na dalekie trasy

Data: 2009-02-25 19:13:35
Autor: Bartek CBF1000A
na dalekie trasy
Witam!
Polecam CBF - naprawdę bardzo wygodna, totalnie bezobsługowa (zrobiłem 28kkm i tylko regularny serwis) -

Pozdrawiam
Bartek

Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości news:go3t9j$f7f$1inews.gazeta.pl...
Witam,
sezon sie zbliza a kryzys przyszedl. Zwracam sie wiec do Szanownego Gremium z prosba o porade. potrzebne tanie w zakupie i eksploatacji moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, że sprzęt musi byc duzy i ciężki z wygodna kanapą i pozycja za sterami. Dobrze się prowadzący i nie nadający sie do szaleństw.
Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.
-- Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-25 19:34:06
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
Bartek CBF1000A pisze:
Witam!
Polecam CBF - naprawdę bardzo wygodna, totalnie bezobsługowa (zrobiłem 28kkm i tylko regularny serwis) -

prosbe mam, pisz pod wiadomoscia i napisz cos wiecej, co ile przeglady, jakie spalanie, ktorey rok posiadasz z jakim przebiegiem.

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-26 08:18:11
Autor: Bartek CBF1000A
na dalekie trasy
prosbe mam, pisz pod wiadomoscia i napisz cos wiecej, co ile przeglady, jakie spalanie, ktorey rok posiadasz z jakim przebiegiem.

Wedle życzń :0
Posiadam rocznik 2006 od nowości u mnie, kupiona w salonie, w obecnej chwilii mam  przejechane prawie 28kkm.
Co do przeglądów - co 6 tyś wymieniałem olej (książka każe co 12 ale uważam, ze nie ma na czym oszczędzać), przy 18 tyś duzy przegląd z regulacją zaworów - podobno za bardzo nie było co poprawiać ale zajrzeć trzeba :) W międzyczasie wymieniłem 2 komplety klocków (o dziwo szybciej zuzywam tył niz przód - dzięki kapitalnemu Dualowi wyrobiłem sobię odruch zwalniania za pomocą tylnego hamulca - przedniego uzywam przy ostrzejszym hamowaniu), nowa opona tył starcza na ok 8kkm - zero palenia gumy itp. przód wymieniłem przy ok 16 kkm. Oprócz tego kompletnie nic nie wymagało inwestowania, napęd (mimo że przesadnie o niego nie dbałem) jeszcze dostateczny+, na wiosnę planuję wymienić. Motocykl uzytkowany przeze mnie "intensywnie", dużo jazy w dwie osoby. Co do spalania - pali nie więcej niż 8l/100km nie udało mi się uzyskać większego spalania - nawet podczas dłuższych tras - 200-300km w dwie osoby przy prędkościach powyżej 160 km/h. Niestety dla mnie przynajmniej osiągnięcie 6 L jak często gdzieś słyszę było niemożliwe - jeżdzę dynamicznie i szybko. Co do komfortu - przydałaby się tylko większa szyba - trochę "majda" głową powyżej tych 160 ale wiedziałem co brałem - naked i trzeba się z tym pogodzić. Co do dynamiki i zwinności  niejeden sport mógłby pozazdrościć - oponę jestem w stanie na dobrej drodze zamknąć, obydwa podnóżki mam lekko spiłowane - Honda daje radę :) - przeciętnego uzytkowanika sportowej 600 do 200km/h spokojnie objedziesz :D Bardzo elastyczny silnik - jeszcze teraz, jak się czasem zamyslę, próbubuję zapinać 7 bieg :D. Naprawdę dobre hamulce - moja ma ABS - nie udało mi się jeszcze go "włączyć" przy normalnej jeździe, czasem dla kontroli świadomie  jadąc wolno łapię uślizg - ciagle ABS czuwa :) Po 3 sezonach w dlaszy ciągu bardzo jestem z CBF zadowolony, nie zmienił bym go na inny mnotocykl - mialem okazję potestować rózne sprzęty i na tą chwilę daleko ew w planach miałbym Sprinta ST - ale to odległa przyszłość. Zawsze ciągnęło mnie w stronę"plastików" - moim zdaniem nasze drogi niestety nie nadają się dla tych bądź co bądź fajnych motocykli. Mam nadzieję że pomogłem Ci w doborze sprzętu  - jak masz jeszcze jakieś pytania - pisz.

Pozdrawiam
Bartek

Data: 2009-02-26 12:31:45
Autor: mlek
na dalekie trasy

Co do przeglądów - co 6 tyś wymieniałem olej (książka każe co 12 ale uważam, ze nie ma na czym oszczędzać),

Nadgorliwosc moze byc gorsza od faszyzmu :D

Data: 2009-02-26 12:45:49
Autor: Hinek
na dalekie trasy
Użytkownik "Bartek CBF1000A" <lysyboss@wp.pl> napisał

Co do przeglądów - co 6 tyś wymieniałem olej (książka każe co 12 ale uważam, ze nie ma na czym oszczędzać

Przestrzeganie tego co zalecil producent nie jest oszczedzaniem.
Dlaczego wymieniales co 6 tys a nie co np 3 tys? Albo 1,5 tys?
Czasem mysle, ze wielu satysfakcjonowal by tylko otwarty uklad
smarowania :]
Pozdr

--
Hinek
Deauville i inne..

Data: 2009-02-26 13:03:22
Autor: mlek
na dalekie trasy
Hinek wrote:

[...]

Zawsze dla oszczednosci mozna silnik co 20 tys wymieniac :) Opony, klocki co 2 tys, lancuch i zebatki co kazda przejazdzke w deszczowy dzien, kask, kombinezon co 100 tys much rozbitych, akumulator co 100h jazdy, paliwo po 7 dniach nieuzywania moto, a wszystko to dla twojego dobra i dobra twojego moto :) No i kryzys nie bedzie straszny...
dla producentow :)

Sorki za posta OT, ale przeraza mnie wplyw kampani reklamowych na ludzi :(

Pozdrawiam
mlek o

na dalekie trasy