolo 150km/h
Za 8-10kzl jak dobrze poszukasz to powinienes znalezc cos w miare sensownego. Przebiegiem sie nie przejmuj, bo spokojnie przejezdzaja 250tkm i wiecej.


na obiektywizm to ja nie liczę tutaj ;). Drogie to cholerstwo co polecasz, ale przyznaje, że ze wszystkich typów podoba mnie sie najbradziej. Tym bardziej, ze kolo mnie w kutnie stoi taka piekna z kuframi :-) ale ciut przy droga ;). Mam nadzieję, że pisząc pasek rozrządu - miałeś na mysli łancuszek?

PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))


no to, bez dwoch zdan :-D

pozdrawiam i dziekuje


--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-03-01 18:20:20
Autor: Arni
na dalekie trasy
K.M.C. pisze:

na obiektywizm to ja nie liczę tutaj ;). Drogie to cholerstwo co polecasz, ale przyznaje, że ze wszystkich typów podoba mnie sie najbradziej. Tym bardziej, ze kolo mnie w kutnie stoi taka piekna z kuframi :-) ale ciut przy droga ;). Mam nadzieję, że pisząc pasek rozrządu - miałeś na mysli łancuszek?

a czemu miał miec na mysli lancuszek skoro tam jest pasek ?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX

Data: 2009-03-01 18:32:22
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
Arni pisze:

a czemu miał miec na mysli lancuszek skoro tam jest pasek ?


  to Honda w koncu czy Ducati :D - tak serio, nie wiedzialem :D
--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-03-01 19:10:15
Autor: kucik
na dalekie trasy

 to Honda w koncu czy Ducati :D - tak serio, nie wiedzialem :D
--


no honda, panie honda - Paneuropean mowia na nia:)

--

Pozdrawiam

Kucik
FJ 1200A

Data: 2009-03-02 08:15:38
Autor: Magic
na dalekie trasy
ErneST Rygielski pisze:

PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))


"Na nowo" nie znaczy "nowy" :) Dziewicą wielokrotnego użytku chcesz zostać ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-03-02 09:26:42
Autor: paweł ACE
na dalekie trasy
ErneST Rygielski <ernestr@wp.pl> napisał(a):
Witam!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))

dobry wybor tez sie skusilem:-)

PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

hmn, a urosles choc troszke?

pawel ACE
ST i TT

--


Data: 2009-03-02 10:50:26
Autor: ErneST Rygielski
na dalekie trasy

Użytkownik "paweł ACE" <pawelace@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gog8oi$kmc$1inews.gazeta.pl...
ErneST Rygielski <ernestr@wp.pl> napisał(a):

Witam!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))
dobry wybor tez sie skusilem:-)

No nie wierze, armature zdradziles? ;)

hmn, a urosles choc troszke?

Tylko wszerz, no i rozmnozylem sie :)

Pozdrawiam
ER

Data: 2009-03-04 09:34:01
Autor: paweł ACE
na dalekie trasy
ErneST Rygielski <ernestr@wp.pl> napisał(a):
No nie wierze, armature zdradziles? ;)

no tosmy sie rzeczywiscie dlugo nie widzieli, w tzw. miedzy czasie byla Varaderka 2 lata i Tiger jest od 8 lat:-)

 
Tylko wszerz, no i rozmnozylem sie :)

wszerzm wszerz, to chyba taka opcja po 30tce jest:-))

pawel ACE
ST i TT

--


Data: 2009-03-02 10:13:39
Autor: Kefir
na dalekie trasy
Elou!
"ErneST Rygielski" <ernestr@wp.pl> wrote in message news:godk2v$3ia$1wueska.motocykle.org...
Witam!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))

Dobry wybor,  jeno od nieuzywania psuje sie kazdy ;)


PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

Aaaa, to dlatego nie wiesz ze niemalze kolo domu miales rajd a i tegoroczna edycja zostala zaplanowana?

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

Data: 2009-03-02 10:48:02
Autor: ErneST Rygielski
na dalekie trasy

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci news:gog804$6t3$1news.onet.pl...
Elou!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))
Dobry wybor,  jeno od nieuzywania psuje sie kazdy ;)

Sie okaze jak zaczne kiedys jedzic ;))

Aaaa, to dlatego nie wiesz ze niemalze kolo domu miales rajd a i tegoroczna edycja zostala zaplanowana?

Mowisz o Enduro, czy jakas preclowa impreza mnie pod nosem ominela? :(

ER

Data: 2009-03-02 11:20:25
Autor: Kefir
na dalekie trasy
Elou!
"ErneST Rygielski" <ernestr@wp.pl> wrote in message news:goga9b$qam$1wueska.motocykle.org...

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci news:gog804$6t3$1news.onet.pl...
Elou!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))
Dobry wybor,  jeno od nieuzywania psuje sie kazdy ;)

Sie okaze jak zaczne kiedys jedzic ;))

Sprawdz koniecznie. Zobaczysz ile radochy Cie ominelo, nawet jak stanie w szczerym polu ;)

Aaaa, to dlatego nie wiesz ze niemalze kolo domu miales rajd a i tegoroczna edycja zostala zaplanowana?

Mowisz o Enduro, czy jakas preclowa impreza mnie pod nosem ominela? :(

Ominela:
http://www.bobrowy.riders.pl/
Szykuj sie na tegoroczna edycje zanim ktos pomysli ze od slubu koledzy Ci smierdza ;)


--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

Data: 2009-03-02 17:22:19
Autor: ErneST Rygielski
na dalekie trasy [OT]

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci news:gogbta$kvt$1news.onet.pl...
Sprawdz koniecznie. Zobaczysz ile radochy Cie ominelo, nawet jak stanie w
szczerym polu ;)

Wtedy radocha jest najwieksza :))

Ominela:
http://www.bobrowy.riders.pl/
Szykuj sie na tegoroczna edycje zanim ktos pomysli ze od slubu koledzy Ci smierdza ;)

Rzesz kurwa, udusze Granoola ze mi nie powiedzial ://

ER

Data: 2009-03-04 18:54:35
Autor: doktorek65
na dalekie trasy
K.M.C.napisal

Witam,
sezon sie zbliza a kryzys przyszedl. Zwracam sie wiec do Szanownego
Gremium z prosba o porade. potrzebne tanie w zakupie i eksploatacji
moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem
juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym
skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta
eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza
dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, że
sprzęt musi byc duzy i ciężki z wygodna kanapą i pozycja za sterami.
Dobrze się prowadzący i nie nadający sie do szaleństw.
Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.
DOKTOREK65.Zastanów sie nad Suzuki Bandit,ale koniecznie 1200.Niezniszczlne moto,wygodna sylwetka,osiągi niejednego przecinaka.Polecam.

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

na dalekie trasy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona